Sexylubb1 Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Det er fordi de tørker ut når du åpner pakka. Ingen fukt, ingen mugg. Pakker dem jo inn igjen med en gang. Om noe burde det jo bli tilført fuktighet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Pakke fra PostNord. "Hentes ved ditt utleveringssted", står det, men ikke hvor. Og det endres fra gang til gang. For et opplegg. Bruk appen, da kommer det opp et kart. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Bruk appen, da kommer det opp et kart. Innstallerer ikke apper jeg bruker en gang hver tredje måned. Stod ingenting i hverken epost eller når jeg logget inn på PostNord heller. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Innstallerer ikke apper jeg bruker en gang hver tredje måned. Stod ingenting i hverken epost eller når jeg logget inn på PostNord heller. Gjør det mye enklere å leve med PostNord, men om du ikke har plass til den på mobilen.. Får skrive in kollinummer på postnordsiden Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Gjør det mye enklere å leve med PostNord, men om du ikke har plass til den på mobilen.. Får skrive in kollinummer på postnordsiden Det kom ikke opp noe da heller. Bare at den var levert til utleveringssted. Feltet der det sikkert skulle stå hvor dette var var blankt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 One size fits no one. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Crazy bitches som gjør alt for å ta igjen på eksen (og alle foreldre egentlig som gjør noe av det samme):http://savejames.com/Artikkel om saken: https://www.dailywire.com/news/38728/mom-says-6-year-old-son-transgender-dad-disagrees-amanda-prestigiacomo 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Voksne mennesker som fortsatt ikke har lært seg rulletrappkotyme. Står i ro på venstre side eller enda verre midt på hele trinnet..... 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Voksne mennesker som fortsatt ikke har lært seg rulletrappkotyme. Står i ro på venstre side eller enda verre midt på hele trinnet..... Det utgår at tilfeldige folk får komme så nær. Et par enkle gestikulasjoner avverger fadesen. Eventuelt får man ha med to undersåtter foran og to bak til å hindre at folk kommer for nær. Endret 29. november 2018 av BadCat 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Det utgår at tilfeldige folk får komme så nær. Et par enkle gestikulasjoner avverger fadesen. Eventuelt får man ha med to undersåtter foran og to bak til å hindre at folk kommer for nær. Det går greit at de kommer for nære :-p Men trenger ikke å ta hele trinnet. Spesielt på flyplasser (som det gjaldt i gårsdagens frustrasjon) hvor jeg har et fly å rekke.... Tok ikke nok takhøyde for trafikken inn til flyplassen ellers hadde jeg klart meg fint.... Men det er ikke vanskelig å holde seg til høyre slik at de som har dårlig tid kan passere på venstresiden... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Innstallerer ikke apper jeg bruker en gang hver tredje måned. Stod ingenting i hverken epost eller når jeg logget inn på PostNord heller. Firma 1: Vi HAR LAGET EN APP Firma 2: Sjekk ut APPEN Firma 3: Last ned APPEn Firma 4: Alt blir bedre med APPEN Firma 5: KLIKK HER FOR Å ÅPNE I APPEn Firma 6: Vi ansatte noen til å lage en meningsløs app Firma 7: Vi har betalt for våre mobilvennlige nettsider men vi må ha en APP 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Bruker 1: Jeg har fri data, men hvorfor har ikke dette mobilselskapet en app? Bruker 2: Jeg kan bruke sida, som er så mobiltilpasset at den er dårlig på PC, men hvorfor er det ikke en app? Bruker 3: App. Endret 29. november 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Bruker 1: Denne appen var dårlig Bruker 2: Når kommer den på iOS Bruker 3: Jeg elsker apper. Det er så moderne. App er livet. Jeg har skjegg 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 (endret) Hvorfor tror folk at andre vil ha de så nær? Har dere det så travelt at dere må klatre over folk for å komme dere frem? Det bør være en viss flyt i storbyer, men dette er Norge og her er det ikke en eneste storby. Endret 29. november 2018 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Enda en mediarunde om boka til en eller annen blogger eller reality-deltaker. Det er trist at det nesten bare er slik "litteratur" som får oppmerksomheten i avisene. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Har 7 pakker på vei og skal tippe at ingen av de kommer på samme tidspunkt Hentet en i dag, så noen timer senere så har det kommet inn en pakke til Forhåpentligvis så kan jeg hente 2 i morgen 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Hvorfor ikke bare la pakkene ligge i noen dager, og hente alt samtidig? 6 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Enda en mediarunde om boka til en eller annen blogger eller reality-deltaker. Det er trist at det nesten bare er slik "litteratur" som får oppmerksomheten i avisene. Det er avhengig av avisen. Om du kjøper fks. Morgenbladet, istedet for VG Eller Dagbladet, er der viet oppmerksomhet til mer (og bedre) litteratur. Alle klager på VG eller Dagbladet, som om de stadig forventer at det skal være gode aviser. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Folk som skal kjøre som om det er bar asfalt når det er glatt. Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 29. november 2018 Rapporter Del Skrevet 29. november 2018 Folk som skal kjøre som om det er bar asfalt når det er glatt. Og folk som skal kjøre som om det er speilblank stålis når det er 5 plussgrader og litt regn... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå