Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Bruk et slikt program som husker passord for deg? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Bruk et slikt program som husker passord for deg? What he said... Bruker LastPass for mindre viktige sider, fordi jeg ikke stoler 100% på de Passordet til Google og Wifi etc. har jeg skrevet ned i en bok, tryggeste måten så lenge boken blir hjemme og gjømt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Thunderbird og Firefox har beste løsninger for sånn. Lagrer passord internt, og du kan kopiere dem med deg ( profilmappen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 KeePass er også ganske greit å bruke. Lagrer all informasjon (kryptert) på din egen pc. https://keepass.info/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Ser litt ut som Roboform som jeg brukte mye før. Greit pogram, bare mer tungvint å bruke enn autofyll. Greit å lagre i sånne uansett. Uttrykket "stå i jobb". Endret 1. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Serier som har lange pauser i sesongen Young Sheldon; 15 Nov. 6 Dec. 3 Jan. TBBT; 15 Nov. 6 Dec. 10 Jan. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) At bevegelsen som skulle ødelegge stereotypene forsterker dem istedet, og at de er veldig keene på å konvertere lesber til å måtte ta pikk.. I am smelling gay erasure. Vil hun ikke ha pikk vil hun ikke ha pikk, hun er ikke det ene eller det andre (bigot, transphobe,etc), hun er bare ei lesbe som vil bare slikke og leke med fitte ffs, hvorfor er det så vanskelig å respektere for enkelte??Edit: skriver enkelte men denne tankegangen blir mer og mer utbredt, hvis man kan tenke seg til at man er en kvinne og resten av samfunnet blir tvunget til å respektere dem (er ikke interessert i å argumentere dette, folk får svi overalt nå fordi folk har skjønt at de kan kreve mer om de bare sier de føler seg som ett annet kjønn, sorry but thats bullshit) så er det bare logisk at lesbene også må være med på illusjonene deres for å være skikkelig inklusive. Team work and all that. Får seriøst lyst til å spy. Irriterer meg også at så mange tror man faktisk kan bytte kjønn. Du kan emulere det, thats it. Du får ikke byttet om på kromosomene dine eller at du har vokst opp med en viss mengde hormoner til det punktet. https://www.newstatesman.com/politics/feminism/2018/07/why-were-lesbians-protesting-pride-because-lgbt-coalition-leaves-women Endret 22. desember 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) POSTNORD! Nå er leveringdato flyttet til 28.desember. Hva i helvete skjedde her, jævla horer. Skulle ha denne til julaften. Har ikke fått en eneste SMS eller noe. Fyfaen så irritert jeg er. At jeg ikke ringte i går å hørte. Kundeservicen er seff stengt i dag. Endret 22. desember 2018 av Lami 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Suggested-baren på Win10. Går denne an å fjerne? GIDDER FAEN IKKE HA REKLAME I OS! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 DF når en kompis i vennegjengen skulle ha vors i dag og alle skulle samles, men så ble det tydeligvis flytta til en av de andre, og så får jeg høre privat at det ikke blir noe av. Vel vi får se da, om det faktisk ikke ble noe av eller bare han som skulle ha vorset ikke ville ha meg der. #snillevennerhæ Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Sosialt drama irriterer. 1 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Når du ber din bedre halvdel kjøpe med en sixpack, så kjøper hun lett-øl 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 "Bedre" halvdel da, eller? 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) At folk er sinte på meg fordi at jeg ikke er i form til å delta på dansen. Jeg varslet flere dager i forveien at jeg kun ble til å delta hvis formen ble bedre. Endret 22. desember 2018 av BadCat Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 "Bedre" halvdel da, eller? HAHA! hun får stjerne i boka for forsøket hvertfall Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Butikkøl er lettøl.. 2 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Butikkøl er lettøl.. nei, butikkøl ER ikke lettøl, kanskje etter din mening 5 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 De idiotene som kjørte drona på gatwick fikk bare 5 års fengsel. Skulle hatt flere år og millioner i bot. Herregud for en kostnad å måtte stenge flyplassen på en slik måte. 3 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Herregud.. Har du vært i fengsel? Fem år er lenge for å kjøre noen tullefly på feil plass. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå