Dubious Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Hva skal man finne på om dagene? Allerede vært på en morgentur (8km) og aner ikke hva jeg skal gjøre resten av dagen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 At posten ikke klarer å få en pakke fra terminalen til utleveringsstedet (5km unna) på 2 dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Ingenting å si her. Hadde min bedre halvdel tjent mer så hadde vi selvsagt hatt råd til luksusvarer, dyrere bil eller dyre ferier, men vi har det mer enn godt nok nå Whoosh sa det. Hva om din bedre halvdel var trygdet og fikk utbetalt det minste man kunne få? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Hva skal man finne på om dagene? Allerede vært på en morgentur (8km) og aner ikke hva jeg skal gjøre resten av dagen Noe annet enn å snikskryte hvertfall. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 At det vil være eget program for Johaug combacket på TV2 på lørdag midt i beste sendetid. Medias måte å få kjerringen tilbake. Motbydelig. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 BankID brikken min har klikke, viser bare en dato fra 2011 og random dritt. Ikke får jeg laget meg mobil bankID da jeg må ha kodebrikke for og gjøre dette. Fy faen. Får bare klare meg uten nettbank. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Trodde ikke man måtte "lage" mobil bankID, trodde den var der, at du bare kan velge Men husker ikke helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Trodde ikke man måtte "lage" mobil bankID, trodde den var der, at du bare kan velge Men husker ikke helt. Må ha brikka for å få laget det ja... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Fuck it Endret 27. november 2018 av Lami 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 Noe annet enn å snikskryte hvertfall. På Lørdag gikk jeg 17 km 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 1. Sto bak i køen på butikken.. Selvfølgelig bak en gammel dame.. Å hva tar hun opp? Ørti fuckings mynter og ikke klarer hun og telle.. Selv mynt-automaten/maskinen spyttet ut halvpartene av alle forsøk på å mate den.. ffs -_-' 2. En lastebil stoppet MIDT I VEIEN i en 80 vei fordi den saltet i 5 km/t.... MIDT I VEIEN.. Ville være snill, men er NULL sikt på motsatt kjørefelt så vi var 8 biler som snek oss forbi lastebilen.. saaaakte. 3. Så på julegaver på elkjøp, Å AKKURAT kl 16:00 var tilbudet over for den ENE spesifikke fuckings varen.. Vi var der klokka 16:01..... Rip kaffe-maskin til 350.. Nå koster den 999 c: (å jeg hater disse plutselig pris-endringene...) 3 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 27. november 2018 Rapporter Del Skrevet 27. november 2018 (endret) At posten ikke klarer å få en pakke fra terminalen til utleveringsstedet (5km unna) på 2 dager.Dette er kanskje en kjip bieffekt av Black Friday (som er en greie jeg egentlig liker): Man må vente i mange dager ekstra på ting man kjøper uavhengig av at det er Black Friday, og som man helst ville hatt litt raskt... Argh. Endret 27. november 2018 av KalleKanin Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Har Posten hatt problemer i flere dager, eller kun idag? Er så smått irriterende å måtte komme tilbake en annen dag, bare fordi det tekniske ikke er på stell. Spesielt når pakka ligger synlig 3 meter unna, bak skranka .., og Posten i tillegg har mast om at man må komme og hente. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Jeg kjøpte nylig noen tacolefser. Spiste én, og la resten i kjøleskapet. Dagen etter var det mugg på alle lefsene igjen i pakken. De var altså mugne under 24 timer etter at de ble åpnet! Holdbarhetsdatoen er til langt ut i 2019. Den kom i en pose man kan "lukke" etter bruk, og jeg puttet i tillegg en brødpose over pakken. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Tacolefser mygler sykt kjapt. Pleier å ta de i frys. Men 24t. Det var sinnsykt kort tid. Ville hørt med produsent. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Pakke fra PostNord. "Hentes ved ditt utleveringssted", står det, men ikke hvor. Og det endres fra gang til gang. For et opplegg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 At det vil være eget program for Johaug combacket på TV2 på lørdag midt i beste sendetid. Medias måte å få kjerringen tilbake. Motbydelig. Hvis du synes sjakk er kjedelig så kan du jo få deg en kobra , da blir det nok action Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Tacolefser er rare greier. Har sett pakker fulle av mugg i butikk, mens jeg har hatt åpnede pakker I ukesvis uten problem. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Tacolefser er rare greier. Har sett pakker fulle av mugg i butikk, mens jeg har hatt åpnede pakker I ukesvis uten problem. Det er fordi de tørker ut når du åpner pakka. Ingen fukt, ingen mugg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2018 Rapporter Del Skrevet 28. november 2018 Når stampuben ansetter nye bartendere som ikke kjenner til mine drikkevanner og pubgoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå