m20k Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Ei som tigger på Facebook og spør om noen kan kjøpe ting til henne (mat, melk osv)... En som kommenterer at butikken like ved er søndagsåpen. Da svarer hun at hun ikke har penger ettersom NAV har stoppet utbetalingen da de mistenker at hun snylter på dem. Jeg har lest mye rart om NAV, men jeg nekter faktisk å tro at det står SÅ dårlig til. Mulig jeg var heldig da jeg var i NAV-systemet. Jeg kjenner folk som bruker penger på masse dritt, også skylder de på NAV når ting ikke går rundt uten et snev av selvinnsikt. Alt er NAV sin skyld. Jeg vet ikke om hennes situasjon, så jeg skal ikke uttale meg for mye. Men jeg blir provosert når folk skylder på NAV når de selv bruker penga sine på Mc Donalds-mat hver dag, bruker flere tusen kroner på bilen sin for at den skal se kul ut etc. Endret 13. september 2018 av m20k 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ei som tigger på Facebook og spør om noen kan kjøpe ting til henne (mat, melk osv)... En som kommenterer at butikken like ved er søndagsåpen. Da svarer hun at hun ikke har penger ettersom NAV har stoppet utbetalingen da de mistenker at hun snylter på dem. Jeg har lest mye rart om NAV, men jeg nekter faktisk å tro at det står SÅ dårlig til. Sikkert ikke møtt opp på jobbsøker-kurs da vett. Det irriterer meg forresten. Jeg er mester jobb-søker. Må sikkert på sånn der kurs hvis jeg blir arbeidsledig. Og det kurset fungerer garantert mot sin hensikt fordi folk lærer så mye ubrukelig når de skal søke jobb. Det er en kunst som ikke kan læres. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Tja, er der en kunst som ikke kan læres? Uenig der gitt, mange aner jo ikke hvordan en søknad skal være en gang, og kan da få gode pekepinner på hva som er viktig å ha med og ikke i en jobbsøknad. Men at NAV-opplegget garantert virker mot sin hensikt, det er jeg enig i. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg har gått på et sånt kurs. Lærte absolutt ingenting av nytte. Kurset ble gitt av et privat firma som tok 35 tusen kroner per deltager. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 At folk legger seg flate og gir etter så fort noen blir krenket og syter litt på internett. https://www.nrk.no/trondelag/ntnu-har-snudd_-skal-likevel-heise-regnbueflagget-under-pride-1.14206735 Om bare det samme hadde fungert med politikere. 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 NAV har faktisk blitt anmeldt for overbruk av disse jobbsøkerkursene/jobbklubbene. De er bevist motsatt effekt, og har en stor negativ innvirkning på behandlingen av en jobbsøknad (det er bedre med hull på CV enn med jobbsøkerkurs oppført). 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Utleir krever at buttikk stenger fordi de ikke har betalt husleie... Hvordan skal de tjene penger med stengt butikk? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det blåser vell utleier i. H*n vil kaste ut butikken og få inn noen som betaler regningene sine. 8 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) https://nopa.no/rettferdigheten-seiret/ Goodbye internett. Bare for at Astrid S skal ha mer på konto. Hvem tror de det går utover? Giganter som facebook og google? Nei det går utover sluttbrukerne og internett blir aldri det samme. Fittetryne. Endret 14. september 2018 av Edgelord 4 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 TV-serier som velger å ha "Dette kommer til å skje i kveldens episode!" ""Dette kommer til å skje etter en reklame-pause"" og etter alle disse reklamene kjører de en "Dette skjedde FØR reklamene" Og så har de faktisk en ""dette kommer til å skje i neste episode!"" også... 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) https://nopa.no/rettferdigheten-seiret/ Goodbye internett. Bare for at Astrid S skal ha mer på konto. Hvem tror de det går utover? Giganter som facebook og google? Nei det går utover sluttbrukerne og internett blir aldri det samme. Fittetryne. Trist!! Jeg er redd det "frie" internett vil være noe av fortiden om ikke mange år.. Endret 14. september 2018 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Fedre som tar "morsomme" bilder sammen med datteren som skal ut på date, hvor han står i bakgrunnen med våpen.Velkommen tilbake til middelalderen, liksom. Har Chris Walken en datter ? Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Trist!! Jeg er redd det "frie" internett vil være noe av fortiden om ikke mange år.. Jepp, er bare å nyte det frie internett så lenge det varer. Blir gøy å skulle måte betale for internett som man betaler for kanalpakker. Blir enda lettere å drite i sosiale medier da heldigvis, siden det nok blir en egen pakke. Men ja, blir rart den dagen internett ikke er åpent og fritt som i dag. 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Kjørte på en vanlig vei, plutselig kom det en varebil fra høyre og ut i andre kjørefeltet, hadde jeg ikke sakket ned hadde han ikke overlevd den siden på bilen sin. (Kun 50 km der, men veldig nærme, ikke brukte han belte eller så om noen kom så tviler..) Ble også kuttet av i en rundkjøring når jeg var ute og kjørte tilbake til jobben av en buss som stoppet hele trafikken.. Jeg var i rundkjøringen og plutselig kom bussen i full fart.. Trodde de fleste visste hvordan de kjørte buss, men over midt-rabatten i rundkjøringen og videre.. Er noen ganger jeg virkelig ønsker jeg hadde dashcam / bra kamera 24/7.. Ble også forbikjørt av en fucking lada på en 80 vei, kjørte i 60 fordi en lastebil ikke kjørte noe fortere. (dårlig sikt). Lurter på om denne finner noe verre sjåfører. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Jobber med ei, hun irriterer meg noe for jævlig. Hun kommer alltid på jobb godt over lunch, men merkelig nok, ingen sier noe , men alle klager over hvor hun blir av når hun ikke innfinner seg på kontoret til vanlig arbeidstid. Et par ganger kom hun på jobb kl 14... Herregud, i kontrakten står det at at arbeidstidene er 9-16 normalt sett. Men hun er blitt vant med å styre som hun sjøl vil uten at noen sier noe. Hadde jeg vært sjefen hennes hadde hun fått reprimande. Men tror noen mener at hun er så søt og snill at om hun får kjeft så vil det gå utover henne eller noe. Men jeg hadde ikke vært så snill som arbeidsgiver. Jeg hadde satt foten ned, og hardt sådan. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 (endret) Og du vet at hun får lønn for de timene hun ikke er tilstede? Endret 14. september 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 https://www.nrk.no/hordaland/frykter-jente-trend-pa-do-skal-gjore-skader-for-millioner-1.14207682 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Løsning er automatisk kran slik du får 10 sek rennetid. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Bare jeg som har sluk i vasken? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Bare jeg som har sluk i vasken? Sikkert fullt av pads, q-tips og sminkefjernerservietter. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå