Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2018 Bussjåfør: kan dere trekke litt lenger bak for å gi plass? Idiotene som står * går et og et halvt skritt og stopper* Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2018 Når vi er inne på busstema. Passasjerer som absolutt ikke vil ha andre på siden av seg, og derfor fyller opp setet med sekker, bager osv samtidig som de later som om de sover. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2018 Folk som mener at hvis du ikke er deprimert så trenger du ikke gjøre noe for å forbedre livskvaliteten din, ikke mulig at du er trist og livet er grått og man trenger forandringer! Vent heller til det blir en full blown depresjon liksom! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2018 Tilbudsavisene kommer ikke før på Mandag nå som butikkene har Søndagsåpent Jeg har alltid fått de på mandager, og jeg klarer ikke helt å se hva problemet er her. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Når vi er inne på busstema. Passasjerer som absolutt ikke vil ha andre på siden av seg, og derfor fyller opp setet med sekker, bager osv samtidig som de later som om de sover. Jeg setter meg som regel mot midtgangen, med sekken ved vinduet, men om noen vil sitte der så skal de få lov, men jeg liker ikke å være innestengt Jeg har alltid fått de på mandager, og jeg klarer ikke helt å se hva problemet er her. Planlegging Handler noen ganger tidlig på Mandags morgen og da planlegger jeg turen på Søndag Butikker som har "samme" vare over hele butikken F.eks sokker på XXL, i 4+ forskjellige avdelinger Undertøy for herrer, men sokker finnes ikke i nærheten... Endret 19. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Husker fadesen som var ha bilde med snapfilter som profilbilde osv. Det ble sosialt uakseptabelt ganske fort. Nå er det 40-50åringer som henger igjen og det er så tragisk 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Bussjåfører som ikke åpner døra bak når jeg skal av. Skjer alt for ofte. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Folk som ser på video med lyden på på Tbana. Alltid folk fra andre kulturer, så det blir ekstra irriterende siden man ikke forstår den dritt av det som blir sagt heller. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) Redigering gikk galt. :o De årlige to månedene med julens stress og mas. Endret 19. desember 2018 av Countryman Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 De årlige to månedene med julens stress og mas. Siste året jeg feirer jul. Gleder meg som en unge til resten av livet uten stress og mas i desember. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Siste året jeg feirer jul. Gleder meg som en unge til resten av livet uten stress og mas i desember. Hvordan får du det til, hva skal folk si da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Det er bare å si det som det er. "Jeg kommer ikke til å kjøpe noen gaver, og jeg forventer ingenting tilbake fra dere." Det var det jeg gjorde for 5-6 år siden. Kan ikke huske å ha fått noen negative tilbakemeldinger på det. Gaver er for barn. Voksne skal ikke trenge å kjøpe noe til hverandre. For meg er julen god mat og god stemning med familien. Og jeg er så heldig å kunne utkontraktere ansvaret for maten til mine foreldre og besteforeldre. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Hvordan får du det til, hva skal folk si da? Jeg sier til familien: "Dette er siste året jeg feirer jul. Vi er voksne, jeg har ingen barn og ser ingen poeng i å feire jul lenger så ser helst at vi dropper gaver og alt". Og så blir jeg en del av alternativ jul i Oslo, eller eventuelt lager julemiddag alene og spiller litt Playstation på julaften. Ingenting i veien for det. Skulle egentlig gjøre det i år, men plutselig skulle hele familien samles for første gang på 10 år så da gikk ikke det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg har sagt det til familien og sier det samme hvert år Jeg kjøper kun gaver til barna, for det skal jeg klare selv, men jeg makter ikke å handle gaver til alle, for selv med ønskelister blir det for mye press, men jeg blir med på spleisegaver Liker ikek gavepresset, julen hadde vært mye bedre uten dette tullet Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Jeg har sagt det til familien og sier det samme hvert år Jeg kjøper kun gaver til barna, for det skal jeg klare selv, men jeg makter ikke å handle gaver til alle, for selv med ønskelister blir det for mye press, men jeg blir med på spleisegaver Liker ikek gavepresset, julen hadde vært mye bedre uten dette tullet Helt enig. Gavepress pluss det "nå SKAL vi kose oss"-presset ødelegger hele julen. Gleder meg til å melde meg ut av hele greia. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2018 Jula er den eneste uka i året jeg klarer å koble helt av fra jobb. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2018 Jeg sier til familien: "Dette er siste året jeg feirer jul. Vi er voksne, jeg har ingen barn og ser ingen poeng i å feire jul lenger så ser helst at vi dropper gaver og alt". Og så blir jeg en del av alternativ jul i Oslo, eller eventuelt lager julemiddag alene og spiller litt Playstation på julaften. Ingenting i veien for det. Skulle egentlig gjøre det i år, men plutselig skulle hele familien samles for første gang på 10 år så da gikk ikke det. Har prøvd før, men i våre familer er der aldri forståelse for sånt. Da blir du sett på som sær og stakkarslig, og de bare fortsetter å gi deg gaver og gjør alle ting for å presse deg inn i det igjen. Hva skal du da gjøre? Får meg ikke til å slå i bordet å be dem holde seg unna heller. Da hadde jeg følt meg enda verre. Helt håpløst, måtte bare gi etter for overmakten og henge med likevel . Så det er blitt sånn, at jeg jobber med å få flytte så langt vekk at jeg har unnskyldning de kan akseptere. Eneste løsningen jeg ser. Men da er det andre utfordringer igjen som gjør det komplisert. Hater jul bare mer og mer. En sann pine er det blitt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) https://www.tek.no/artikler/barna-til-ragnhild-far-ikke-bruke-vipps-det-grenser-mot-diskriminering/453782 Det er mange grunner til at folk ikke har foreldreansvar for barna sine, og dette går utover dem. Det er tøft nok å være aleneforelderbarn fra før, og for vennene deres med gifte foreldre er det enkelt å få Vipps. Jeg vil nesten kalle det diskriminering, sier Fossheim. Ta å ro til HELVETE ned kjerring, det er ikke diskriminering - men en "bug" eller et scenario som ikke er gjort rede for enda. Endret 18. desember 2018 av Edgelord 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2018 (endret) Helt enig. Gavepress pluss det "nå SKAL vi kose oss"-presset ødelegger hele julen. Gleder meg til å melde meg ut av hele greia. Skal du ødelegge jula slik som Joker lol Har prøvd før, men i våre familer er der aldri forståelse for sånt. Da blir du sett på som sær og stakkarslig, og de bare fortsetter å gi deg gaver og gjør alle ting for å presse deg inn i det igjen. Hva skal du da gjøre? Får meg ikke til å slå i bordet å be dem holde seg unna heller. Da hadde jeg følt meg enda verre. Helt håpløst, måtte bare gi etter for overmakten og henge med likevel . Så det er blitt sånn, at jeg jobber med å få flytte så langt vekk at jeg har unnskyldning de kan akseptere. Eneste løsningen jeg ser. Men da er det andre utfordringer igjen som gjør det komplisert. Hater jul bare mer og mer. En sann pine er det blitt. Nåde den som ikke vil feire jule , ha ha Endret 19. desember 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2018 Det irriterer meg at mamma skal hinte så vanvittig mye om at hun ønsker seg barnebarn hver gang kjæresten min og jeg besøker foreldrene mine. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå