Skurupu Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Kjøp Lambi, skjer ikke med Lambi. Er to ting i livet man ikke sparer penger på; dasspapir og kondomer. Jeg kjøper alltid det billigste dasspapiret som finnes. Ser ikke vitsen med å bruke penger på noe jeg skal bokstaveligtalt tørke meg i ræva med. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Jeg kjøper alltid det billigste dasspapiret som finnes. Ser ikke vitsen med å bruke penger på noe jeg skal bokstaveligtalt tørke meg i ræva med.Ræva er skånsom og utsatt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Aldri for gjerrig for godt dopapir.... Kjøper som regel på sekkesalg av lambi på obs. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Foreldre med nesten nyfødte unger. Hver gang noen spør hvor gammel barnet er, så svarer de for eksempel "nitten uker" isteden for å si X antall måneder. Eller at poden er for eksempel "27 måneder gammel" isteden for å si to år og tre måneder... Min regel er å si måneder frem til 18 måneder. Uker har jeg ikke tenkt noe særlig på. Sønn er 4 uker nå, går vel over på måneder når etter 12 uker tenker jeg. Endret 7. oktober 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jeg var én milliard sekunder gammel i fjor. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jeg sa måneder frem til han var et år gammel. Etter det var det 1 år. Da han var mer enn 1 år og 3 mnd begynte jeg å si halvannet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Når jeg skal kjøpe meg nye dekk så skal jeg ha stive sider så det ikke ser ut som at det er lite luft i dekkene.. Skal på langtur i morgen, så måte jo sjekke trykket, og det var der det skal være det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Forbannede statisk elektrisitet. Blir nervevrak snart, hopper bare jeg tar borti en dritt. Har hatt problemer i over en uke nå. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Masha. De med små barn vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 For oss som ikke har små barn, hva er det du snakker om? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Stemmen til en barnetv-figur, som de på norsk har valgt å dubbe med en skjærende sunnmørsdialekt. Den gnager langt inni kroppen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Når man kjører gjennom en tunnel eller sted med dårlig dekning, så blir spotify offline. Så blir det bare sånn en lang stund selv om man får dekning igjen. Må restarte dritten. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hvorfor laster du ikke ned spillelisten(e)? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Aldri for gjerrig for godt dopapir.... Kjøper som regel på sekkesalg av lambi på obs. Billig dopapir er ikke så ille , derimot det derre Katrin papiret (egentlig ikke orntli dopapir imo) Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Windows 10. Bloatware. Skype app'en som jeg kunne sverge på at jeg avinstallerte dag 1 men som nå bestemte seg for å være resource hog igjen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Har prøvd å ringe begge folka som jeg var på jobbintervju med for å høre hva som skjer men ingen har tatt telefonen og ingen har ringt opp igjen. Skulle ha tak i avdelingsleder på jobb i dag så ringte og kom til en annen som sa hun skulle si det til avdelingsleder at hun skulle ringe meg opp igjen. Dette er nå to timer siden .... Helvete altså. Jeg vil ikke mase heller. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Har prøvd å ringe begge folka som jeg var på jobbintervju med for å høre hva som skjer men ingen har tatt telefonen og ingen har ringt opp igjen. Skulle ha tak i avdelingsleder på jobb i dag så ringte og kom til en annen som sa hun skulle si det til avdelingsleder at hun skulle ringe meg opp igjen. Dette er nå to timer siden .... Helvete altså. Jeg vil ikke mase heller. Har de ikke tatt kontakt så er det neppe positivt svar. Norske bedrifter har en del å gå på når det gjelder tilbakemelding til potensielle arbeidstakere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Har de ikke tatt kontakt så er det neppe positivt svar. Norske bedrifter har en del å gå på når det gjelder tilbakemelding til potensielle arbeidstakere. Det er min erfaring også. Jeg har søkt godt over 100 jobber opp gjennom årene. Under 10% kommer med en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Det er min erfaring også. Jeg har søkt godt over 100 jobber opp gjennom årene. Under 10% kommer med en tilbakemelding. At arbeidsgivere ikke svarer på alle søknader de mottar tenker jeg er greit nok, men å ikke gi tilbakemelding når en kandidat har vært på intervju synes jeg er respektløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå