Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Skole hjelper deg med å forstå det du ikke forstår. Det er i hvert fall grunnkonseptet. Google er MYE bedre Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Google er MYE bedre På ingen måte... 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 På ingen måte... På alle måter Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 På ingen måte... Hvem søkemotor bruker du. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Hvem søkemotor bruker du. Hvilken* Bruker Google, men å hevde at å benytte Google er bedre enn å ta en utdannelse blir for dumt. 7 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Hvilken* Bruker Google, men å hevde at å benytte Google er bedre enn å ta en utdannelse blir for dumt. Skole er noe som er pliktig/tvunget, og utdannelse er noe en velger selv Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Skyss og Bybanen er djevelens verk. Fyfaen for et drittopplegg. Kontakt skyss så får du nok refundert. Fikk heldigvis pengene tilbake uten spørsmål, var på forhånd redd de ønsket bevis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 La inn en stor oppdatering på noe på jobb. Ser noe stygge bugs. Orker ikke å gjøre noe med det Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 https://www.nrk.no/finnmark/veganer-mener-barnesanger-laerer-barn-a-utnytte-dyr-1.14243927 Veganer mener barnesanger lærer barn å utnytte dyr Sauen bør for all del ikke klippes, isåfall skal det være av kjærlighet og man skal ikke bruke ulla til nye nyttig Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 https://www.nrk.no/finnmark/veganer-mener-barnesanger-laerer-barn-a-utnytte-dyr-1.14243927 Veganer mener barnesanger lærer barn å utnytte dyr Veganere. Folk er så forpult rare i dag! Alt skal forbys og rakkes ned på. Skaff dere et liv veganere. 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Valgt å ha dårlig råd? Formal education will make you a living; self-education will make you a fortune. - Jim Rohn Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Jeg kunne spart ca. 10 000 kr i året om jeg kjørte i 80-90 km/t i stedet for 110-120 km/t på E6 med firmabilen... Men hvor mye tid hadde du tapt?* For de aller fleste normale mennesker og ikke minst bedrifter er tid = penger. Har du en timerate på 750,- er jo dette bare ca 13 timer. * Samfunnsøkonomisk er det dårlig deal å sette ned hastigheten på veier, selv om man tar høyde for redusert forurensing. Blir dette regnestykket riktig?: Drivstoffpris 13,5 kr/liter Liter per km 0,05 liter/km ved 90km/t Økt forbruk 20 % ved 110 km/t Antall kilometer kjørt på motorvei 75 000 km Økt kostnad per km 0,135 kr/km Økte kostnader kr 10 125,00 kr Tid ved 110: 681,8 timer Tid ved 90: 833,3 timer Økt antall timer ved 100->90: 151,5 timer Dvs at hvis du ville spart 10.000,- ville man med normalt økt forbruk på kanskje 20% ved en distanse på motorvei på 75.000 km (Som vel er MYE?), måtte bruke ca 150 timer mer i kjøring ved å gå ned fra 90 til 110. Dette høres ut som veldig dårlig deal for en bedrift...? Endret 16. oktober 2018 av KalleKanin Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg synes jeg mye oftere hører folk klage over at veganere klager, enn jeg hører veganere klage. Begge deler er irriterende, men førstnevnte ser jeg så mye oftere at det plager meg mer. 7 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hva med de som klager på at ikke-veganere klager på at veganere klager? Klagorama. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Veier med 110 sone, lite økonomisk kjøringKlarer meg lenge med 90 soner og nei, jeg kan ikke kjøre i 90 i 110 soner Hvorfor kan du ikke det? Fartsskiltene betyr høyeste tillatte hastighet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Er alltid noen i samfunnet som skal klage over hver jævla ting. "Bannlys toalettpapir med julenisser på siden det er forkastelig å tørke seg med nissa på papiret!!" "Jeg liker ikke denne reklamen der mannen leser finans og kona en modell-bok, fjern det!" "At barna får høre barnesanger om kuer er hårreisende, de blir helt hjernevasket av feilaktig info, fjern barnesanger fra barnehager!" *jeg er bare en liten fucktard som sitter hjemme og drikker te og ser gjennom hva jeg kan klage på i dag* Forøvrig irriterer det meg at jeg har vært syk siden september og fastlegen ikke vet en dritt. "Normalt å være syk 10 ganger i året". Ja er det egentlig det. I tillegg får ikke tid til å ta opp alt jeg vil. En ting kan ta 20min. Endret 16. oktober 2018 av Lami 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg synes jeg mye oftere hører folk klage over at veganere klager, enn jeg hører veganere klage. Begge deler er irriterende, men førstnevnte ser jeg så mye oftere at det plager meg mer. Er alltid noen i samfunnet som skal klage over hver jævla ting. Dette. Aldri hører jeg faktisk om disse folkene som klager - men heller alle de andre som klager over at noen klager over et eller annet. Og nå er jeg han som klager over at noen klager over at noen klager. Go figure. Hvor langt kan vi gå? 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Når kritisk argumentasjon feiltolkes som klaging. Det syns jeg er en gjenganger. 7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Irriterende at det ikke finnes telefoner uten kamera. Det er helt sikkert ikke billig å putte inn et kamera, og derfor betaler jeg for noe jeg aldri bruker. Hvor er modultelefonene jeg hørte om for mange år siden? Ble ikke noe av? Ble for dyrt? Alle telefoner på markedet er en samlepakke av funksjoner hvor 90% aldri brukes. Og alle produsenter lager den samme pakken, og setter samme, hårreisende høye pris. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Når kritisk argumentasjon feiltolkes som klaging. Det syns jeg er en gjenganger. Eller mobbing, som bloggerne kaller det hver gang de får litt kritikk. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå