MultiGamerClub Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Var en gammel dame som gikk over veien i en tungt trafikkert vei.. Kjørte 52 i en 50 sone.. Hun gikk over selv om jeg hadde 52 på speedometeret.. Jeg måtte bråstoppe.. Hun gikk fort over veien med sånn greie de har foran seg for og gå.. Hun ville død, det var tydelig med blikket hun ga meg og smilte.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Å glemme. Glemte lommeboka, og satset på at jeg hadde nok til sixpack og noe attot. Manglet 1 krone !, what else is new.Så der sto jeg som en fattigboms med noen mynter og kunder rundt og knotet om å skippe ditt og beholde datt.. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Var en gammel dame som gikk over veien i en tungt trafikkert vei.. Kjørte 52 i en 50 sone.. Hun gikk over selv om jeg hadde 52 på speedometeret.. Jeg måtte bråstoppe.. Hun gikk fort over veien med sånn greie de har foran seg for og gå.. Hun ville død, det var tydelig med blikket hun ga meg og smilte.. Var det i et gangfelt? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Var det i et gangfelt? Nope. Rett over veien selv når farten min var 52 km/t.. Når folk generelt gjør det for og dø.. men nå de gamle? wth.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Nope. Rett over veien selv når farten min var 52 km/t.. Når folk generelt gjør det for og dø.. men nå de gamle? wth.. Var ei gammel dame som gjorde dette for en stund siden her i området, gikk rett ut i vei der det er 80km/t Var meningen. Endret 25. august 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Det er ca. like mange som ikke skjønner når de skal gire ned heller. Lå i ca. 75 km/t på cruise control opp bakken i Oslofjordtunnelen. Sakte, men sikkert kom det opp en kar på siden som lå der i ett minutt før han ga opp forbikjøringen og la seg inn bak meg igjen. Enkelte trenger en oppfriskning med kjøreskole.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Var ei gammel dame som gjorde dette for en stund siden her i området, gikk rett ut i vei der det er 80km/t Var meningen. Hater ærlg talt de som setter andre i fare slik. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Hater ærlg talt de som setter andre i fare slik. Ja helt klart. Nå irriterer hikke, er jo kun irritasjon... Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Naboungene, igjen. Våkna 0630 av hylgrining igjen. Har begynt å sende detaljerte mails om bråk/uro til styreleder. Forhåpentligvis blir det tvangssalg av leiligheten deres etterhvert. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Good luck with that Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Naboungene, igjen. Våkna 0630 av hylgrining igjen. Har begynt å sende detaljerte mails om bråk/uro til styreleder. Forhåpentligvis blir det tvangssalg av leiligheten deres etterhvert. Vurdert å flytte på landet eller noe? 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Vurdert å flytte på landet eller noe? Jepp, skal det etterhvert når jobbsituasjonen tillater det. Før den tid skal jeg gjøre det levelig for meg og alle andre naboene her jeg bor nå. Når man ikke tilpasser seg etter gjentatte strenge beskjeder må det tyngre skyts til. Styreleder har allerede gitt skriftlig advarsel. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Haha, tror folk virkelig det er stille på landet? Kanskje om du finner et hus alene midt i skogen, men ellers må du belage deg på bråk fra traktorer, folk som driver med sirkelsag hele sommerhalvåret, bikkjer som står ute og bjeffer hele natta osv. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Det er vel mer et begrep brukt om å flytte til et stille sted enn å faktisk flytte til et gammelt våningshus på et gårdsbruk... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 De hvite greiene som flyr rundt i luften alle steder. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Dersom man hører sine naboer, så er det noe feil med isolasjonen i bygningen. Uheldigvis gjelder det mange av bygårdene i Oslo. Virker ikke som om utbyggerne tenkte på støy overhodet. Men Oslo var nok en ganske stille by før i tiden. Kunne vell knapt kalles en by, i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Dersom man hører sine naboer, så er det noe feil med isolasjonen i bygningen. Uheldigvis gjelder det mange av bygårdene i Oslo. Virker ikke som om utbyggerne tenkte på støy overhodet. Men Oslo var nok en ganske stille by før i tiden. Kunne vell knapt kalles en by, i det hele tatt. Hører de faktisk nesten ikke når de er inne. Problemet er at de står rett utenfor inngangsdøren min og gryler fra kl 06:00 - 07:00 og på terassen like ved min på kvelden frem til rett etter midnatt. Reglene sier det skal være stille mellom 23:00 - 07:00 neste dag. Denne regelen bryter de daglig. Foreldrene kaster ungene ut av huset når de ikke oppfører seg så da står de ute og griner og skriker "mamma! pappa!" i minst en time HVER ENESTE DAG! Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Dersom man hører sine naboer, så er det noe feil med isolasjonen i bygningen. Uheldigvis gjelder det mange av bygårdene i Oslo. Virker ikke som om utbyggerne tenkte på støy overhodet. Men Oslo var nok en ganske stille by før i tiden. Kunne vell knapt kalles en by, i det hele tatt. Historieløsheten lenge leve... 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 (endret) Hører de faktisk nesten ikke når de er inne. Problemet er at de står rett utenfor inngangsdøren min og gryler fra kl 06:00 - 07:00 og på terassen like ved min på kvelden frem til rett etter midnatt. Reglene sier det skal være stille mellom 23:00 - 07:00 neste dag. Denne regelen bryter de daglig. Foreldrene kaster ungene ut av huset når de ikke oppfører seg så da står de ute og griner og skriker "mamma! pappa!" i minst en time HVER ENESTE DAG! Hmmm... Endret 26. august 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå