Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan det ikke bare være en riksdekkende avis i Norge? Hva er vitsen med flere egentlig? At flere aviser og kanaler dekker samme saker og publisere noenlunde like artikler om en sak er unødvendig synes jeg. Konkurranse mellom avisene og mediene fører jo bare til mer click-baits og flere fabrikkerte sannheter for å generere flere kunder/lesere. Avisene har jo voldsomt overskudd virker det som, siden annenhver artikkel er agurk-nytt og gammelt oppgulp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg la ut noe til salgs på Finn.no til ett par hundre kroner. Så fikk jeg svar ""Jeg tar den for femti kroner! Kan du kjøre den hjem til meg?""

Så hun forsøker å få en litt lavere pris, OG at jeg sørger for frakt! Hun bodde kanskje syv eller åtte kilometer fra der jeg bor, så det var ikke så veldig langt å reise. Men det var likevel ganske frekk, synes jeg.

Heldigvis for meg så var det ett par andre som også var interesserte, og de var faktisk villige til å stikke innom for å plukke opp greiene...

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg la ut noe til salgs på Finn.no til ett par hundre kroner. Så fikk jeg svar ""Jeg tar den for femti kroner! Kan du kjøre den hjem til meg?""

Så hun forsøker å få en litt lavere pris, OG at jeg sørger for frakt! Hun bodde kanskje syv eller åtte kilometer fra der jeg bor, så det var ikke så veldig langt å reise. Men det var likevel ganske frekk, synes jeg.

Heldigvis for meg så var det ett par andre som også var interesserte, og de var faktisk villige til å stikke innom for å plukke opp greiene...

Er overbevist om at gjennomsnitts-IQ blant Finn-kjøpere er nært frysepunktet. Får slike meldinger ukentlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...