svelemoe Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Telenor reklamerer med best "fart" på sine mobilabonnement, når de mener båndbredde. Er dette lovlig? Virker utrolig misvisende, det må vel være falsk reklame. Lite vits i heftig bensinpumpe og dyser hvis tanken din er på 4 liter liksom. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Biler reklameres med 0-100 km/t på 6 sekunder, så hvorfor kan ikke Telenor reklamere med best fart? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 En mørkhudet ryker ut av Stjernekamp og folk skylder på rasisme. Jeg gir opp. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 En mørkhudet ryker ut av Stjernekamp og folk skylder på rasisme. Jeg gir opp. Alt er rasistisk i dag. Kan ikke gå utenfor døren uten at noen blir fornærmet. Irriterer meg kraftig. Faen altså. 7 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Eller sexistisk. Bare se på den siste tiraden til Serena Williams. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Biler reklameres med 0-100 km/t på 6 sekunder, så hvorfor kan ikke Telenor reklamere med best fart? E-golfen reklameres med 0-100 km/t på hele 10 sekunder. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Folk som sniker i køen på matbutikken. I dag sa jeg faktisk i fra. "Se og kom deg til helvete bakerst i køen!" Morgengretten? Neida. 7 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Var som for en del år siden: En kvinne kommer kjapt og går forbi meg til kassen. "Går før deg jeg!". Mannen flirer til meg og sier "frekke kvinnfolk vet du", hehehe. Vet ikke om jeg hadde funnet meg i det i dag, men det skjedde så fort. Hun hadde lite, men kunne hun ikke spurt bare ordentlig om hun kunne gå foran?Får flashbacks på den enda, det er vel 10 år siden. Men akkurat sånt går faktisk litt inn på meg, kan ikke for det. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Samme her. Lei av å irritere meg av sånne "jeg burde sagt/gjort det"-situasjoner. Prøver bevisst å heller si ifra eller gjøre det jeg egentlig vil. Funket bra i dag, dama gikk bakover i køen iallefall. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Det virker som mange tror at når det åpnes ny kasse så er det de bakerste som skal dit først. Jeg bruker å vente til de foran meg eventuelt stiller seg i den nye køa, men da har det allerede kommet en 4-5 stykker bakfra. Irriterende ukultur. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Var som for en del år siden: En kvinne kommer kjapt og går forbi meg til kassen. "Går før deg jeg!". Mannen flirer til meg og sier "frekke kvinnfolk vet du", hehehe. *prøver å komme på en vittig kommentar* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Det virker som mange tror at når det åpnes ny kasse så er det de bakerste som skal dit først. Jeg bruker å vente til de foran meg eventuelt stiller seg i den nye køa, men da har det allerede kommet en 4-5 stykker bakfra. Irriterende ukultur. Skjønner fortsatt ikke hvorfor det ikke er mer vanlig med felleskø. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Det virker som mange tror at når det åpnes ny kasse så er det de bakerste som skal dit først. Jeg bruker å vente til de foran meg eventuelt stiller seg i den nye køa, men da har det allerede kommet en 4-5 stykker bakfra. Irriterende ukultur. Jeg går i den nye kassa straks jeg ser at de må åpne en ny. Da har jeg førsterett siden jeg er den eneste modige Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 «Modige» Level 1: Går til kassa når en ser at det kommer en ansatt Level 5: Går til kassa når en hører at det plinger Level 100: Går rett til ubemannet kasse og forutser at de plinger snart - og står der mer stoisk ro til det kommer noen, selv om man ser ut som en jævla retard 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Har tjent for mye, ifølge NAV, så det er liten vits å jobbe mer i år Får jeg 16k før skatt for arbeidet, så vil NAV trekke 9k fra uføretrygden Kan ikke helt se at det lønner seg å jobbe, med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Helt riktig det. Du tjener mer som trygdet, enn som deltidsansatt. Dersom NAV hadde gjort det mulig, er jeg sikker på at mange flere hadde funnet seg en deltidsjobb. Men slik som systemet er i dag, så er det fulltidsjobb eller ingenting. Orker du ikke 40 timer i uken, så er det bedre å jobb 0 enn å jobbe 20. Veldig rart system. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Har tjent for mye, ifølge NAV, så det er liten vits å jobbe mer i år Får jeg 16k før skatt for arbeidet, så vil NAV trekke 9k fra uføretrygden Kan ikke helt se at det lønner seg å jobbe, med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg 16k før skatt, i løpet av hvilket tidsperspektiv er det du har tjent det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Har tjent for mye, ifølge NAV, så det er liten vits å jobbe mer i år Får jeg 16k før skatt for arbeidet, så vil NAV trekke 9k fra uføretrygden Kan ikke helt se at det lønner seg å jobbe, med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg Da tjener du jo ca 5000 kroner, hva mener du med at det ikke lønner seg? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Sveipefunksjonen i nye YouTube oppdatering på iPhone. Fyfaen forferdelig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå