Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kollega på jobben som stadig klager over hvor mye penger som går med til å betale forskjellige regninger, forsikringer, TV og internett, mobiltelefonen, strøm og kostnader med bilen hennes og så videre. En del av dette er det faktisk samboeren hennes som betaler alt på. Så det eneste hun egentlig "bidrar med" er nærmest en evig klagesang over hvor mye ting koster, og at selskaper burde "skamme seg" over å sende ut så mange svindyre regninger.

 

En av tingene som er svindyre ifølge henne er TV-pakkene fra Canal Digital eller andre lignende selskaper. Hun har parabol hengende på veggen. Men ved tett tåke, regn eller snø, så er det visst alt for dårlige TV-signaler hos henne. Derfor er det vissnok helt umulig for henne å få sett noe som helst på TV. Mellom oktober og februar er det selvfølgelig temmelig mye elendig vær. Så det går knapt en ukes tid mellom hver gang hun er i elendig humør på jobb, og hun klager over elendige TV-signaler og "korrupte" kanal-tilbydere som svindler folk for penger uten å levere varene.

Lenke til kommentar

Selv sparer jeg meg til fant. Bare denne mnd har jeg satt inn nesten 9000kr i forskjellige aksjer og crypto. Alt fra nesten 40 timer med overtid forrige mnd? Totalt i år har jeg spart/investert ca 20-30% av alt jeg har tjent. Nesten ikke hatt penger på konto til en hver tid. "Alt" handler om prioriteringer☺

Endret av Skosåle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Penger er til for å brukes , er ikke som om Benny Hill kunne ta med seg sine 7 mill pund (!!!) til himmelen :p

 

(Hill var nok en notorisk gjerrigknark etter det jeg har lest lol)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"han følger ikke trender lenger mht autografer siden han er gammel/holder seg ikke oppdatert , han må kjøpe fra tvilsomme kilder for å få det til å gå rundt økonomisk , bla bla"

 

Men da skal vedkommende for faen i helvete ikke selge autografer til å begynne med hvis han ikke vet hva som er ekte/falske , dette er jo delaktighet i svindel !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...