BuffyAnneSummers Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 At enkelte menn mener det er ok å følge meg til døra mi etter at jeg har klart sagt ifra at det vil jeg ikke og prøver tydeligvis å komme meg bort fra dem så fort som mulig. WTF IS WRONG WITH THEM 1 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Fordi jeg får det svart på hvitt hvor ubetydelig jeg er, når jeg ser at ingen har søkt på meg. Jeg kan ikke håpe at noen har søkt uten at jeg vet det. Jeg ville følt det motsatte. Jo mindre fokus på meg og mitt, jo bedre. Hva slags betydning får du fra at tilfeldige mennesker snoker på deg? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Ikke tilfeldige mennesker. Som match på Tinder, bare for voksne. At Knut Arild Hareide, som ellers virker som en bra fyr, ønsket å bli kunnskapsminister. Vi kan ikke ha en religiøs kunnskapsminister! Endret 24. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Elendige feilmeldinger. Det oppstod en feil i kommunikasjonen med våre fagsystemer. Prøv igjen senere. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 At enkelte menn mener det er ok å følge meg til døra mi etter at jeg har klart sagt ifra at det vil jeg ikke og prøver tydeligvis å komme meg bort fra dem så fort som mulig. WTF IS WRONG WITH THEM Nei betyr nei. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Menneskekroppen. Alle de smertefulle svakhetene og feilene den har, anyway. Kunne jeg kvittet meg med 90% av den ville jeg gjort det. Endret 9. november 2018 av xDominiel Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 At jeg har blitt en burde-burde person. Sukk... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 En del av hodet mitt er mye smartere enn den delen som håndterer språk.Du satte ord på noe jeg lenge har følt, takk!Kan jo også være at jeg bare er dum 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Folk som avbryter før jeg får lov til å fullføre setningen: Person: "Smakte du på noe godt?" Jeg: "Ja, jeg likte veldig godt ting nr. 1 og..." Person: "Så du likte bare den? Var det ingenting annet som falt i smak? Håhå" Jo, hadde du giddi å latt meg fullføre setningen hadde du fått med deg at jeg likte de andre tingene også. 3 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Folk som legger ut bilder av seg selv og legger et filter over som gjør bildet "uklart" og omgir bildet med noe flatterende som blomster e.l. Ja, det får deg til å se så fin ut... Narsissime er vel nøkkelordet. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Fanboys av band som blir spurt hvilke låter de liker best også svarer de alle. Hva slags idiotisk logikk er det? Så fordi man liker bandet veldig godt er det absolutt ingen kvalitetsforskjell mellom sangene deres? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Tastatur funksjonen på YouTube har forsvunnet. Kommer bare opp en liten notis det der står "norsk" på. Prøvde å skifte til engelsk, men da var ikke funksjonen å finne. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 At VGTV har de beste ekspertene, mens NRK har de beste bildene. Vanskelig valg! Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Folk som legger ut bilder av seg selv og legger et filter over som gjør bildet "uklart" og omgir bildet med noe flatterende som blomster e.l. Ja, det får deg til å se så fin ut... Narsissime er vel nøkkelordet. Kunne vært verre, det kunne vært det bikkjefilteret.. *grøss* 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 At enkelte menn mener det er ok å følge meg til døra mi etter at jeg har klart sagt ifra at det vil jeg ikke og prøver tydeligvis å komme meg bort fra dem så fort som mulig. WTF IS WRONG WITH THEM Av og til er det noe galt med kvinner også. For eksempel at de innbiller seg seg at en mann forsøker å bli med de hjem selv om han kun slår følge siden det er i samme retning som han bor. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Han fulgte meg så fort og helt til døra at jeg smelte den igjen i trynet hans før jeg låste enda kjappere. Klart hysteriske kvinnfolk finnes, men du forstår ikke helt hvordan det er før du opplever det. Jeg skjønner godt hvorfor så mange kvinner er redde og antar at du følger dem. De kjenner deg ikke, vet ikke dine intensjoner. Ikke ta sånt personlig. Hadde jeg ikke vært en frekk bitch som smelte døra igjen tidsnok så vet jeg ærlig talt ikke hva som hadde skjedd. Edit: i han sin versjon av historien er jeg sikkert en hoven bitch som ikke satte pris på at han skulle tvinge seg på å følge meg hjem og "holde meg trygg" ellerno sånn bullshit og alle hadde trodd jeg var bare en utakknemlig jævel. Det er fint med gode intensjoner, men ikke følg en jente til døra mot hennes vilje ever.. du ser ikke ut som en sjarmerende, god kar men kind of a stalker psycho. Selv om han ikke skulle trengt seg inn hos meg er det fortsatt ekstremt upassende å følge en singel, liten kvinne som bor alene helt til døra når hun har sagt nei. Var litt som om han ville vite hvor jeg bodde, og den tanken er enda mer skremmende. Endret 10. november 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Regner med du hatt tatt frem sprettkniven og balltre? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Politiet klarte ikke slå ned døra mi og hammere er fine til å knuse skaller. Føler meg passe trygg altså. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Mennesker som har det moro med å gå på sider for folk som sliter og oppføre seg ufyselig for å få en reaksjon ut av alle og enhver. Jeg misliker troll generelt, men disse er ekstra motbydelige. I samme kategori, e-celebs som livnærer seg på slik oppførsel. Spesielt en som det eneste han har å være stolt over i livet er "profesjonell" trolling. Meningsløs eksistens. Og hva er greia med at "autist/autistisk" er blitt så populært som skjellsord? At det er veldig sjelden disse menneskene får straffen de fortjener. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 De fleste menn og kvinner er ganske greie så lenge de holder seg unna alkohol. Irriterende at så mange skal overdrive inntaket av alkohol slik at det går ut over andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå