Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det speilblank stålis er det best å ikke kjøre i det hele tatt.

Jo. Det handler om å ha evner til å kjøre bil i all slags føre. Det er ikke noe fuckings problem. I går bremset jeg 40-50 meter før en bil som rygget. Jeg stoppa 2 meter foran. Sklei hele veien. En hver annen person ville krasjet der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rydda litt Facebook og snap, hvorfor legger jeg til alle disse menneskene? Greit nok vi gikk i 4.klasse eller møtes en gang på fest men likevel.

Lenke til kommentar

De siste par ukene har alle de norske avisene lagd artikler om at en flat fremvisning av jorden gjør at nasjonenes størrelseforhold ikke er korrekt.

Altså, hallo? Dette vet alle fra før. Hvorfor i huleste ble dette plutselig nyheter? Og hvorfor ser jeg den samme artikkelen i alle nettblekkene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

NRK er som kjent den eneste TV-kanalen i Norge det går ann å se på, fordi den er fri for reklame. Det samme gjelder selsagt også radiokanalene dems.

Men hvorfor skal de absolutt ha musikk i programmene sine? Det er (nesten) like irriterende som reklame. Hvorfor ikke ha egne programmer for musikk og egne programmer for snakking? Det virker så utrolig gammeldags å flette disse to sammen. Kanaler som P3 og P13 har KUN dette konseptet. Absolutt alt skal avbrytes fra tid til annen med litt musikk. Live-radio er altså ikke mulig å høre på, og podcasts er eneste utvei.

Hvordan overlever egentlig folk som kjører bil? Streamer de programmer i opptak over nettet i steden for å høre på radioen?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

NRK er som kjent den eneste TV-kanalen i Norge det går ann å se på, fordi den er fri for reklame. Det samme gjelder selsagt også radiokanalene dems.

Men hvorfor skal de absolutt ha musikk i programmene sine? Det er (nesten) like irriterende som reklame. Hvorfor ikke ha egne programmer for musikk og egne programmer for snakking? Det virker så utrolig gammeldags å flette disse to sammen. Kanaler som P3 og P13 har KUN dette konseptet. Absolutt alt skal avbrytes fra tid til annen med litt musikk. Live-radio er altså ikke mulig å høre på, og podcasts er eneste utvei.

Hvordan overlever egentlig folk som kjører bil? Streamer de programmer i opptak over nettet i steden for å høre på radioen?

Hører aldri på liveradio, kjører alltid podcasts eller musikk via telefon. Takler ikke musikk i programmene heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...