Delvis Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Sommertid / vintertid. Faen så unødvendig. Ja. Og nå kan det snart endelig bli siste gang vi stiller klokka. Her kan folk stemme om de vil ha sommer eller normaltid ("vintertid") fast. Er enig med forskeren, tror normaltid hele året er best. Endret 27. oktober 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 "Normaltid" er det nesten ingen som vil få uansett, siden landet vårt strekker seg over tre tidssoner. Gi oss sommertid hele året, siden det er mest nyttig. Det er jo på vinteren vi faktisk vil få glede av den ekstra timen på ettermiddagen. 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 Sommertid / vintertid. Faen så unødvendig. Ja! Spesielt for oss som må jobbe turnus. Vakta i natt blir en time lengre uten betalt... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 Ja! Spesielt for oss som må jobbe turnus. Vakta i natt blir en time lengre uten betalt... Du skulle hatt betalt da, det er tull at du ikke får betalt. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2018 Du skulle hatt betalt da, det er tull at du ikke får betalt. Lønna baserer seg på antall timer som klokka gir, altså en vakt fra 23:00 - 07:00. Samme problemet skjer ved sommertid, men da i positiv forstand. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Ja! Spesielt for oss som må jobbe turnus. Vakta i natt blir en time lengre uten betalt... Spesielt for oss med små unger. Minsten våkna kl 5 ny tid, lykke til med å forklare at det ikke er stå opp tid. Og i ettermiddag har vi det gående igjen. Det tar noen dager før ny døgnrytme er på plass og i mellomtiden er det bare leven. Nnnngh. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Ja! Spesielt for oss som må jobbe turnus. Vakta i natt blir en time lengre uten betalt... Må bare passe på å få begge disse helgene vettu! Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Når du kjøper noe brukt og det ikke er satt tilbake til fabrikkinnstillinger. Idiotselger. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Politiet som har fartskontroller på strekninger det aldri skjer ulykker, og folk kjører visst i samme fart, uansett om politiet står der eller ikke.. (80 i 70 sone) 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Når man sitter på for eksempel buss / trikk, åpent kontor-landskap eller lignende. Men ett par stykker hører på musikk, ser videoer på youtube / forskjellige nettaviser eller noe annet bråk. Så har de full guffe på mobiltelefoner eller datamaskiner, samtidig som de ikke gidder å ta på seg hodetelefoner. Selvfølgelig er alle andre nødt til å høre på alt mulig sludder, bare fordi noen få personer oppfører seg som fullstendig idiot. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Mye musikk er kun bra når en spiller høyt og musikk som er bra på anlegget hjemme, er dårlig i bilen Heldigvis har jeg ingen naboer vegg-i-vegg Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2018 Keeperen til Brann... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Kantina på jobb klarer ikke engang å ha en salatbar som er god. Hvorfor smaker absolutt alt de lager litt rart? Hver jævla gang? Til og med fredagstaco klarte de faen ikke å lage skikkelig. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Er det forskjell på fredagstaco og andre dagers taco? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg ...... Skrevet 29. oktober 2018 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Tok bussen i Oslo, helt full der man står som sild i tønne og jeg står nærmest utgangen. Så kommer en av disse damene med barnevogn som tror de har førsterett på alt her i verden og prøver å presse seg selv og barnevognen inn i bussen. Jeg skal rekke et møte og har dårlig tid, vi står helt tett i tett og bussen er full og ingen skal av på stoppet. Hun: Kan jeg få komme inn? Jeg: Ser du ikke at det er fullt? Hun: Ja, men jeg må på. Jeg: Bussen er full. Hun: Skjerp deg, flytt deg. Jeg svarer ikke. Hun: Seriøst, flytt deg da! Jeg må rekke barnehagen. Jeg: Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva du må rekke, vi skal alle rekke noe her og bussen er full. Ta neste. Hun: Men jeg har.. Jeg: Jeg kunne ikke gitt mer faen i hva du har, bussen er full. Dørene lukkes og hun viser fingeren. Ja, jeg var morgengretten som alltid. Men faen heller, en barnevogn tar plassen fra 3-4 andre. De har ikke førsterett bare fordi de har valgt å få barn. 12 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Fikk en liten justice boner nå. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Bussen jeg satt på i går, kjørte forbi 2-3 folk med barnevogner som ville på, fordi ingen skulle av og bussen hadde ikke plass til flere barnevogner Kjørte tilogmed forbi noen "utlendinger", men kan godt hende det var en buss bak oss som jeg ikke så Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Hele Trondheim er fylt med borettslag / andelsleiligheter. Hvem ved sine fulle fem vil kjøpe noe sånt? De dyreste ligger med en felleskostnad på 8000-11000 i måneden. Det blir jo som å leie. Alle sånne styreledere for borettslag er jo maktsyke idioter i tillegg. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Mye musikk er kun bra når en spiller høyt og musikk som er bra på anlegget hjemme, er dårlig i bilen Heldigvis har jeg ingen naboer vegg-i-vegg Har naboer + familie som nok ikke ville være happy med full guffe. Men anlegget i bilen er nok uansett bedre enn det jeg har i stuen SÅ: Full guffe i bilen = Perfekt! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2018 Hele Trondheim er fylt med borettslag / andelsleiligheter. Hvem ved sine fulle fem vil kjøpe noe sånt? De dyreste ligger med en felleskostnad på 8000-11000 i måneden. Det blir jo som å leie. Alle sånne styreledere for borettslag er jo maktsyke idioter i tillegg. De kjøper "billig" og betaler da mer i måneden De som er ferdig nedbetalt betaler rundt 2-3k, som dekker avfall, vann, TV etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå