Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her om dagen prøvde faren min å sende meg bilde via MMS på mobilen min (HTC Desire). Problemet er at drittelefonen ikkje greier å laste ned MMS eller meldinger generelt. Nokon gongar går det ikkje an å ringe eingong. Alt dette gjer meg sjølvsagt forbanna, men når eg sitt her i rommet mitt og spelar favoritt-spelet mitt, men blir eigd av fienden, bryggjer sinnet mitt seg enda meir opp. Det heile toppar seg når mormi prøvar å ringe meg og eg trykker på SVAR. Plutseleg blir alt svart og eg trykker på start-knappen igjen, og sann fortsetter det LENGE. Eg klemmer til mobilen med all min styrke, og plutseleg høyrer eg lyden av knust glas... :mad: Far min blei sjølvsagt skuffa og sint og prøvar å forklare meg at det hjelp ikkje å øydeleggje noko når en er sint. Det eg godtar meg med no er at han har tidlegare knust ei bilrute med nevane, slått ein peis slik den knakk og sparka hol i dodøra. :w00t:

Lenke til kommentar

Likebubble, GRR.

Fant en tidligere idag som tydeligvis skulle ta for seg dette med øl og kvinnelige hormoner, for de som har lest "mennenes" versjon, I present to you, kvinnenes versjon: "Alkohol innholder mannlige hormoner. Man blir dum og uansvarlig."

Likebubble og alle de andre sidene er det værste som har skjedd fb :no: Homepagen blir spamma ned v dårlige vitser...

Lenke til kommentar

At min snittkarakter på 4,5 sannsynligvis ikke er høy nok for å komme inn på vg2 brønnteknikk. :(

Og jeg aner ikke hva jeg vil ha som andrevalg. Har ført opp vg2 Industriteknikk, men er lei av dreiing og sveising. :(

Maritimt eller tunge kjøretøy er jo interessant..

Maritim er på båt, det er jeg ikke interessert i.

Er interessert i kjøretøy, men blir ensformig og tungt, og tror heller jeg vil ha det som hobby. Men får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...