nightowl Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Og folk som skal kjøre som om det er speilblank stålis når det er 5 plussgrader og litt regn... Er det speilblank stålis er det best å ikke kjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Fyfaen icenet for noe DRITT det er. Og batteriteknologien, hva FAEN er greia med den? Lititum fuckings ion. Jævla forskere hva faen er det de driver med? Klarer de ikke å lage noe nytt? Så talentløst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Låter på radio høres helt forferdelig ut. Det brukes en ekstrem kompressor, som sikkert gjorde nytten i FM-dagene. Bare stream lydfilen uten behandling når det er DAB eller nettradio pls... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Er det speilblank stålis er det best å ikke kjøre i det hele tatt. Jo. Det handler om å ha evner til å kjøre bil i all slags føre. Det er ikke noe fuckings problem. I går bremset jeg 40-50 meter før en bil som rygget. Jeg stoppa 2 meter foran. Sklei hele veien. En hver annen person ville krasjet der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Rydda litt Facebook og snap, hvorfor legger jeg til alle disse menneskene? Greit nok vi gikk i 4.klasse eller møtes en gang på fest men likevel. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Diskusjon.no tillater ikke å middle mouse click-scrolle på høyre eller venstre side av skjermen. Endret 30. november 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Diskusjon.no tillater ikke å middle mouse click-scrolle på høyre eller venstre side av skjermen.Det problemet har ikke jeg i Firefox. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Det problemet har ikke jeg i Firefox. Ser ut som jeg bare har det problemet på høyre side i Chrome nå. Men er bare den siden jeg bruker da... Endret 30. november 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Pluss-artikler en kan lese på nett 1-2 dager før de kommer på trykk i papirutgaven Jeg har tilgang på papirutgaven på jobb, men har ikke pluss Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Diskusjon.no tillater ikke å middle mouse click-scrolle på høyre eller venstre side av skjermen. Ser ut som jeg bare har det problemet på høyre side i Chrome nå. Men er bare den siden jeg bruker da... Funker fint her. Chrome. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Youtube-video med engelsk tittel, engelsk innhold og engelsk opplaster. Folk skriver kommentarer på spansk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Youtube-video med engelsk tittel, engelsk innhold og engelsk opplaster. Folk skriver kommentarer på spansk. Høyner med: YouTube-videoer med tittel og beskrivelse automatisk oversatt til norsk. Noen som vet hvordan man skrur av dette? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 (endret) Sully er på Netflix, men ikke i Norge Heldigvis kan jeg last den ned helt gratis.. /Vise fingern til Netflix Endret 30. november 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 De siste par ukene har alle de norske avisene lagd artikler om at en flat fremvisning av jorden gjør at nasjonenes størrelseforhold ikke er korrekt. Altså, hallo? Dette vet alle fra før. Hvorfor i huleste ble dette plutselig nyheter? Og hvorfor ser jeg den samme artikkelen i alle nettblekkene? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 (endret) NRK er som kjent den eneste TV-kanalen i Norge det går ann å se på, fordi den er fri for reklame. Det samme gjelder selsagt også radiokanalene dems. Men hvorfor skal de absolutt ha musikk i programmene sine? Det er (nesten) like irriterende som reklame. Hvorfor ikke ha egne programmer for musikk og egne programmer for snakking? Det virker så utrolig gammeldags å flette disse to sammen. Kanaler som P3 og P13 har KUN dette konseptet. Absolutt alt skal avbrytes fra tid til annen med litt musikk. Live-radio er altså ikke mulig å høre på, og podcasts er eneste utvei. Hvordan overlever egentlig folk som kjører bil? Streamer de programmer i opptak over nettet i steden for å høre på radioen? Endret 30. november 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Jeg irriterer meg over alle som kritiserer Black Friday. Dersom du kan leksene dine så vet du hva som er bra kjøp. At noen skrur opp prisen litt før på krims og krams bryr meg ikke. Har gjort 50% salg på elektro og hifi på mange svartfreddan og jule nyttår og sommer salg. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Irriterer meg også over avholdsfolk. Stoler ikke på de. Jeg respekterer de som ikke tåler eller liker en dram eller et glass. Bare ikke de som krever at alle andre skal gjøre det samme. Regulering av markedet er jeg derimot helt for, men ikke festbremser. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Altså, hallo? Dette vet alle fra før. Hvorfor i huleste ble dette plutselig nyheter? Og hvorfor ser jeg den samme artikkelen i alle nettblekkene? Fordi étt selskap har kjøpt opp rubb og stubb av små aviser og kjøreer ut stoff til alle og på kryss og tvers. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. november 2018 Rapporter Del Skrevet 30. november 2018 Høyner med: YouTube-videoer med tittel og beskrivelse automatisk oversatt til norsk. Noen som vet hvordan man skrur av dette? Skjer det om du bruker en annen nettleser enn Chrome? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 1. desember 2018 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2018 NRK er som kjent den eneste TV-kanalen i Norge det går ann å se på, fordi den er fri for reklame. Det samme gjelder selsagt også radiokanalene dems. Men hvorfor skal de absolutt ha musikk i programmene sine? Det er (nesten) like irriterende som reklame. Hvorfor ikke ha egne programmer for musikk og egne programmer for snakking? Det virker så utrolig gammeldags å flette disse to sammen. Kanaler som P3 og P13 har KUN dette konseptet. Absolutt alt skal avbrytes fra tid til annen med litt musikk. Live-radio er altså ikke mulig å høre på, og podcasts er eneste utvei. Hvordan overlever egentlig folk som kjører bil? Streamer de programmer i opptak over nettet i steden for å høre på radioen? Hører aldri på liveradio, kjører alltid podcasts eller musikk via telefon. Takler ikke musikk i programmene heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå