Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig der. Synes den funker veldig bra til tider. Den nyeste funksjonen med at du kan sende bilder i chatten er veldig bra :)

Det er flott og fint, men får altfor ofte opp feilbeskjed om at jeg ikke er på nett, får ikke varsler når noen sender melding, og utforsk-fanen er helt tom med jevne mellomrom. Slik var det ikke før..

Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å forestille seg at noen kjemper for noens rett til å gjøre noe uten å nødvendigvis ville delta selv. Som feks abortmotstandere som mener at alle kvinner som ønsker at abort skal være legalisert er fordi vi har lyst til å "hore rundt" og bruke det som prevensjon, selv om jeg aldri har vært gravid og mest sannsynlig kommer aldri til å plutselig ende opp i "ulykka"  betyr ikke at jeg ikke vil at jeg og mine medsøstre skal kunne ha muligheten. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sluttet å kjøpe gaver for mange år siden. Meldte meg ut av det greiene der, rett og slett. Jul for meg er god mat på julaften, for så å drikke seg dritings sammen med familien. Et av årets høydepunkter. Gaver er unødvendig.

Men de siste par årene har jeg synes det har vært koselig å handle gaver igjen. Har kanskje noe med at jeg bor langt unna familien og kun ser dem én gang i året. Men gavene er bare enkle ting som en sjokoladeplate eller en flaske sprit. Handlet inn alt i November. Tok meg rundt en times tid og kostet omtrent 500 kroner til sammen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker slike "leveringer"

Liker ikke at pakker kommer på døren

Enten henter jeg de selv på terminalen, eller på butikken

Joda, jeg kan forstå det, men det har litt med hvor store ting er og hvor lett det er å hente selv.

Fikk snakket med Bring, og kundeservice hadde ringt sjåføren opp. Fikk beskjed om at sjåføren hadde ringt på, men det var ingen hjemme. Problemet med den historien, er at jeg ikke har ringeklokke. Jeg har dørbanker.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Bring.

Jeg venter pakke. Jeg ser lastebilen fra kjøkkenvinduet mitt, og før jeg har rukket å gå ut, så kjører den bare videre. Sporingen er oppdatert med "Sendingen er forsøkt levert, men det var ingen tilstede. Mottaker vil få en melding."

Har samme problemet her med Bring.

PostNord/Tollpost får mye pes her på forumet men de leverer alltid her. De ringer 10-15min før de kommer for å høre om jeg er tilgjengelig, og ringer gjerne igjen når de står utenfor. Hadde bare Posten/Bring vært like pålitelig på hjemlevering..

Lenke til kommentar

Folk, og da primært media, som kaller folk i 20 årene for "unge gutter" eller "unge jenter" når det passer narrativet sitt. Og 16-17 åringer for "menn" når de ønsket motsatt effekt. 

Er man i 20 årene så er man ikke lenger en gutt eller en jente, men mann eller kvinne.  Er man i tenårene, eller helt i begynnelsen av 20 årene kan jeg akseptere at man slenger på en "ung" før mann eller kvinne. Men ikke pokker om de er "unge gutter" eller "unge jenter" når man er over noe sånt som 13-14 år gamle. 

Folk som hamstrer kanel (!) fordi det er "billig". Hvem pokker bruker mer enn maks 2-3 poser i året så man altså kan spare 4-5 kroner i løpet av hele året ved å kjøpe dem når de er på tilbud! Og resultatet er at alle andre må kjøpe kanel på glass som ikke bare tar mye mer plass i skapet, men blir enda mer søppel fordi de fleste allerede har et krydderglass de kan fylle med kanelposer! 

Endret av Countryman
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jul for meg er god mat på julaften, for så å drikke seg dritings sammen med familien. Et av årets høydepunkter.

Jeg håper ikke det er barn under 18 år der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...