Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotgjengere som ikke er unge sexy damer

Jeg ler hver gang jeg leser postene dine. Ikke fordi du skriver som en prepubertal guttunge, vel jeg ler av det også, i og med at du er betydelig eldre, men fordi det er så typisk at det er gutter som skriver som deg som aldri får seg dame eller noe action.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fotgjengere som ikke er unge sexy damer

Jeg ler hver gang jeg leser postene dine. Ikke fordi du skriver som en prepubertal guttunge, vel jeg ler av det også, i og med at du er betydelig eldre, men fordi det er så typisk at det er gutter som skriver som deg som aldri får seg dame eller noe action.

Vel, det gleder meg at du kan få litt latter av innleggene mine :)

Lenke til kommentar

Fikk takst på den mikroskopiske "bulken" idag... 5000 KRONER!!?!?!

Litt avhengig av størrelse og plassering av bulk; varmluftpistol og luft på boks er din venn.

Ja men hele fronten måtte lakkeres også da... er ikke lakkskader men det ville bli det ved rep. Er forresten plast slik at det vil sprekke.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Litt avhengig av størrelse og plassering av bulk; varmluftpistol og luft på boks er din venn.

Ja men hele fronten måtte lakkeres også da... er ikke lakkskader men det ville bli det ved rep. Er forresten plast slik at det vil sprekke.

Ah, da forstår jeg.

Hva slags bil snakker vi om her?

Lenke til kommentar

Ah, da forstår jeg.

Hva slags bil snakker vi om her?

Kun noen måneder gammel slik at det er skikkelig surt. Men "heldigvis" så er det så mikroskopisk at man ikke ser den om man ikke lukker det ene øyet og står i en rar vinkel fra siden :p

Kunne kanskje gjort seg med en feit kufanger :hmm::p

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

når vi får tilbake prøver o.l på skolen og hele klassen griner over karakterer som egentlig er ganske gode, slike ting gjør meg mer forbanna enn nesten alt annet, og når det er tilbud på en vare på feks rimi og slår den inn til vanlig pris så jeg må diskutere med han, og der hvor jeg er fra så snakker de som regel ikke perfekt norsk heller og det irriterer også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...