m20k Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Igjen med den spotify weekly lista... Med et uhell (shuffle) så ble det spilt av en russesang som lå i lista mi fra flere år siden, nå er det 10 av dem på spotify weekly Ble jo bare så vidt kvitt dubstep etter 2 måneder. Når jeg er på fest og det kun blir spilt russesanger som ikke handler om noe annet enn å drikke og p***. Ellers irriterer jeg meg over agurknyhetene som VG kommer med - flere ganger daglig. Jeg og de fleste andre bryr oss ikke om at en C-kjendis har fått ny sveis eller at en blogger jeg ikke en gang har hørt om har gått fra typen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) (...) Ellers irriterer jeg meg over agurknyhetene som VG kommer med - flere ganger daglig. Jeg og de fleste andre bryr oss ikke om at en C-kjendis har fått ny sveis eller at en blogger jeg ikke en gang har hørt om har gått fra typen. Trur du tar feil der. De skriver om det fordi svært mange bryr seg. Jeg veit, det er helt sykt. Topplistene over VGs mest leste saker gjennom tidene er bare kjendisnytt. Endret 12. oktober 2018 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Kidza sluker jo sånt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Jeg burde jobbet med markedsføring. Fordi noen som ikke er meg har lagd en annonseartikkel for telia om hvor utrygt åpent wifi-nett på kafé er. Derfor trenger man mer data? Eh? Nei. Tragisk forsøk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Står en PS3 i spiserommet i stallen der dama har hester. Tenkte å chille litt mens hun rir men spillet måtte oppdateres??? Burde være valgfritt. Er ikke dette en eldgammel konsoll fra lenge før 2010? Hvorfor lages det oppdateringer til spill? Ble dere ikke ferdig med spillet før lansering? Savner NES. Endret 12. oktober 2018 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hver gang jeg skrur på PS3 etter at jeg ikke har brukt den på en stund er det spennende å se hvor lang tid det går før jeg får lov til å spille. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Det er det samme på Windows og Steam. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Sykt mange jobber som ligger på LinkedIn og ingen andre steder. Faen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hver gang jeg skrur på PS3 etter at jeg ikke har brukt den på en stund er det spennende å se hvor lang tid det går før jeg får lov til å spille. Skru av automatiske oppdateringer Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 At når jeg blir ringt så stopper videoer, musikk osv. Hvem har sagt at en random dust som ringer er viktigere enn det jeg driver med? 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 At når jeg blir ringt så stopper videoer, musikk osv. Hvem har sagt at en random dust som ringer er viktigere enn det jeg driver med? På Android kan du enkelt sette på "Ikke forstyrr" med dra ned menyen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 "TMI Warning" (Ikke det som irriterer) Fra Mandag ettermiddag til Fredag ettermiddag var jeg på hytten og der kan man selfølgelig ikke drite... ihvertfall i følge kroppen min Fredags kveld var jeg på do, og nå må jeg på do igjen Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Går på Bybanen (jeg prøver å unngå kollektivt så godt jeg kan men denne gang var det mest praktisk) og kjøper samtidig billett på Skyss appen. Kjøpet går igjennom men appen påstår at billetten ikke finnes. Dårlig dekning kanskje? Prøver på nytt. Ingen dekning på debitkortet kanskje? Jo. Appen påstår at jeg ikke har noen aktive billetter. Når jeg går inn på historikken står det at billetten min er klar om 16 000 dager. Javel. Fem minutter senere står det at jeg har kjøpt hele seks enkeltbilletter til 37 kr hver. Takk for den! Endret 13. oktober 2018 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Skyss og Bybanen er djevelens verk. Fyfaen for et drittopplegg. Kontakt skyss så får du nok refundert. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Aldri skjønt greia med billettsystemet i Oslo og andre drittbyer. Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig? Gi penger til butikkansatt, finn app, åpne app, finn billett, valider billett, godkjenn billett, sug en kuk, gå på bussen, få gebyr fordi app ikke funker, kjøp bil. Her i Lillehammer: Gå på bussen, gi penger til bussjåfør, sett deg ned. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Det er jo bare en del av trenden at kunden må gjøre mer og mer selv. Til og med i serviceyrker så forventer de at kunden gjør mesteparten selv disse dager. Noe som er helt greit HVIS det er enklere for kunden, men slik er det da ikke alltid dessverre. Endret 13. oktober 2018 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Poenget er at alle disse stegene hipsterne i Oslo må gå gjennom for å bruke kollektiv transport, er fullstendig automatiske ute "på landet". Det finnes ikke en eneste rasjonell grunn til at kunden skal måtte gjøre alt det der. Samme faen om en billett er skrevet ut, registrert i en app eller i et kundekort, er den kjøpt så skal den også være gyldig der og da for kunden. Lillehammer har hatt elektroniske busskort siden OL i '94, ikke en eneste gang har jeg måttet "validert" en enkel- eller periodebillett for at den skal være gyldig. Betal og bruk, that's it. Slutt å bruk kollektiv transport. Bruk bil. Endret 13. oktober 2018 av Dragen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) 37kr for bussbillett er forøvrig jævla dyrt synes jeg. Det vittigste må være at studenter betaler samme pris som voksen (37kr) mens gamle folk kun betaler 19kr. Det er samme pris som barn. Hvorfor Skyss i det hele tatt GIDDER å ha to slike billetttyper når studentbilletten bare betyr ekstra arbeid fordi du må vise studentbevis, er meg en jævla gåte. Men dette er Bergen. Litt av en verden vi lever i. Er ikke ofte jeg hører gamle folk lever på ris en uke fordi de ikke har penger slik som mange studenter gjør. Idioti. Endret 13. oktober 2018 av Lami Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Nja, mange gamle som har dårlig økonomi også så jeg synes ikke man skal sammenligne med dem. Kan heller begynne å ta tak i hvor mye penger som sløses på diverse feilslåtte prosjekter, og ikke minst hvor mye som sendes ut av landet, mens eldre og studenter knapt har penger til overs. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hvorfor skal studenter ha alt så billig? De har valgt å ha dårlig råd. Vil de ha bedre råd, så får de ta seg en jobb. Pensjonister og uføre med honnørkort har ikke valgt økonomien sin. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå