Dubious Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Etter K, kommer U Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Jeg er så lei voksne personer som prøver å få folk til å tro at barnet deres er så selvstendig og utviklet og de kan formulere slike setninger som det der. "Jeg er så lei mamma." Jeg ler. Barn på 11 sier det ja. Jævla idiot-foreldre. Prøv å hjernevask noen andre. Beste er når det er barn ned i 4-årsalderen som liksom skal ha sagt noe skikkelig politisk korrekt om kjønn eller rase. Alt så mamma kan få noen likes på facebook. Spar meg. 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Når man kjøper noe dyrt for utendørs bruk og været ikke tillater å bruke det. Håper det blir litt sol i helga i det minste. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Beste er når det er barn ned i 4-årsalderen som liksom skal ha sagt noe skikkelig politisk korrekt om kjønn eller rase. Alt så mamma kan få noen likes på facebook. Spar meg.Akkurat. Husker jeg kommenterte noe slik på Facebook en gang, på en artikkel som tok for seg utsagn fra barnet... Fikk flere hundre likes, men samtidig masse kommentarer tilbake som "såklart kan et barn ytre slik" og "hva vet du om det din idiot". Byttet abonnement til Talkmore, og de har gjort en kredittvurdering av meg? What the fuck. Når begynte teleselskap å gjøre kredittvurderinger? Edit: ser det er vanlig ... faen har jo ikke så mye inntekt men skal bare være kunde der i 2 fakturaer. Endret 7. september 2018 av Lami Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Nei, det gjør du ikke. Slutt å misbruke det ordet. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Akkurat. Husker jeg kommenterte noe slik på Facebook en gang, på en artikkel som tok for seg utsagn fra barnet... Fikk flere hundre likes, men samtidig masse kommentarer tilbake som "såklart kan et barn ytre slik" og "hva vet du om det din idiot". Byttet abonnement til Talkmore, og de har gjort en kredittvurdering av meg? What the fuck. Når begynte teleselskap å gjøre kredittvurderinger? Edit: ser det er vanlig ... faen har jo ikke så mye inntekt men skal bare være kunde der i 2 fakturaer. Finnes vel ikke en eneste butikk eller tjeneste du betaler "after the fact" uten at de kredittsjekker først. Jeg jobber som elektriker og det er standard policy å sjekke kreditt til alle nye kunder uansett omfang. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Finnes vel ikke en eneste butikk eller tjeneste du betaler "after the fact" uten at de kredittsjekker først. Jeg jobber som elektriker og det er standard policy å sjekke kreditt til alle nye kunder uansett omfang. Sjekker dere kreditten før en avtale er gjort med kunde? Opplevde nylig at jeg ble kredittsjekket når jeg ringte rundt etter pris for boligforsikring. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Vi sier ifra til nye kunder som ønsker jobb utført. I systemet vårt (stort firma) får vi ikke opprettet en kunde uten at kredittsjekk er gjennomført. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 HIKKE! Forbanna greier. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Naboen har hatt fest flere helger, på fredager og lørdager, og nå plutselig, på en Søndag skal han klippe gresset som har vokset seg nesten opp til knærne... Edit: Fight noise with noise, spiller musikk på full guffe så slipper jeg ihvertfall å høre på gressklippern Endret 9. september 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Hvis du vil være skikkelig vanskelig så ringer du politiet. Det er ikke lov å klippe plen på søndager. Spørs om de gidder komme da men. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Politiet rykker ikke ut til innbrudd, så hvorfor skulle de rykke ut til noen som klipper gress?............................... Vurderer å kjøpe hagle og lade med salt 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Vel de rykker ut til høy lyd på fester, så kanskje man kan bli overrasket. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Politiet vurderer pågående hendelser mest. Orden er en sånn greie. Regner med at det ikke er hele kongsgården som skal klippes. Han blir vel ferdig. Fest rykket de ut til. Innbrudd er en post hendelse. Dvs det har allerede skjedd og kan vente typ en dag eller så. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 De rykker ikke ut til innbrudd i det hele tatt "ikke kapasitet" Vi ble bedt om å ta bilder selv og ta vare på bevis, for politiet kunne ikke komme, hverken kvelden det var innbrudd, eller dagene derpå Så ser vi på Youtube hvor politiet i USA sender 3+ biler til en filleting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) Du vil at norsk politistyrke skal ligge på nivået som. I USA? Er du helt sikker på det? Endret 9. september 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Irriterer meg litt at Dilemmalek-tråden ikke heter Pest eller kolera Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Du vil at norsk politistyrke skal ligge på nivået som. I USA? Er du helt sikker på det? Jeg vil at de skal ha samme kapasitet og dermed mulighet til å rykke ut på alt Skal jeg ha hjelp i dag, så har jeg bedre sjanse for å få hjelpen, om jeg ringer 110 og sier det brenner, da kommer politiet.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 Du vil at norsk politistyrke skal ligge på nivået som. I USA? Er du helt sikker på det? Jeg er imponert over dyktigheten og kapasiteten til det amerikanske politiet. Ikke sluk alt du lesere i avisene rått. For hver udugelige politimann så er det 10.000 flinke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2018 Del Skrevet 9. september 2018 (endret) De rykker ikke ut til innbrudd i det hele tatt "ikke kapasitet" Vi ble bedt om å ta bilder selv og ta vare på bevis, for politiet kunne ikke komme, hverken kvelden det var innbrudd, eller dagene derpå Så ser vi på Youtube hvor politiet i USA sender 3+ biler til en filleting Dem er jo overarbeidet bare dem står opp om morgenen. Må ha pause resten av dagen. Nei legg ned alt og la verden gå i dass. Endret 9. september 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå