Skurupu Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Jeg blir irritert over folk som klager over "julestress". Det er kun deres egen skyld at de lar seg stresse. Alt dette er 100% frivillig. Selv synes jeg julen er den mest avslappende tiden på året. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Ferdig med alt julehandel i november jeg. Bare chill herfra og ut Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Jeg irriterer meg over alle som.... Åhh vi får ekstra julepenger og alt må brukes på gaver! Til informasjon har feks land som Sverige, andre naboland og England ikke halv skattetrekk eller ekstra julepenger... De klager ikke de.... Da passer det kanskje å spille https://no.wikipedia.org/wiki/En_julefortelling Endret 2. desember 2018 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 halvt skattetrekk Sånn, nå ble det bedre. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Gi meg heller litt lavere trekk året rundt please. Kanskje folk hadde brukt mindre på julegaver også, om vi ikke fikk den lille "bonusen" hver desember.. Trenger jeg noe kjøper jeg det selv, venter ikke til jul så jeg kanskje får det i gave.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Ferdig med alt julehandel i november jeg. Bare chill herfra og ut Samme her. Alt er allerede kjøpt inn. Bortsett fra juleøl. Men det venter jeg med å kjøpe til jeg kommer på Gardermoen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Uttrykket "fylkeskommune" irriterer meg. Fylke og kommune er to forskjellige ting, og det er kun Oslo som er begge deler. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Hva føler du om "uttrykkene" "bykommune" og "herredskommune", da? Og har du reflektert over hva ordet kommune egentlig betyr? 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 En kommune (tidligere kalt primærkommune) er et geografisk avgrenset område som utgjør en egen politisk og administrativ enhet innen en statsdannelse. En kommune har delvis selvstyre i lokale saker. Ordet kommune er lånt fra fransk commun, som igjen er dannet av det latinske communis, som betyr «felles». https://no.wikipedia.org/wiki/Kommune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 Clintons bok "The president is missing" er ikke signert av Bill selv , det er autopenn signatur.....samme med Shirley Maclaine , hun fikk sekretær til å signere bøker , villedende da disse ble annonsert som ekte signerte Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 browseren til 4k tv mitt er noe jevla dritt kill em sier jeg, bestilte ny pc til 4k tv mitt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 Irriterer meg at jeg ikke har giddet å skifte til vinterdekk ennå, og plutselig en dag så kommer snøen, men "heldigvis" har jeg helårsdekk som er godkjent som vinterdekk, men som ikke er egnet for norsk vinter, og sikkert ikke så bra om sommeren heller.. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 Helvetes møkka-været som har vært de siste par dagene! Ble is og glatt for en dag eller to siden, så det var veldig vanskelig å se hvor det var noenlunde trygt å gå. Men deretter kommer det faktisk ett tynt lag med snø over det hele. Så nå er helt umulig å se hvor det er speilglatt, og hvor det tidligere har blitt strødd littegrann grus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 Irriterer meg at jeg ikke har giddet å skifte til vinterdekk ennå, og plutselig en dag så kommer snøen, men "heldigvis" har jeg helårsdekk som er godkjent som vinterdekk, men som ikke er egnet for norsk vinter, og sikkert ikke så bra om sommeren heller.. Helårsdekk i Norge? Er du vant til å bo sørover i Europa? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 Får lyst til å gå opp til naboen og stappe sneipene han har kastet nedi busken min i kjeften hans. Hva faen er galt med godt voksne mennesker som skal bruke hele verden som sitt askebeger? Ekle jævler 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 Helårsdekk i Norge? Er du vant til å bo sørover i Europa? Ble levert med helårs, i Trondheim (Demobil) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Gi meg heller litt lavere trekk året rundt please. Kanskje folk hadde brukt mindre på julegaver også, om vi ikke fikk den lille "bonusen" hver desember.. Trenger jeg noe kjøper jeg det selv, venter ikke til jul så jeg kanskje får det i gave.. Jeg gir beskjed at jeg ønsker meg penger, fordi det jeg ønsker koster kr, så legger jeg til sparepengene. Gaver jeg ønsker meg er ellers til jul og bursdag er typ sokker fra ullvang, glass fra Hadeland, og eggeglass. Endret 2. desember 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 browseren til 4k tv mitt er noe jevla dritt kill em sier jeg, bestilte ny pc til 4k tv mitt. Kan du ikke bruke blurayen? Tror Samsung har best smart tv, men personlig liker jeg ikke alt det andre ned Samsung, bygg osv Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 Gi meg heller litt lavere trekk året rundt please. Kanskje folk hadde brukt mindre på julegaver også, om vi ikke fikk den lille "bonusen" hver desember.. Trenger jeg noe kjøper jeg det selv, venter ikke til jul så jeg kanskje får det i gave.. Lønnskontoret hos oss lar oss velge selv om vi ønsker halvt trekk. Det gjør sikkert ditt og. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2018 Kan du ikke bruke blurayen? Tror Samsung har best smart tv, men personlig liker jeg ikke alt det andre ned Samsung, bygg osv Ps4 du menner. liker tastatur bedre enn joystikk , lhar koplet inn å bruker g910 li tv, liker tv veldig bra men det er små ting som irriterer da exe hvis jeg skriver exe hei på deg litt fort må skrive sakte ellers blir heeeiiii påååååå deeeegg det irriterer jevlig å den sletter litt for mange ord om gangen oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå