Dubious Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Alle som ikke bruker Bokmål når de skriver 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Statisk lønn. https://karrierestart.no/lonn-og-frynsegoder/2049-her-er-gjennomsnittslonnen-i-300-yrker Sykt hvor hardt man må jobbe for å komme dit. Sykt hvor lite hardt man må jobbe i forhold for å tjene like mye med egen virksomhet. Kjenner en som skor hester som tjener ca like mye. Sykt sykt sykt. For alle virksomheter går det bra med, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) https://www.adressa.no/brandStudio/feature/v/telia/slik-surfer-du-smartere-pa-nettet/ Fordi han streamer fotball så skal jeg skaffe meg Telia? Hva slags reklame er dette? For alle virksomheter går det bra med, selvfølgelig. For alle som utdanner seg får jobb, selvfølgelig. Endret 10. november 2018 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 For alle som utdanner seg får jobb, selvfølgelig. Det kommer veldig an på utdannelsen. Tar man en snever utdannelse eller en utdannelse som veldig mange andre tar, så kan det være vanskelig å få seg en utdannelsesrelatert jobb. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Maset om Krf. Kan de ikke bli ferdig snart. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Neteller/Skrill funker ikke med Sparebank1. Her har de aktivt gått inn for å implementere noe som begrenser mine muligheter som kunde. Det finner jeg STERKT provoserende. Jeg bytter bank asap og kjøper et botnet. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hente i barnehagen-gate. Herregud så mye rart man skal lage problemer av. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Kollega på jobben som stadig klager over hvor mye penger som går med til å betale forskjellige regninger, forsikringer, TV og internett, mobiltelefonen, strøm og kostnader med bilen hennes og så videre. En del av dette er det faktisk samboeren hennes som betaler alt på. Så det eneste hun egentlig "bidrar med" er nærmest en evig klagesang over hvor mye ting koster, og at selskaper burde "skamme seg" over å sende ut så mange svindyre regninger. En av tingene som er svindyre ifølge henne er TV-pakkene fra Canal Digital eller andre lignende selskaper. Hun har parabol hengende på veggen. Men ved tett tåke, regn eller snø, så er det visst alt for dårlige TV-signaler hos henne. Derfor er det vissnok helt umulig for henne å få sett noe som helst på TV. Mellom oktober og februar er det selvfølgelig temmelig mye elendig vær. Så det går knapt en ukes tid mellom hver gang hun er i elendig humør på jobb, og hun klager over elendige TV-signaler og "korrupte" kanal-tilbydere som svindler folk for penger uten å levere varene. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Det positive er at hun bryr seg om hva typen hennes betaler for. Kjedelig med en som ikke bryr seg så lenge en ikke selv betalef. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 At hun bryr seg om prisene men ikke utgiftene er ikke akkurat positivt. Finnes billigere alternativer hun kan bruke. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 "Så fort går det å sette opp en aksjesparekonto!" Ja, fordi problemet mitt har alltid vært tiden det tar å sette opp aksjesparekontoen og ikke mangelen på penger å sette inn dit... 6 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Norsk medias evne til å få tunnelsyn hver jævla gang det skjer noe uvanlig. Ingenting annet skjer hvis vi skulle tro dem. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 "Så fort går det å sette opp en aksjesparekonto!" Ja, fordi problemet mitt har alltid vært tiden det tar å sette opp aksjesparekontoen og ikke mangelen på penger å sette inn dit... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Selv sparer jeg meg til fant. Bare denne mnd har jeg satt inn nesten 9000kr i forskjellige aksjer og crypto. Alt fra nesten 40 timer med overtid forrige mnd? Totalt i år har jeg spart/investert ca 20-30% av alt jeg har tjent. Nesten ikke hatt penger på konto til en hver tid. "Alt" handler om prioriteringer☺ Endret 3. november 2018 av Skosåle 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Penger er til for å brukes , er ikke som om Benny Hill kunne ta med seg sine 7 mill pund (!!!) til himmelen (Hill var nok en notorisk gjerrigknark etter det jeg har lest lol) Endret 3. november 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Naboen har sex og blokka har dårlig lydisolering. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) "han følger ikke trender lenger mht autografer siden han er gammel/holder seg ikke oppdatert , han må kjøpe fra tvilsomme kilder for å få det til å gå rundt økonomisk , bla bla" Men da skal vedkommende for faen i helvete ikke selge autografer til å begynne med hvis han ikke vet hva som er ekte/falske , dette er jo delaktighet i svindel ! Endret 3. november 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 På tide å legge seg, men ble sulten og da må jeg vente minst en time før jeg kan legge meg.. (Har mine grunner) Skulle ha lagt meg sulten Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Har regnet i hele dag Hadde foretrukket om vi hadde hatt Amazon regn, hvor det regner mye på en gang, og ikke hele dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå