Styrmann Smisk Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Google Chrome har lagt til emojis i nettleseren Endret 26. august 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hva mener du med det? Med historieløshet? Oslo var vel en av tre store byer i Norge gjennom hele Norgeshistorien. "Hurr durr, for hundreogfemti år siden bodde det ikke så mange i Oslo, da kan vi ikke kalle det en by i forhold til London i dag." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Fin holdning du har. Vi har tydeligvis forskjellige syn på hva en stor by er. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Fin holdning du har. Vi har tydeligvis forskjellige syn på hva en stor by er. Du kan ikke ta byen på et tidspunkt i historien og sammenligne den med en by i en annen tid av historien. Såpass skjønner vel du også. Ellers kan man jo si "Oslo hadde bare fem hundre innbyggere for tre tusen år siden, latterlig sammenlignet med beijing i 2050!" Endret 26. august 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hvorfor snakker du så nedlatende til meg? Du kan ikke ta byen på et tidspunkt i historien og sammenligne den med en by i en annen tid av historien. Såpass skjønner vel du også. Ellers kan man jo si "Oslo hadde bare fem hundre innbyggere for tre tusen år siden, latterlig sammenlignet med beijing i 2050!" Stråmann. Jeg har ikke sagt noe av det. 2 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Holder med Skurupu. Han sier at bybildet i Oslo har endret seg, noe som forsåvidt er sant for alle byer. Uansett, Oslo anno 2018 er en ganske liten by globalt sett. Men ved nyere bygg så opererer de vel med visse krav knyttet til lydisolering, så det er ikke slik at de bare driter i det. Men bor man oppå folk kommer man ikke unna at det blir litt bråk. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hvis foreldrene kaster de på dør og der står de, så er det en sak for Barnevernet. 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hvis foreldrene kaster de på dør og der står de, så er det en sak for Barnevernet. Akkurat det jeg skulle frem til hva slags foreldre traumatiserer barna sine sånn? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Hvorfor snakker du så nedlatende til meg? Stråmann. Jeg har ikke sagt noe av det. "Det er dine ord" var det en historisk person som likte å si... Jeg er ikke nedlatende. Hvis du tror alle som korrigerer deg eller har et annet synspunkt er nedlatende så kommer du ikke langt i verden. Endret 26. august 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Obviously troll. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Obviously troll. Du ja. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hva er det som gjør at unger alltid skal skrike og støye hver på akkurat søndags ettermiddager? Hver bidege søndag ifra ca kl 5 og utover, holder unger på med skrike og skrål i trampoliner og sånt rundt flere steder. Ikke andre dager og andre tider. merkelig, er det noe medfødt programmert for akkurat den tiden? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Foreldrene skal vel sove middag, "sove middag" eller se fotball. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Alt som er større enn Bergen er storby for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Det er vel greit å si at grensen for "storby" i dag er ved 1 mill. innbyggere? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Jeg irriterer meg over at jeg slutten 07:00 etter nattevakt idag, sovnet klokken 08:00 og våknet FAEN MED KLOKKA 19:30!! Da var de planene for dagen ødelagt, og litt kleint siden jeg hadde planer med venner. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Solcelledrevne lamper. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Hva er det som gjør at unger alltid skal skrike og støye hver på akkurat søndags ettermiddager? Hver bidege søndag ifra ca kl 5 og utover, holder unger på med skrike og skrål i trampoliner og sånt rundt flere steder. Ikke andre dager og andre tider. merkelig, er det noe medfødt programmert for akkurat den tiden? Sitter du og lytter etter bråk alle dager, eller kan det tenkes at de har laget lyd hele tiden og at du ikke har fått med deg alt siden du har vært ute? Unger liker å leke. Også på søndager. Jeg har småtroll tråkkende gjennom hekken og skoleunger som skyter med nerfguns mellom bilen og inngangsdøra mi. Synes det er herlig at de gjør dét istedenfor å sitte i sakkosekken og spille Xbox Trampoline i hagene på hver side av meg, det har ikke plaget meg det spor. Da jeg var liten sparka jeg fotball på garasjeporten og spilte basket i gårdsplassen. Det må ha bråka noe sinnsykt. Ingen av naboene sa et kvekk, bortsett fra hu ene gamle dama et par hus bortafor som tok ballen og sa at "nå var den hennes" en gang den trilla inn på tomta hennes. Hu ble viden kjent som den bitre gamle merra i strøket. Hvis vi lar oss irritere av ungers lek så har vi det egentlig ganske bra folkens! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Helt greit og helt enig Dr. Det jeg syns bare er rart, er at unger i dag skriker av full hals som stukne griser. I ett sett uten stans, lenge.Syns de gjør det alltid alle steder i dag, de gjorde ikke det mye for noen år siden. Det er en ny trend, og det er bare selve det jeg reagerer på.Forstår ikke at de ikke syns det er slitsomt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå