Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan de gjøre det uten videre når du har bestilt/potensielt har stelt i stand fest osv?

Tydeligvis kan de det. Og vi har ingen alternativer, så vi må bare finne oss i det.

Festen blir heldigvis svært liten, så vi har ikke bestilt noe som ikke kan avbestilles som lokale eller catering. Så for vår egen del er det ikke en kjempekrise. Eneste som blir endret er at festen må starte senere på kvelden, og at noen av gjesten ikke får vært med på selve seremonien.

Det er uansett veldig lite profesjonelt å endre datoen bare 3 uker før det skal skje.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Starbucks er oppskrytt

Har prøvd iskaffen i butikken og "kaffen" på Starbucks og de smakte begge mest melk, selv om jeg bestilte ekstra sterk kaffe, så jeg lurer på om det i det hele tatt smaker kaffe av den vanlige sorten

Drikker ikke kaffe selv så aner ikke.

Håper vi lar bygdene forbli, jeg skal ihvertfall komme meg ut av hovedstaden og få et småbruk langt fra folk innen de neste 10 årene.

Lenke til kommentar

Starbucks er oppskrytt

Har prøvd iskaffen i butikken og "kaffen" på Starbucks og de smakte begge mest melk, selv om jeg bestilte ekstra sterk kaffe, så jeg lurer på om det i det hele tatt smaker kaffe av den vanlige sorten

Det er din skyld om du bestilte en kaffe som har melk i seg, og forventer "ekstra sterk".

Jeg drikker Starbucks nesten hver eneste dag. De har god Americano.

Lenke til kommentar

Starbucks er oppskrytt

Starbucks er mer som dessert.

Jeg har vel kjøpt mocca ett par ganger der uten tullet de prøver å prakke på hver eneste gang (krem, ekstra syrup, etc, ting som gjør den til en dessert). Helt ok. Stochkfleths, som også er på oslo city, har derimot sinnssykt god kaffe. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Rådhuset flyttet bryllupet mitt fra en lørdag til en fredag, grunnet manglende bemanning. Veldig kjedelig, da alle gjestene skal på jobb den dagen.

om du trenger gjester, så kan jeg godt komme.

tar bare toget oppover.

men en advarsel bør følge med: vil sannsynligvis bli skikkelig full og ende opp med å slåss med minst flere personer på festen (inkludert deg). 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er din skyld om du bestilte en kaffe som har melk i seg, og forventer "ekstra sterk".

Jeg drikker Starbucks nesten hver eneste dag. De har god Americano.

Om man bruker melk eller vann skal vel ikke ha noe å gjøre med styrken på selve kaffen? (Jeg er ikke kaffedrikker selv, men dette virker helt logisk for meg.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...