Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Når "kompis" av deg matcher med exen din og skriver "jackpot jo" til hun på Tinder.

 

Kjenner jeg kunne slått han ned neste gang jeg eventuelt hadde sett han. Nå er jeg forbanna.

Har ikke vært på forumet på mange måneder, men ting forandrer seg ikke ser jeg.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er så dumt, egentlig. Begrunnelsen er at staten ikke skal konkurrere med det private på andre områder enn alkoholsalg. Det er ingen alkohol i disse kalenderene, og det finnes andre aktører som også selger dem. Jeg synes ikke det er greit at statseide Vinmonopolet, som ikke trenger å tenke på å drive lønnsomt, skal konkurrere med private aktører.

 

Det samme burde selvsagt også gjelde alkoholholdige drikker, og dermed burde hele Vinmonopolet legges ned (eller privatiseres), men det er kanskje en alt for fjern tanke for kristenmoralistene på Stortinget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Søker jobber, kommer på intervju, blir innkalt til 2.gangsintervju, trekker søkdnaden min. Hvorfor? Hele tida? why.

 

Krøkkete å si til sjefen "kan jeg få stikke på jobberintevju midt i arbeidstida?", også krøkkete å si til de jeg skal på intvervju hos at jeg ikke har sagt til sjefen at jeg skulker for å dra på jobbintervju, så ikke bruk han som referanse.

 

Det er faen ikke mulig å få tid til å gjennomføre noe på en bra måte.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Hvordan nordmenn elsker å feie ting vekk under teppet og innbille seg at de har gjort noe med saken; bistandspenger, gambling og prostitusjon: spesielt gambling og avskrivelsen av prostituerte er jo to ting som går hardt utover selve folket. Hvorfor er nordmenn så glad i å late som? Er som å sette på ett lite plaster på ett kulehull og late som om det var en seriøs operasjon for å hente kulen og lukke såret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan nordmenn elsker å feie ting vekk under teppet og innbille seg at de har gjort noe med saken; bistandspenger, gambling og prostitusjon: spesielt gambling og avskrivelsen av prostituerte er jo to ting som går hardt utover selve folket. Hvorfor er nordmenn så glad i å late som? Er som å sette på ett lite plaster på ett kulehull og late som om det var en seriøs operasjon for å hente kulen og lukke såret. 

Amen. Vi er kjempe progressive på noen områder, men år 1900 på andre :( Idealisme må forholde seg til menneskelig natur

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Søker jobber, kommer på intervju, blir innkalt til 2.gangsintervju, trekker søkdnaden min. Hvorfor? Hele tida? why.

 

Krøkkete å si til sjefen "kan jeg få stikke på jobberintevju midt i arbeidstida?", også krøkkete å si til de jeg skal på intvervju hos at jeg ikke har sagt til sjefen at jeg skulker for å dra på jobbintervju, så ikke bruk han som referanse.

 

Det er faen ikke mulig å få tid til å gjennomføre noe på en bra måte.

Tips: spar et par feriedager.
Lenke til kommentar

Helt ærlig, tror ikke jeg skjønner hva dere prater om nå :hm:

Norges svar på å løse problemer: forby problemet!

 

Ingen har noensinne løst narkotikaproblemer med forbud. Aldri noensinne.

 

Samme kan sies om det andre som blir nevnt, gambling og prostitusjon. Jeg vil slenge på tigging. Snart blir det vell forbudt å være fattig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aha, sånn sett. Det har noe med at vi bør stå moralsk oppreist.

Om man "løser" problemet med å tillate alt mulig, det er jeg skeptiks til.



For ørtende gang: Det irriterer grenseløst at jeg alltid havner på neste side, når det passet dårlig.  :wallbash: 



Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Norges svar på å løse problemer: forby problemet!

 

Ingen har noensinne løst narkotikaproblemer med forbud. Aldri noensinne.

 

Samme kan sies om det andre som blir nevnt, gambling og prostitusjon. Jeg vil slenge på tigging. Snart blir det vell forbudt å være fattig.

Norske tiggere har aldri vært et problem. Utenlandske tiggere som kommer til Norge for å tigge og stjele er et problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...