WeirdFace Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Dagligvsrebutikker som har fire, fem eller seks kasser. Men det er alltid bare en eller to som faktisk er åpen, uansett hvor mange kunder det er... 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Kommer helt an på hvilket tidspunkt du handler på De har flest kasser åpen, når de har flest på arbeid, som er midt på dagen, når de fleste handler Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Har vært en del kasseklaging her i det siste, så da får jeg vel slenge ut det jeg synes er verst. Når det ikke er noen i kassa. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Har vært en del kasseklaging her i det siste, så da får jeg vel slenge ut det jeg synes er verst. Når det ikke er noen i kassa. Opplevd det ofte når jeg handler på Spar og Prix, og noen ganger på Rema På Extra så sitter det alltid noen i kassa, selv rett før stengetid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Kommet en stor grå tomrom på toppen av diskusjon.no de siste dagene. Sykt irriterende å må scrolle nedover for p trykke på "mine innlegg" Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Irriterer meg at tråden her aldri tar slutt.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Når jeg drikker en øl med 8% så blir jeg beruset, men drikker jeg 2 øl med 4.5% blir jeg ikke beruset Kan sikkert måles, men jeg føler meg ikke beruset Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Lei av å søke jobber. Søkt på 30 jobber nå siden 20 august. 1 intervju fra søknadene. 1 intervju etter en som fant CV på Finn. 1 tlf samtale. Det er resultatet. Ingen jobb ennå. Endret 16. oktober 2018 av Lami Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Når jeg drikker en øl med 8% så blir jeg beruset, men drikker jeg 2 øl med 4.5% blir jeg ikke beruset Kan sikkert måles, men jeg føler meg ikke beruset Det er samme greia om man tar 2 paracet på 500 mg kontra 1 paracet på 1000mg. Sistnevnte funker mye bedre. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Det er samme greia om man tar 2 paracet på 500 mg kontra 1 paracet på 1000mg. Sistnevnte funker mye bedre. Du må bare passe på å ikke ta mer enn 3 gram med paracet per døgn, samt ikke blande dette med alkohol. Det er levra som skal bryte med alt sammen og den liker ikke for mye jobb. 3 gram er bruksdose. 4 gram får man beskjed om å bruke kun rett etter operasjoner. 6 gram er forgiftningsdose. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ja jeg sa ikke at jeg spiste det til frokost. Bruker paracet kanskje 1 gang i året. 5 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Når jeg drikker en øl med 8% så blir jeg beruset, men drikker jeg 2 øl med 4.5% blir jeg ikke beruset Kan sikkert måles, men jeg føler meg ikke beruset Det er mange grunner til det. Skalaen er vel ikke lineær, slik at 2 enheter a 4% ikke tilsvarer 1 enhet a 8%. Dessuten så inntar du sannsynligvis mindre væske over kortere tid med enheten på 8%, så kroppen din har ikke rukket å bryte ned noe alkohol. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Folk som spør om kilde for hver jævla ting man snakker om på nett. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Eller mobbing, som bloggerne kaller det hver gang de får litt kritikk. Ja, og når man forsvarer en mening som ikke er PK så er det "trolling". 6 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ja jeg sa ikke at jeg spiste det til frokost. Bruker paracet kanskje 1 gang i året. Sorry mate. Jeg tok bare ansvar og informerte sånn at alle som leser tråden her blir irriterte, dog informerte 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Folk som spør om kilde for hver jævla ting man snakker om på nett. Jeg er sikkert en av disse Men helt ærlig mener jeg problemet i samfunnet generelt er ALT for lite faktabaserte beslutninger. Dagens "byregjering" i Oslo er verst i klassen. Milliarder kastes ut gjennom vinduet uten konsekvensutredning. DET irriterer meg noe SYKT!! 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Lei av å søke jobber. Søkt på 30 jobber nå siden 20 august. 1 intervju fra søknadene. 1 intervju etter en som fant CV på Finn. 1 tlf samtale. Det er resultatet. Ingen jobb ennå. Høres ganske normalt ut. Du må bare fortsette. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) En som tagget seg selv og dama hans fordi de er på sykehuset, folk spør hva som har skjedd. Han svarer "skriver det ikke her" og "tar det over PM". Etterhvert skriver dama hans at hun målte blodtrykket. Sånt irriterer meg. Endret 17. oktober 2018 av m20k 5 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Ja, og når man forsvarer en mening som ikke er PK så er det "trolling". Jeg veit, vi er offere ass! 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Folk som klager og syter "Er ikke det greit heller nå..." straks noen blir krenka. Jo, det er greit. Fortsett å gjør det, i enda større grad. Ikke la veganerne eller feministene de få reaksjonene de er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå