djgudleif Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Lønnstrekk, jesus nå før jul?! Neida, hadde ikke kjøpt julegaver likevel, så nå er den økonomiske tilstanden som om jeg har kjøpt julegaver bare uten at jeg har gjort det Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Folk som dømmer et helt land som fælt og utrygt basert på en enkelthendelse. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Norge er fælt. Kulturen, folkene, politikken, avgiftene, skattene, undertrykkelsen, den politiske korrekthet, klimaet, språket, dårlig utbygging av internett, dårlig utvalg i dagligvarer, slaveriet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Larzen_91 Skrevet 20. desember 2018 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Alt er fælt om man ønsker det slik. Ikke klag på landet sin tilstand, bli heller bedre selv. 12 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Eller flytt. 8 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Det var greit nok i Norge frem til 95-96. Vurderer faktisk å flytte nå som dobbelt statsborgerskap kommer inn. Alt er fælt om man ønsker det slik. Ikke klag på landet sin tilstand, bli heller bedre selv. Jeg har designet det livet jeg ønsker meg. Det endrer ikke det faktum at jeg bor i et bedritent land. Endret 1. januar 2019 av Countryman Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Ja, jeg vet poenget er dårlig. Det var gjenbruk av dine egne ord. 7 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Jeg har designet det livet jeg ønsker meg. Det endrer ikke det faktum at jeg bor i et bedritent land. Vet ikke hvor godt du har det. Du skulle prøvt å levt i krigen. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Det var greit nok i Norge frem til 95-96. Vurderer faktisk å flytte nå som dobbelt statsborgerskap kommer inn. Du vurderer ikke å flytte ut av forumet i samme slengen? Norge har mange mangler, men å kalle det et bedritent land er å gå for langt. Endret 20. desember 2018 av DKC 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Blir det bedre om jeg later som jeg trives? Endret 20. desember 2018 av BadCat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Blir det bedre om jeg later som jeg trives? Nei. Men da blir det et større tema enn at Norge er "fælt" pga dårlig vareutvalg, avgifter, hvordan internet bygges ut.. Vantrivsel og sytring over luksusbagateller er to forskjellige ting. Endret 20. desember 2018 av Delvis 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Fordi de fleste gavekort har en klausul som ikke tillater at de blir brukt på alkohol Molboland Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 (endret) Blir det bedre om jeg later som jeg trives?Det er ikke vanskelig å flytte om man vil. Grenseløst irriterende er det med folk som klager og klager, men ikke foretar seg noe for å få det bedre Endret 20. desember 2018 av Benbjo 8 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 Fordi de fleste gavekort har en klausul som ikke tillater at de blir brukt på alkohol F.eks så er ikke vinmonopolet med på kjøpesenter gavekortene Jeg fikk gavekort på et lokalt kjøpesenter og måtte finne noe å bruke det på.. da jeg kun handler på polet.. Pisspreik. Jeg har brukt gavekort på både alkohol og tobakk. Eneste gavekortet jeg vet om som ikke kan brukes på slikt, er de man får fra Frelsesarmeen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2018 "Hvis du ikke liker ditt og datt er det bare å flytte" For de aller fleste er det ikke bare å flytte. 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2018 Ser Kitchn har tilbud på Espresso glass 2 for 49,- (24.50 per glass) eller 6 for 341,- (57 per glass) 2 pakken er sellvfølgelig utsolgt, for hvem kjøper 6 pakken? Billigere å kjøpe 3x 2 pakker 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) "Hvis du ikke liker ditt og datt er det bare å flytte" For de aller fleste er det ikke bare å flytte. Savner CA : handle til 02 & bedre utvalg , få mat på døra stort sett hele tida , se gamle filmer , slippe is på veien etc Endret 21. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2018 Kan jeg ikke bare få se passordet i klartekst på epost når jeg har glemt det? Jeg driter faen i konsekvensene. Jeg orker ikke å skifte passord hver gang jeg logger inn fordi dere har så stygge krav. Jeg vil ha 123 som passord på alle tjenester og 0-faktor innlogging. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2018 Hvis du lager så lette passord, hvordan klarer du å glemme de da? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2018 (endret) Hvis du lager så lette passord, hvordan klarer du å glemme de da? Jeg får jo ikke lov til å lage enkle passord lenger. Alle passord starter f.eks som Fisken25$123 og så blir det Fisken25$1234 hvis det må endres senere. Så kommer et nettsted å sier at jeg ikke kan ha stigende tall. Hva faen. Så passordet blir "faenihelvetehvorlangtmådetværeforåoppnådereskrav". Selvfølgelig glemmer jeg slike random passord jeg kommer på i farta. Endret 21. desember 2018 av Edgelord 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå