Sinna'gurk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 En dame som går med på slikt, ville ha ligget med deg også, om du hadde spurt. Skader jo aldri å spørre. Samme hvem.Slenger meg på, enig her. Sansynlig worst case er at de sier nei og ler, eller ber deg ta en spasertur. Analysert fra risk/reward er det en no-brainer. Hvis dette var til meg: følte strengt tatt ikke for å ha trekant med vennen min og kjæresten hans... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 irritere meg litt at vi i norge har det så godt at vi må klage på vær minste detalj. fy faen vi er bortkjemte. Vil heller klage på en liten detalj enn en graverende feil. Det er selvsagt... Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 fy faen vi er bortkjemte. Dette irriterer meg grenseløst. Folk som ikke klarer forskjellen på skj og kj. De vet det er feil, men gir F uansett, og høres ut som 14'iser med språkfeil. ooooo. aint you kewl Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Folk som henger seg opp i skrivefeil. Du hater norsklæreren som gir deg toer og treer, men selv skal du dømme foruminnlegg!? Måtte alle rettskrivningsfjortiser brenne! Endret 23. oktober 2010 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jepp. Hater folk som retter skrivefeil. Er bare dritirriterende. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skriv riktig så slipper du å bli rettet på. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Du glemte et komma mellom "riktig" og "så". 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Du glemte et komma mellom "riktig" og "så". Det er et valgfritt komma bare så det er sagt. Irriterer meg over at folk blir sint for ingenting. Endret 23. oktober 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Sakt? Og det er verre med folk som blir sinte for alt. Endret 23. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Sakt? Mannen med Ljåen; we get it now. Endret 23. oktober 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Jeg driter i om programmet blir sponset av Betsson! Har jeg spurt om hvem som presenterer programmet, kanskje? Sist jeg sjekket var det TV-kanalen, ikke et idiotisk spillselskap. Endret 23. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sakt? Og det er verre med folk som blir sinte for alt. Forventer du at jeg skal ha feilfrie innlegg midt på natten, så må du nok bare gi opp den tanken. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nei, jeg bare presiserer hvor irriterende slike rettskrivingsfjortiser er. Men selv om alle andre tar hintet, gjør ikke norsklærermafiaen det. De har ødelagt ITavisen. Kan dette klassifiseres som en "meme"? Er den kun norsk, eller internasjonal? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nei, jeg bare presiserer hvor irriterende slike rettskrivingsfjortiser er. Men selv om alle andre tar hintet, gjør ikke norsklærermafiaen det. De har ødelagt ITavisen. Kan dette klassifiseres som en "meme"? Er den kun norsk, eller internasjonal? Så du viser hvor mye det irriterer deg ved å rette på meg ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det har egentlig gått litt langt nå. Trenger ikke å trekke det ut. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Folk som ringer meg når jeg har lagt meg og nærmest ber meg som om det skulle vært en selvfølge at jeg gadd stå opp, kjøre til Stavanger og hente dem for så å kjøre han ene til Sandnes før han andre skal til Sola ved meg. Nei selvfølgelig gidder jeg ikke det. De får skylde seg selv når de er ute på byen på natta. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Gjør det i det minste klart for dem at du ikke gjør det gratis. Ikke la dem anse deg som gratisalternativet til taxi. Endret 23. oktober 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nei det gjør jeg da heller ikke. Får selvfølgelig betalt, men de kan jo spørre på en litt annen måte. Og når jeg først sier i SMS at jeg har lagt meg så betyr det da nei. Trenger ikke ringe meg opp igjen på nytt. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ikke for å pirke men... du er jo ganske våken virker det som? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå