w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Når man søker etter LEILIGHET på finn også legger folk ut rom i bofellesskap, kollektiv og hybler under LEILIGHETER når det finnes egne kategorier... Og ikke minst alle som legger ut faktiske leiligheter uten bilder, gahhh blir så oppgitt. Endret 31. august 2018 av VegardBS 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Måtte laste ned patch på runct 7gb, greit, tar 4 timer. Når den er ferdig så har noe gått galt, så nå må det begynne helt på nytt, på 8,8gb. FY FAEN. Håper alt av teknologi går til helvete og verden går i dass, snarest. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 4 timer for 7gb? Med så dårlig hastighet hadde jeg også blitt irritert. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 4 timer for 7gb? Med så dårlig hastighet hadde jeg også blitt irritert. Ha ja, får ikke noe bedre her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Jeg innrømmer gledelig at jeg er ignorant på området. Har tross alt aldri vært i Italia. Lee stakk innom Pisa også...... Endret 31. august 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Når man søker etter LEILIGHET på finn også legger folk ut rom i bofellesskap, kollektiv og hybler under LEILIGHETER når det finnes egne kategorier... Og ikke minst alle som legger ut faktiske leiligheter uten bilder, gahhh blir så oppgitt. Er det samme pisset i bolig til salgs. Haugesvis med prospekter og andre ting som ikke eksisterer utenfor arket. Fikk beskjed om at det ikke var deres problem når jeg klagde til Finn.no. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Er det samme pisset i bolig til salgs. Haugesvis med prospekter og andre ting som ikke eksisterer utenfor arket. Fikk beskjed om at det ikke var deres problem når jeg klagde til Finn.no. Rapporterte alle hybler, kollektiv og bofellesskap med samme tekst. Håper de tar hintet... Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Går langs Karl Johan på en lørdag som er irriterende nok i seg selv. Plutselig og helt uten grunn stopper de som går foran meg opp så jeg dulter nesten i de. Slike folk fortjener ei slegge i kneskålen. 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Når man søker etter LEILIGHET på finn også legger folk ut rom i bofellesskap, kollektiv og hybler under LEILIGHETER når det finnes egne kategorier... Og ikke minst alle som legger ut faktiske leiligheter uten bilder, gahhh blir så oppgitt. Og når man søker etter bolig kommer det tusenvis av PARKERINGSPLASSER... 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Finnes det ikke filtre for å filtrere ut slike ting da? Spesielt parkeringsplass. Om man setter maks-min beløp feks. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Finnes det ikke filtre for å filtrere ut slike ting da? Spesielt parkeringsplass. Om man setter maks-min beløp feks. Ikke hvis man vil leie bolig. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Finnes det ikke filtre for å filtrere ut slike ting da? Spesielt parkeringsplass. Om man setter maks-min beløp feks. Det finnes filtre for sånne ting, men folk legger ut under feil kategori og Finn vil ikke rette på det... 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Det finnes filtre for sånne ting, men folk legger ut under feil kategori og Finn vil ikke rette på det... Da så. Så latterlig. Hvorfor legge parkeringsplass innunder leiebolig, skjønner meg ikke på folk alltid! Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 https://www.vgtv.no/video/163774/beskyldt-for-tafsing-maatte-unnskylde-overfor-grandeFy faen, nå går dette hysteriet for langt. Han holder rundt henne helt vanlig men DET ER SELVFØLGELIG TAFSING. Stakkars mann. Altså, noen få prester har for vane å tafse på barn, men det her blir bare for dumt. At han må beklage seg fordi han holder rundt henne er nesten nok til at jeg bare vil melde meg ut av rasen mennesket. Forbanna idioter. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Er det samme pisset i bolig til salgs. Haugesvis med prospekter og andre ting som ikke eksisterer utenfor arket. Fikk beskjed om at det ikke var deres problem når jeg klagde til Finn.no. Oi, fikk et par slike i dag Hei, Vi har nå fjernet annonsen du tipset oss om. Takk for at du hjelper oss å gjøre FINN til et ryddigere nettsted! Med vennlig hilsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 ebay gir faen mht falske autografer , de ser den andre veien så lenge penga kommer inn..... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Exen skylder meg 4000,-. Mast om de en stund nå uten noe skjer. Forpulte kjerring. 1 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Folk som går på søndagstur (aka. treig gange, stoppe opp å se på alt, ikke ta hensyn til andre), når det er hverdag, og på steder det åpenbart ikke er særlig smart å kjøre "søndagsgangen". Endret 2. september 2018 av Krokanrull 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 ...Når du gjemmer vekk viktige dokumenter på et lurt sted slik at du skal finne de igjen når du trenger dem, og stedet er så lurt at du finner igjen de dokumentene flere uker etter du trengte de igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Folk som sender lange og hyppige snaper fra konserter. Gi faen og heller se konserten selv. Kan jo ta en evighet å fjerne videoene å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå