Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av og til er det noe galt med kvinner også. For eksempel at de innbiller seg seg at en mann forsøker å bli med de hjem selv om han kun slår følge siden det er i samme retning som han bor.

Jeg tenker alltid på hva kvinnen forran meg tenker, om jeg går bak. Prøver så godt det lar seg gjøre å ikke følge etter kvinner som går alene, i frykt for å skremme dem. Jeg passer alltid på å gå først ut av heisen, for eksempel, slik at ikke noen går av i samme etasje som meg, og så plutselig ser de at det gikk av en kar i samme etasje (høyt bygg) og følger etter dem nedover gangen mot inngangsdøren. Det har skjedd et par ganger, og det gjør meg ukomfortabel.

 

Har lyst til å rope "jeg skal ikke voldta deg, altså!", men det hadde kanskje bare gjort situasjonen verre. :p

Lenke til kommentar

Er vanskelig. Er jo ikke alle som har lyst til å skade deg men en mann er mer sannsynlig til å skade deg og er mer i stand til å overmanne deg hvis du plutselig befinner deg i en farlig situasjon (hvor mange har ikke hørt om folk som fokuserer på hvorfor hun satte seg i en sånn situasjon enn at hun ble utsatt for noe fælt), menn er også oftest offeret for denne volden og da.. så.. shit sucks.

Lenke til kommentar

Jeg tenker alltid på hva kvinnen forran meg tenker, om jeg går bak. Prøver så godt det lar seg gjøre å ikke følge etter kvinner som går alene, i frykt for å skremme dem. Jeg passer alltid på å gå først ut av heisen, for eksempel, slik at ikke noen går av i samme etasje som meg, og så plutselig ser de at det gikk av en kar i samme etasje (høyt bygg) og følger etter dem nedover gangen mot inngangsdøren. Det har skjedd et par ganger, og det gjør meg ukomfortabel.

 

Har lyst til å rope "jeg skal ikke voldta deg, altså!", men det hadde kanskje bare gjort situasjonen verre. :p

Dette er overtenking. 

 

Alt du trenger å gjøre er å være hyggelig. Et vennlig smil når dere deler blikk, stå litt unna så hun ikke føler seg truet, gå veldig casualt ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tenker alltid på hva kvinnen forran meg tenker, om jeg går bak. Prøver så godt det lar seg gjøre å ikke følge etter kvinner som går alene, i frykt for å skremme dem. Jeg passer alltid på å gå først ut av heisen, for eksempel, slik at ikke noen går av i samme etasje som meg, og så plutselig ser de at det gikk av en kar i samme etasje (høyt bygg) og følger etter dem nedover gangen mot inngangsdøren. Det har skjedd et par ganger, og det gjør meg ukomfortabel.

 

Kjenner meg igjen der, men med folk generelt. Jeg har et litt slitent utseende og ublidt steinansikt så jeg føler selv at jeg må se litt skummel ut. Men som Sandy skriver så er det vel overtenkning. Jeg er nok ærlig talt uansett mer på vakt for dem enn de er for meg, på grunn av dårlige erfaringer.

Endret av xDominiel
Lenke til kommentar

Det der bryr jeg meg ikke om. Ingen grunn til at noen skal tenke det verste om du tilfeldigvis kommer bak en kvinne og sånt.
Så slike hensyn tar jeg ikke. Du har rett til å gå hvor du vil, uten å tenke at "nå kan en kvinne bli redd deg" og ta subjktive valg av den grunn, som å stoppe og vente, gå en annen vei o. l. Ikke planer, det får være måte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mer om kodebrikken fra DNB. I natt fungerte den ikke, sannsynligvis på grunn av vedlikehold (sto på høyre side), og i dag er den sperret. Og det samme problemet har jeg med brikken fra en annen bank. Så nå har jeg ikke bankid!

 

Edit: Merkelig, nå virket plutselig brikken fra den andre banken, etter først å ha logget meg inn der.

 

Edit 2: Og dermed åpnet kundeservice den første. Supert, bortsett fra chatroboten man må igjennom.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Rumpetråden på dette forumet var alltid en tråd jeg holdt meg oppdatert på. Men de siste årene er det bare stygge kjemperumper der. Virker som om min smak i kvinner står stille, mens alle andre sin utvikler seg.

 

Sånne Kardashien-rumper er så utrolig turn-off.

Endret av Skurupu
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...