Kjøleskap Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 Alle barn er under 18 år. 3 Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 Alle barn er under 18 år. Nei. Eksempler på barn over 18 år: * Inga Marthe Thorkildsen * Eivind Trædal * Kari Jaquesson * Trine Skei Grande * Sophie Elise Isachsen * Hele medlemsmassen i Rødt, SV og MDG. osv osv osv 6 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 Jeg håper ikke det er barn under 18 år der... Ingen under 18 år. Verken mennesker eller Cognac! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 Ingen under 18 år. Verken mennesker eller Cognac! Sier ikke nei til en 16-åring... Hvis det er Whiskey altså 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 De gangene man er så tom at man sitter på kontoret 4 timer etter jobb, og innser at stedet man befinner seg på ikke forandrer en dritt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 At de ikke lenger på polet har en eneste Cognac til over 30k. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 At de ikke lenger på polet har en eneste Cognac til over 30k. https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Frankrike/Henrik-Ibsen-No-1-Grande-Champagne/p/1579301 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 Er sint att jeg ikke får sett de 13 4k filmene etter 4k tv mitt gikk til helvete fuck off. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 De gangene man er så tom at man sitter på kontoret 4 timer etter jobb, og innser at stedet man befinner seg på ikke forandrer en dritt Hva er denne besettelsen med å skulle forandre verden? Bare lev i den og ha der godt. Ser du aper, delfiner og det som er av dyr forsøke å gjøre verden til er bedre sted? Nei, de bare lever. Slapp litt av. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 Når man forsøker å få med seg ett eller annet som går på TV. Men så kommer det en fjott som veksler mellom å klage over dette TV-programmet bare er dritt. Eller de følger nøye med, og kommenterer alt som skjer... Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 11. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2018 At de ikke lenger på polet har en eneste Cognac til over 30k. Uff da. Ja det skjønner jeg irriterer grenseløst.... 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Vi har ikke AK47 og nå er det minusgrader Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Vi har ikke AK47 og nå er det minusgrader Jeg tipper den barnesoldaten heller ville ha foretrukket minusgradene.... Og jeg er temmelig sikker på at hans problemer som barnesoldat overskygger de fleste andre problemer... spesielt at man ikke får fått i cognac til over 30 K på polet... Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2018 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Folk som mener at våre problemer er meningsløse fordi noen andre har det værre. 10 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Hvem trenger vekkerklokka når man har naboens bikkje® som allerede er høylydt fra etter 6 tiden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Hva er denne besettelsen med å skulle forandre verden? Bare lev i den og ha der godt. Ser du aper, delfiner og det som er av dyr forsøke å gjøre verden til er bedre sted? Nei, de bare lever. Slapp litt av. Jeg mente at hvor jeg befinner meg ikke forandrer min situasjon. Kan sitte på kontoret eller kan sitte på sofaen hjemme. Same shit. Eneste man kan gjøre er bare å vente til man er i humør til å gjøre noe igjen. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Når priser endres på avtaler. Det burde være samme regler for andre avtaler som for husleie - justering utover regulering etter konsumprisindeksen, burde være forbudt. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Folk som mener at våre problemer er meningsløse fordi noen andre har det værre. Problemene våre er ikke meningsløse fordi andre har det verre. De er meningsløse fordi de er meningsløse. Siste "problemet" nå er jo at nissen sier "er det noen snille barn her". Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Nei. Eksempler på barn over 18 år: * Inga Marthe Thorkildsen * Eivind Trædal * Kari Jaquesson * Trine Skei Grande * Sophie Elise Isachsen * Hele medlemsmassen i Rødt, SV og MDG. osv osv osv flott person! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2018 Når priser endres på avtaler. Det burde være samme regler for andre avtaler som for husleie - justering utover regulering etter konsumprisindeksen, burde være forbudt. Priser på avtale kan ikke endres uten samtykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå