Gouldfan Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) De første Sony Ericsson Walkman phone. Hadde ELENDIG lyd MP3 eller noe... Så kom iPhone og alt endret seg. Lyden ble nydelig. Har P10 idag og synes lyden er super. Endret 6. september 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Jeg hater at jobben skal skru opp AC-en så jævlig hver gang vi har klientbesøk. Fryser som faen på kontoret. Prøver de å imponere med hvor bra kjøling vi har? Latterlig. Endret 6. september 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Folk som tror de vinner budrunder på facebook med useriøse skambud. "jeg har jo bydd" blablabla 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg hater at jobben skal skru opp AC-en så jævlig hver gang vi har klientbesøk. Fryser som faen på kontoret. Prøver de å imponere med hvor bra kjøling vi har? Latterlig. Er ikke det standard i Asia? Husker det var skikkelig dritt å gå ut og inn der. Fra -20 til +40... 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Annonseartikler som er skrevet sånn: Du har sikkert kjent på følelsen av å komme inn døren etter en lang arbeidsdag. Du er sliten og trøtt, og det frister lite å finne frem alle ingrediensene og lage noe fra bunn av. Likevel vil du jo ha noe som er både næringsrikt og smakfullt. Kanskje er det også noen sultne barn som bør få i seg mat før de skal videre på fotballtrening? "Dette er jo MEG, så dette produktet må jeg jo ha for faennnnn" Den hverdagen høres også veldig deprimerende og basic ut Endret 6. september 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Når du blir gammel nok til å ta deg full jobb, så vil du finne ut at den teksten er spot on. Endret 6. september 2018 av Dragen 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Når du blir gammel nok til å ta deg full jobb, så vil du finne ut at den teksten er spot on. Jeg har hatt full jobb i 6 år, men jeg er aldri hjemme. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Morsomme venninner av kona, som går inn på dating sider møteplassen og skriver inn automatisk min e-postadresse og info. Så trenger de litt hjelp til å legge inn mitt Visa kort fordi de kan betale oss litt og litt.... Morsom gjeng. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Tror jeg aldri har sett noe mer overdrevent: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Annonseartikler som er skrevet sånn: "Dette er jo MEG, så dette produktet må jeg jo ha for faennnnn" Den hverdagen høres også veldig deprimerende og basic ut De flestes hverdag er nettopp deprimerende og basic. Det er hva pengejag og forpliktelser gjør med deg. Protip: aldri ta opp lån, aldri få barn. Det er nøkkelen til lykke, trur jeg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Tror jeg aldri har sett noe mer overdrevent: https://www.youtube.com/watch?v=NH2rndyOSiI&index=10&list=PL49_oNMpZ73ViVUXpraQHoG_3pOkocsMW Nåja. Til de som har dødd av å bli klemt under bilen når jekken svikter hadde nok satt pris på de ekstra bufferne. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Hvis jeg skal skrive ett eller annet i denne tråden. Men så snart jeg har klikket meg inn på tråden, så har jeg helt glemt hva jeg egentlig planla å skrive her... 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) https://www.nrk.no/troms/frarader-bruk-av-stormkjokken-med-rodsprit-1.14197728 Kollektiv avstraffing Endret 7. september 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 7. september 2018 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2018 https://trd.by/aktuelt/2018/09/07/Flere-reagerer-p%C3%A5-Cubus%E2%80%99-nye-reklame-%E2%80%93-Helt-utrolig-at-de-ikke-tenker-seg-om-17468037.ece «Dattera mi på 11 sa quote: Jeg er så lei av å bare se etniske norske jenter med blondt hår og blå øyne som er slanke på TV og på magasiner. Hva med meg og andre jenter som kommer fra Iran, Vietnam og andre steder i verden? Hva med oss? Er vi ikke bra nok til være med i magasiner? Hvorfor er det ikke sånn i USA? Og UK? Hva er det med Norge, mamma? Hvorfor ser jeg ikke brune mennesker på TV? Jeg er så lei mamma.» Nei. Det sa hun for faen ikke. 10 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Begrepet "hersketeknikk". Enkelte tåler ikke å bli korrigert på nettforum. Så fort de blir motsagt med fakta beskylder de motparten for å drive med hersketeknikk fordi de visstnok forsøker å latterliggjøre dem. Det er ikke hersketeknikk å korrige folk med fakta, selv om de tar seg nær av det. 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 https://trd.by/aktuelt/2018/09/07/Flere-reagerer-p%C3%A5-Cubus%E2%80%99-nye-reklame-%E2%80%93-Helt-utrolig-at-de-ikke-tenker-seg-om-17468037.ece Nei. Det sa hun for faen ikke. Jeg er så lei voksne personer som prøver å få folk til å tro at barnet deres er så selvstendig og utviklet og de kan formulere slike setninger som det der. "Jeg er så lei mamma." Jeg ler. Barn på 11 sier det ja. Jævla idiot-foreldre. Prøv å hjernevask noen andre. 5 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) https://trd.by/aktuelt/2018/09/07/Flere-reagerer-p%C3%A5-Cubus%E2%80%99-nye-reklame-%E2%80%93-Helt-utrolig-at-de-ikke-tenker-seg-om-17468037.ece Nei. Det sa hun for faen ikke. Folk som lager problemer ut av et ikke-problem. Endret 7. september 2018 av m20k Lenke til kommentar
m20k Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) Memes hvor det står: "Hva kommer etter K?" Vanlige folk: "L" Meg: "Vent litt. A, B, C osv..." Alle jeg kjenner og de fleste jeg har møtt, må si alle bokstavene før de vet hva som kommer etter den og den bokstaven. Endret 7. september 2018 av m20k 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Alle jeg kjenner og de fleste jeg har møtt, må si alle bokstavene før de vet hva som kommer etter den og den bokstaven. Virkelig? 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Virkelig? Dette er min huskeregel: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå