Gouldfan Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 At 4g er nede på mobilen og at Telia ikke vet, så jeg bruker halve dagen på å sjekke mobil for feil... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Folk som kjefter og krever ting. Tror dere jeg bryr meg? Jeg venter bare på den dagen jeg dør. Dere er bare som støy. Jeg er et tomt legeme som svever gjennom livet og gir faen i alt. Endret 4. september 2018 av Edgelord 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Plastkorker som hopper over og blir løse når du strammer for mye. Strammer du ikke nok så lekker beholderen, vrir du korken 1mm lengre enn det som er perfekt så hopper den over og er løs igjen. Fuck off! 5 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Ene irriterende fyren i kollektivet kommer ut på kjøkkenet hveeer gang jeg skal ha noe å spise/drikke...... Begynt å stå opp i 5-6-tida for å kunne lage kaffe/frokost i fred Endret 4. september 2018 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Som kvinner pleier å si til meg:jeg har en type eller opptatt eller ta med kjæresten din på en helgebesøk (selv om han går på HiB) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Dårlig humør irriterende... Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 At jeg ikke finner en sang jeg har tenkt på i to dager, husker bare teksten delvis og det er umulig å google seg frem til det fordi det jeg husker er "... the sound from the TV is the only one now she is gone", eller noe i den duren. Artisten ligner på Magnet, men tror det ikke er han.Finner vel plutselig ut av det. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg legger inn en masse podcaster på USB-pinnen. Filnavnene er basert på dato og ligger i riktig kronologisk rekkefølge. Når jeg så plugger den inn i bilen er rekkefølgen plutselig helt føkka opp. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig engang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Hvordan har du formatert datoene? År-Måned-Dag? Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Standard musikkspiller som følger med Android suger hardere enn den sterkeste støvsuger. Fy fader. Savner winamp-tidene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Winamp husker jeg men ikke noe mer, var noe jeg brukte mye men husker ikke tror det var Mapster tiden. Velg mobil med omhu. Så er du trygg. Hva slags Android mobil har du??? Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Har mange, akkurat nå bruker jeg en S7 Edge. Har også en Oneplus 6. Folk som kommer for sent til kino (etter filmen har begynt) burde nektes inngang. Tiden man skal være der står på billetten, er ikke så vanskelig å komme frem i tide. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Hvordan har du formatert datoene? År-Måned-Dag? Selvfølgelig. Og hvis man savner Winamp er det bare å installere Winamp. Jeg bruker det fortsatt. Det vil si versjon 2.9 eller noe før alt ble "modernisert" og føkka. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 (endret) Savner tiden med Sony Ericsson Walkman telefoner Endret 5. september 2018 av VegardBS 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Med eller uten hakk? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg savner tiden med... Nei, det gjør jeg ikke. I dag er den beste dagen. I morgen blir bedre. Gammel teknologi var og er ræva. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 At jeg ikke finner en sang jeg har tenkt på i to dager, husker bare teksten delvis og det er umulig å google seg frem til det fordi det jeg husker er "... the sound from the TV is the only one now she is gone", eller noe i den duren. Artisten ligner på Magnet, men tror det ikke er han. Finner vel plutselig ut av det. Lurer du på hva en sang heter? Spør her. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Når du går på kino og rekka bak deg er fylt med kids som bare MÅ kommentere og prate. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Kino er ikke noe for meg. Det er for dyrt, og jeg orker ikke se film med folk som skal le høyt av hver minste lille ting. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Edit.Æsj, havner alltid øverst på neste side hver gang det passet forbasket dårlig. Endret 6. september 2018 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå