djgudleif Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Sanger som er spilt så hardt på radio at det er bare er blitt støy. Jeg skjønner ikke en dritt. Samme greia om og om igjen. Det er som et mareritt. Radio er en styggedom utenom det vanlige. Jeg tror jeg er i helvete. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Tror man faktisk kan bruke kommersiell radio til tortur. Psykisk terror av verste sort Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født". Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj. Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten. De får bare kose seg inne i en stygg futuristisk pod. Jeg tar ikke del i det. Endret 3. september 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født". Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj. Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten. De får bare kose seg inne i en stygg futuristisk pod. Jeg tar ikke del i det. Jeg er fryktelig skeptisk til at det utsagnet stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Tror man faktisk kan bruke kommersiell radio til tortur. Psykisk terror av verste sort Minner meg om denne episoden , knegg knegg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født". Er det bra liksom? Jeg liker gamle biler. Like ikke tech-miljø-geeks som absolutt skal ha selvkjørende biler. Æsj. Skoleflinke barn som vokste opp uten forkjærlighet for biler står i fronten for å utvikle denne dritten. De får bare kose seg inne i en stygg futuristisk pod. Jeg tar ikke del i det. Det er ikke opp til deg. Om relativt kort tid vil det bli forbudt å kjøre sin egen bil på offentlig vei. Reklamen påstårt 18 år. Jeg trur faktisk ikke det er så veldig langt unna sannheten. Endret 3. september 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Det er ikke opp til deg. Om relativt kort tid vil det bli forbudt å kjøre sin egen bil på offentlig vei. Reklamen påstårt 18 år. Jeg trur faktisk ikke det er så veldig langt unna sannheten. Da blir det dannet en rebelsk gruppe med "old timers" som kjører rundt i gamle biler. Jeg er nok med der. Endret 3. september 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Banekjøring-miljøet kommer helt sikkert til å vokse noe enormt. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Med tanke på hvor mange det er som svimer seg gjennom trafikken til daglig, syns jeg det er helt ok at vi får selvkjørende biler. Hilsen en som risikerer livet daglig på jobb. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg irriterer meg over den enorme forskjellen mellom kjønnene når det gjelder kleskoden på jobben. Jeg må ha skjorte, dressbukse, og dressko. Kvinnene går med omtrent hva de vil. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Følger dere norsk AML? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 På ingen måte. Jeg bor ikke i Norge. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jeg elsker bil, men gjør meg ingenting om biler blir selvkjørende. Hatet mot andre idioter i trafikken, og ikke minst kø er mye større enn min lidenskap for bil. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Så en reklame der det stod "Den siste personen som tar lappen er allerede født". Dette er piss og det tror jeg de som har laget reklamen vet godt selv også. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Dette er piss (...) Hvor lang tid trur du det tar? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Tar hvertfall lenger enn at siste person er født. Mye mask som skal innarbeides og inplementeres i vei og trafikknett før selvkjøring overtar så mye.Under 30 år tviler jeg litt på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 30 år ja, minst. Teknologien må bli bra nok, infrastrukturen må bli bra nok og lover må innføres. Dessuten må hele bilparken skiftes ut fra det tidspunktet det kun selges nybiler som er selvkjørende. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Elbiler har ikke mye av markedet i andre land, f.eks USA så har de 1% av salget og det etter at de moderne elbilene har vært på markedet i 10 år, så jeg tviler på at vi har bare selvkjørende biler om 18 år 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Moderne spill med low-poly models som en "stil". Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Klart det er 'piss' det er jo reklame, er ikke dette ganske åpenbart? Energidrikker gir deg ikke vinger.Kan forøvrig glede meg over mindre av den menneskelige faktor i trafikken, men finner man ikke bare opp toget på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå