Thewiz Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 At jeg kun hadde 38,5 kroner i smått når jeg skulle betale parkeringsbilletten på 40,00 kroner. Telte jo ikke før jeg begynte å legge på heller. -.- Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Förr i tiden dräpte man utlänningar. Den gamla goda tiden.:yes:Tattare var ovälkomna i nord, Er ikke du.... utlening selv? Hvem har sagt at han bor i Norge? Om han bor i Sverige er han vel ikke utlending? Internettet kjenner ingen grenser Han kommer fra utlandet, ergo utlending. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Foreldre som forer barna med godteri og lar dem ese ut. I kassa i dag var det en mor som kjøpte en firepack med 1.5 l Cola, masse sjokolade, potetgull, kaker og alt annet godteri. Det er mandag ffs. Sønnen på tolv kom vaggende etter på sine drøye hundre kilo. Hvem forer ungen sin til å bli michelin mannen allerede før de har kommet i puberteten? Hadde det vært opp til meg hadde moren vært tiltalt for barnemisshandling. 5 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Modern var en god individ vars fromma hjärta behagade giva sin son vad han önskade. Kanske borde barnet lära sig och inte äta så jävla mycket? 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fjortisforelskelser irriterer: Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Å herre. Date-sammen-muligens slå opp på 17 timer? . Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen som har hastverk, tydeligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Skjønner fyren jeg ja. Om jeg hadde hun der som kjæreste. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skaff deg briller da? Var på synssjekk nylig, men resultatet ble uklart fordi jeg nettopp har tatt øyemedisin. :/ Er jævlig plagsomt, får bare sånn 7 i kill:death på bad company 2 nå etter at dette dritet begynte. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 hmm, kanskje du burde prøve å ikke se så mye på skjermer inntil det har roa seg? Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Den der ---> Trykk på teksten under den grønne tingen, så forsvinner den for godt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Åpning av nye dassruller ... MÅTTE PERSONEN SOM OPPFANT DEN FORBANNA LIM-METODEN SAKTE BRENNE I HELVETE!! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sliter med å våkne opp i dag. Skulle ønske arbeidsdagene kunne være 9-17 istedenfor. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Åpning av nye dassruller ... MÅTTE PERSONEN SOM OPPFANT DEN FORBANNA LIM-METODEN SAKTE BRENNE I HELVETE!! Ditto. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Fjortisforelskelser irriterer: *snip* Idiotisk. Det der kan ikke kalles ett forhold engang. Ikke ett snev av kjærlighet, og hun stoler tydligvis ikke på han heller. Endret 18. januar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det kan da enda kalles et forhold. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hintet til kjærlighetsforhold jeg da. Ville ikke kalt de ett kjærestepar. 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) NAV irriterer meg!! Søkte om dagpenger etter å ha mistet jobben, fikk innvilget. Fant ut at det begynte et halvtårskurs på voksenopplæringa for å studiekompetanse, noe jeg synes så interessant ut for å komme meg videre. Gikk på nav og fikk beskjed om å fylle ut skjema for å beholde dagpenger under studier. Det skulle ikke være noe problem siden det var et halvtårskurs. Betaler 40000,- for skolen, gått en uke, for så å få en tlf fra NAV om at de ikke kan gi meg penger! Ikke dagpenger engang!? Jeg må søke på nytt? Hva faen! Jeg er helt blakk. Har lånt penger til skolen, bøker, utstyr og diverse. Blir lovet av NAV at dette ordnet seg, men så sier de noe helt annet når det er forsent. Har ikke råd til mat engang. Det er faen meg flaut! Å slutte på skolen, begynne å gå hjemme igjen og søke om penger på sosialen, når jeg kunne hatt studiekompetanse om et halvt år og kommet meg videre i livet. NAV gjør deg til en ufrivillig trygdesnylter. Endret 18. januar 2011 av krizkriz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Sånn var det med meg og da jeg gikk fra 100 til 50% jobb etter lærlingetia. Måtte tilslutt gå å få meg ett lån på xxxxx tusen for å klare meg. Og da fikk jeg skryt av NAV fordi jeg tok opp mer gjeld jeg egentlig ikke har plass til! Det er nesten som om de tar pengene fra egen lomme ... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Flyttemelding og bestilling av nytt skattekort via altinn.no FFFFFFFFUUUUUUUUUU RAGEFACE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå