djgudleif Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Gresset til mora mi får være i fred da Haha, egentlig her også nå... Hun kom med 2 sett hjul her om dagen som hun lempa i gården min. Stakkars Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 NAV får suge seg selv. Får ikke sove. Kvalm. Sjekka exen sin instagram og hu har begynt å følge gamle flammer. Tror jeg kaster tlf ut vinduet, er det beste. Kjenner meg igjen i mye av det du har sagt om eksen i diverse tråder her. Du er nødt å legge henne bak deg. Klisje jeg veit, men finn noen andre, en rebound eller whatever. Noe som ikke er så seriøst. Det hjelper på det verste og gir deg en liten opptur mens du tar tak i de "underliggende" problemene. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Irriterer meg forøvrig at T-bana i Oslo er trøblete for tiden. Hvor mange signalfeil kan man ha iløpet av et par uker liksom? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Coop har 2 brød for 45ish eller ett brød for 38... Har gitt opp tilbudet deres og kjøper brød til 30 kroner på Rema Kan spare noen kroner ved å fryse brødet, men, gidder ikke Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Etter å ha kastet minst halvparten av hvert eneste brød jeg kjøper i ett år har jeg gått over til knekkebrød og fryste baguetter. Sparer masse penger og kaster ikke så mye mat som tidligere. Brødprisene er jo blitt sinnsyke også. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Skjær opp brødet i maskina i butikken. Legg det i fryseren hjemme. Holder i ukevis. Ta opp et par skiver 10 min før du skal spise dem bare. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Rema har begynt med ferdigskåret brød av de brødene de selger hele.. Liker ikke ferdigskåret da de er alt for tynne og ja, jeg liker tykkere skiver + at det er sløsing med pålegg, fordi når jeg skjærer selv så holder det med en skive, men ferdigskåret så må jeg ha 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Kjenner meg igjen i mye av det du har sagt om eksen i diverse tråder her. Du er nødt å legge henne bak deg. Klisje jeg veit, men finn noen andre, en rebound eller whatever. Noe som ikke er så seriøst. Det hjelper på det verste og gir deg en liten opptur mens du tar tak i de "underliggende" problemene. Vet ... vært helt ødelagt i dag pga det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Rema har begynt med ferdigskåret brød av de brødene de selger hele.. Liker ikke ferdigskåret da de er alt for tynne og ja, jeg liker tykkere skiver + at det er sløsing med pålegg, fordi når jeg skjærer selv så holder det med en skive, men ferdigskåret så må jeg ha 2 Legg dem dobbelt da... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Legg dem dobbelt da... Du er vel den typen som legger 2 pizzastykker oppå hverandre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Du er vel den typen som legger 2 pizzastykker oppå hverandre? Nei, men så er jeg heller ikke typen som klager over at pizzabunnen er for tynn. 3 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Kjør to skriver, men ha pålegg på toppen da. Ezpz Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Kjør to skriver, men ha pålegg på toppen da. Ezpz Men man legger ikke to pizzastykker oppå hverandre!?! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Hvorfor ikke bare kjøpe det produktet som er sånn som man ønsker seg? Heller enn å bygge det skjeve tårn i pizza. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Brødet er jo bare transportmiddel for pålegget? Ser da virkelig ikke problemet med tynne skiver så lenge de ikke faller fra hverandre. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Rema har begynt med ferdigskåret brød av de brødene de selger hele.. Liker ikke ferdigskåret da de er alt for tynne og ja, jeg liker tykkere skiver + at det er sløsing med pålegg, fordi når jeg skjærer selv så holder det med en skive, men ferdigskåret så må jeg ha 2 Dette blir sikkert for avansert for deg, men closed sandwich. Problem løst. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Irriterer meg forøvrig at T-bana i Oslo er trøblete for tiden. Hvor mange signalfeil kan man ha iløpet av et par uker liksom? Kaldt om natta, da bryter systemet sammen. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Men man legger ikke to pizzastykker oppå hverandre!?! Nei, jeg skrev skiver. Ikke pizzastykker. Det var ment til Dubious, ikke deg. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Nei, jeg skrev skiver. Ikke pizzastykker. Det var ment til Dubious, ikke deg. Men to pizzastykker!? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Brødet er jo bare transportmiddel for pålegget? Ser da virkelig ikke problemet med tynne skiver så lenge de ikke faller fra hverandre. Uenig. Brødet er det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå