Pliscin Skrevet 14. november 2018 Rapporter Del Skrevet 14. november 2018 Hvorfor kan det ikke bare være en riksdekkende avis i Norge? Hva er vitsen med flere egentlig? At flere aviser og kanaler dekker samme saker og publisere noenlunde like artikler om en sak er unødvendig synes jeg. Konkurranse mellom avisene og mediene fører jo bare til mer click-baits og flere fabrikkerte sannheter for å generere flere kunder/lesere. Avisene har jo voldsomt overskudd virker det som, siden annenhver artikkel er agurk-nytt og gammelt oppgulp. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Jeg forstår ikke logikken her. Det er jo bare søppel som er gjemt bak betalingsmur hos VG, de viktige sakene er jo åpne. Dette er feil. Årets viktigste sak fra VG er jo bak betalingsmur 3 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Lol.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Du ler, men jeg kan banne på at den er en av de aller mest leste nyhetene bak muren denne måneden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Såklart er den det, men ingen viktige nyheter går tapt bak betalingsmur. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Hvorfor kan det ikke bare være en riksdekkende avis i Norge? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 Antok det var sarkasme jeg... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. november 2018 Rapporter Del Skrevet 15. november 2018 At "hvite" høyttalere likevel kommer med svart membran. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Hørte noen si i går: "Hvis det ikke er Trump på forsidene, så er det Nortug". Ja det er pokkerten sant også., like drittlei begge. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Folk som tar bilde av seg selv i solarium og bruker mobil osv. Er dere ikke blinde snart? Og at det default er på høy musikk. Klarer ikke folk å bare slappe av uten noe? Faen folk trenger stimuli hele tida. 4 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Jeg la ut noe til salgs på Finn.no til ett par hundre kroner. Så fikk jeg svar ""Jeg tar den for femti kroner! Kan du kjøre den hjem til meg?"" Så hun forsøker å få en litt lavere pris, OG at jeg sørger for frakt! Hun bodde kanskje syv eller åtte kilometer fra der jeg bor, så det var ikke så veldig langt å reise. Men det var likevel ganske frekk, synes jeg. Heldigvis for meg så var det ett par andre som også var interesserte, og de var faktisk villige til å stikke innom for å plukke opp greiene... 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Du hadde tapt penger på den turen. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Jeg la ut noe til salgs på Finn.no til ett par hundre kroner. Så fikk jeg svar ""Jeg tar den for femti kroner! Kan du kjøre den hjem til meg?"" Så hun forsøker å få en litt lavere pris, OG at jeg sørger for frakt! Hun bodde kanskje syv eller åtte kilometer fra der jeg bor, så det var ikke så veldig langt å reise. Men det var likevel ganske frekk, synes jeg. Heldigvis for meg så var det ett par andre som også var interesserte, og de var faktisk villige til å stikke innom for å plukke opp greiene... Er overbevist om at gjennomsnitts-IQ blant Finn-kjøpere er nært frysepunktet. Får slike meldinger ukentlig. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Er overbevist om at gjennomsnitts-IQ blant Finn-kjøpere er nært frysepunktet. Får slike meldinger ukentlig. Er omtrent som å spille Lotto. Når du først vinner er det uansett bare 45kr. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Aldri hatt tinder selv, men har observert flere ganger at ukritisk sviper til høyre på alle. De ser ikke engang ann personen, de bare sitter å sviper i en konstant hastighet. Hvorfor? Er ikke da hele poenget borte? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. november 2018 Rapporter Del Skrevet 16. november 2018 Større sjanse for å få napp, da de kun har Tinder for One-Night-Stand Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2018 Rapporter Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Når man kjøper ting som viser seg å være elendige. "Hør om denne interessante saken i vår podkast." Endret 24. november 2018 av Countryman 3 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 17. november 2018 Rapporter Del Skrevet 17. november 2018 Folk som har 2minutter intro til sin 5 minutter lange youtube video... Da er du kjepphøy eller hva? 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. november 2018 Rapporter Del Skrevet 17. november 2018 Jeg trodde alt bare skulle bli bedre og bedre. Men sånn var det ikke. Verden har snudd. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå