Tåkefyrste Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Level 1: Går til kassa når en ser at det kommer en ansatt Level 5: Går til kassa når en hører at det plinger Level 100: Går rett til ubemannet kasse og forutser at de plinger snart - og står der mer stoisk ro til det kommer noen, selv om man ser ut som en jævla retard Du skal få en liker for den beskrivelsen Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Skambud på Finn. En daglig irritasjon når man driver så smått og selger unna ting man aldri bruker. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Level 1: Går til kassa når en ser at det kommer en ansatt Level 5: Går til kassa når en hører at det plinger Level 100: Går rett til ubemannet kasse og forutser at de plinger snart - og står der mer stoisk ro til det kommer noen, selv om man ser ut som en jævla retard Level 200: Går rett til ubemannet kasse, og begynner å fylle opp båndet. Endret 11. september 2018 av Emancipate 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Har tjent for mye, ifølge NAV, så det er liten vits å jobbe mer i år Får jeg 16k før skatt for arbeidet, så vil NAV trekke 9k fra uføretrygden Kan ikke helt se at det lønner seg å jobbe, med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg Hva er det du ønsker? Få trygd i tillegg til lønn? 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Skambud på Finn. En daglig irritasjon når man driver så smått og selger unna ting man aldri bruker. Nå er det ikke alltid så lett å vite hva selger anser som skambud da. Det er mer irriterende med folk som ikke skriver en pris, for så å bli sure når de får det de mener er skambud. Hvis det åpnes ny kasse og jeg står bakerst i køa venter jeg som regel et par sekunder for å se om noen reagerer. Hvis ikke går jeg rett til ny kasse. 1 Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Nå er det ikke alltid så lett å vite hva selger anser som skambud da. Det er mer irriterende med folk som ikke skriver en pris, for så å bli sure når de får det de mener er skambud. Eller de som skriver en pris som er milevis fra reell markedsverdi, og blir så snurte når de får inn bud at de skriver med store bokstaver og mange utropstegn "INGEN SKAMBUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Og sånn for sikkerhets skyld gjør en slik oppdatering av annonsen, men gidder ikke engang svare på budet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Jeg har en finn-ting jeg irriterer meg over. Hvorfor ikke ta bort annonser som er solgt?! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 16k før skatt, i løpet av hvilket tidsperspektiv er det du har tjent det? 80 timer i løpet av 2 måneder Hittil i år har jeg jobbet 160 timer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Hva er det du ønsker? Få trygd i tillegg til lønn? Mange som får mye mer enn meg i trygd, og kan tjene det samme utenom Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Mange som får mye mer enn meg i trygd, og kan tjene det samme utenom Tell me more. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Hvis det åpnes ny kasse og jeg står bakerst i køa venter jeg som regel et par sekunder for å se om noen reagerer. Hvis ikke går jeg rett til ny kasse. Kjenner jeg blir litt småirritert når noen som står bakerst sprinter bort til kassa som åpnes med stappfull vogn. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Reddit har begrensninger på hvor ofte en kan kommentere.. Har 2 tabs åpne nå, og jeg tror ventetiden er 10 min Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) EU vil sørge for at artister som Astrid S får bedre betalt. Kritikerne frykter «sensurmaskiner»Onsdag skal EU-politikerne, igjen, prøve å få på plass et nytt regelverk for opphavsrett. Bedre betalt? Det er jo hun som har med seg: Produsent Manager Booking agent Publisher / Plateselskap Sånn går det når man deler inntektene på 5 eller flere instanser. "Jeg får ingen penger fra spotify eller youtube buhuuu...." Endret 12. september 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Kakledama på jobb som prater hele tiden. Og da mener jeg hele tiden, skal fortelle om alt i livet sitt og alt annet hun kan finne på. Det meste av det totalt uinteressant. Og så går hun ofte aldri hjem, blir bare sittende selv om hun ikke har noe å gjøre. Jo. hun har vel ingenting å gå til, men det får ikke ørene mine til å blø mindre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Reddit har begrensninger på hvor ofte en kan kommentere.. Har 2 tabs åpne nå, og jeg tror ventetiden er 10 min Den har alltid vært der. Forsvinner når du har fått nok "karma" i subben. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Grove brødtyper er som regel utsolgt så seint på kvelden så jeg er usikker på om jeg gidder å dra på butikken.. Baileys på frokostblandingen var ingen suksess... det er jo melk i den.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Er vel fløte? Mye det samme, men ikke akkurat skumma melk. Ellers finner du helt sikkert mørkt rugbrød, men det er vel ikke for alle. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 At det ikke er mulig å kjøpe pils i butikk etter 20:00 i dette teite landet. 4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Folk som skriver på så tung dialekt at man må ha være utdanned cryptographer for å forstå budskapet. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Fedre som tar "morsomme" bilder sammen med datteren som skal ut på date, hvor han står i bakgrunnen med våpen. Velkommen tilbake til middelalderen, liksom. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå