Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Dama mi er lærer i praksis på barneskole.

Hun merker at en av elevene i 4. klasse aldri har noe særlig matpakke.

Hva slags tapere er det? ALLE har en grei eller veldig fin matpakke. Så presterer ikke den ENE, taperfittefamilien å gjøre det? Stakkars barn.

Født av tapere. Dømt til å ha det vanskelig.

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som ser ambulanse eller politi i utrykning og blir helt retards.

"Shit nå må jeg HIVE meg ut fra veibanen"

"jeg reagerer selv om den er i motsatt kjøreretning og har klar bane, kjører ut i veiskuldra"

Eller de som ser en politibil og kjører 60 i 80-sonen. Kaster seg inn fra akselerasjons-felt osv. Bare kjør normalt ffs

• Liker 2
Lenke til kommentar

https://www.facebook.com/solstraale2013/

Skjønner hvor de vil hen, men jeg klarer ikke å forsone meg med at de poster masse bilder av deres 5 år gamle datter offentlig online. Gullgruve for pedofile, og de tilrettelegger godt for de som kunne tenke seg å bortføre henne. Jeg vet sjansen er forsvinnende liten i utgangspunktet, men med så mange bilder og videoer og ting de skriver er det nok ikke så vanskelig å finne ut av hvor de bor hvis du virkelig er keen på å finne ut av det. 

Blir litt for "SE SÅ FLINKE VI ER MED DATTEREN VÅR! ER VI IKKE DRITFLINKE??" også tbh. Hun kommer ikke til å synes at det er artig med denne siden om 10 år. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Enig. Synes generelt ikke noe om folk som legger ut bilder og filmer av barna sine på Internett. De har jo ingenting bestemmelsesrett og det ligger ute til evig tid. Veldig korttenkt.

Selv så begrenser vi oss til lukket familiegruppe på face og Snapchat. Ligger ute til evig tid på en eller annen server, men i alle fall ikke så lett å få tak i for randoms.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Dama mi er lærer i praksis på barneskole.

Hun merker at en av elevene i 4. klasse aldri har noe særlig matpakke.

Hva slags tapere er det? ALLE har en grei eller veldig fin matpakke. Så presterer ikke den ENE, taperfittefamilien å gjøre det? Stakkars barn.

Født av tapere. Dømt til å ha det vanskelig.

Ikke jeg heller pleide ha matpakke i barenskolen. Men det var ikke foreldre sin skyld, det var jeg som ikke ville

fordi skivene hadde feil fasong. Så dum var jeg. :shrug:

• Liker 1
Lenke til kommentar

At bloggere kan tjene flere millioner i året på annonser og reklame for å sitte inne å skrive søppel året rundt. Mens mennesker med en ærlig jobb der man faktisk bidrar til noe annet enn å forpeste verden med sine bedritne copy-paste meninger om «viktige» ting tjener en brøkdel.

Og ikke minst media som skriver mer om de enn noe annet, jeg ser det der sutretrynet til tøsen Anna Rasmussen på nettavisa daglig. Hun har sikkert aldri bært ut søpla i sitt liv engang.

Spyr, få vekk! Henrett.

Endret av ChopperReid
  • Liker 4
Lenke til kommentar

At bloggere kan tjene flere millioner i året på annonser og reklame for å sitte inne å skrive søppel året rundt. Mens mennesker med en ærlig jobb der man faktisk bidrar til noe annet enn å forpeste verden med sine bedritne copy-paste meninger om «viktige» ting tjener en brøkdel.

Og ikke minst media som skriver mer om de enn noe annet, jeg ser det der sutretrynet til tøsen Anna Rasmussen på nettavisa daglig. Hun har sikkert aldri bært ut søpla i sitt liv engang.

Spyr, få vekk! Henrett.

Liker spesielt at hun hadde millioninntekt i 2017, men hadde ikke råd til bryllup. Jadda...

• Liker 2
Lenke til kommentar

De vant i livet da. Fant en nisje og ble rike. Det er heller de som leser sånt søppel som burde lukes ut. Det gjelder de som gir media klikk for ubrukelige "nyheter" generelt. Vg og co er uleselig, fordi ingen leser de gode sakene, bare søppelet.

Noen ganger tviler jeg på meg selv faktisk. Da man ofte hører at de som mener alle andre tar feil og er dumme faktisk er de som er dumme. Å jeg går hele tiden å undres over hvor lite folk vet om enkelte ting, men de skal absolutt utale seg. Der være seg el-bil debatten, rus-debatten, klima, økonomi, kosthold osv. Folk har ekstremt sterke meninger, kun basert på følelser.

Jeg hater forøvrig folkelige norske ting så uendelig mye!

Fredagstaco

Tv2 (fordummet nordmenn siden 90-tallet)

Gullrekka på tv2/nrk what ever.

Lineær tv/radio generelt

Helgefylla

Sikkert en hel del mer.. Skulle egentlig svare de over her kort, men det ballet på seg med ting som irriterer gitt.

Hater også skrive/snakke-evnene mine. De er elendige. Jeg kunne ønske jeg var bedre til å forklare tankene mine og sette ord på ting. En del av hodet mitt er mye smartere enn den delen som håndterer språk.

Endret av Skosåle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen ganger tviler jeg på meg selv faktisk. Da man ofte hører at de som mener alle andre tar feil og er dumme faktisk er de som er dumme. Å jeg går hele tiden å undres over hvor lite folk vet om enkelte ting, men de skal absolutt utale seg. Der være seg el-bil debatten, rus-debatten, klima, økonomi, kosthold osv. Folk har ekstremt sterke meninger, kun basert på følelser.

Jeg har inntrykk av at mange er oppdradd, eller har for seg at man alltid skal ha en mening om noe. Uansett om kan lite/gir f i saken.

Endret av BMWcoupeftw
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...