BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Det er som om jeg skulle sagt at du har oppgaven med å lukke døra og skapet etter meg fordi du har lyst til at den skal være lukket.. Ekstremt barnslig holdning å ha. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Total mengde arbeid som må utføres. Det er ikke gitt at neste bruker skal ha lokket oppe eller nede. Derfor er det mtp. den totale arbeidsmengden mest gunstig å etterlate lokket slik det var etter eget bruk. Dette er korrekt svar. Begge parter utfører minst mulig arbeid over tid. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Fluer som absolutt skal ned i ølglasset.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Fluer generelt. Virker som om det er flere enn normalt nå? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Tørken og påfølgende fuktigheten har ført til mer råtten biomasse, som er mat for fluene. Mer mat, flere fluer. 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 HVORFOR har enkelte jenter problemer med å holde avtaler? Møter ikke nye jenter ofte, men de siste gangene jeg har gjort det, har de enten utsatt det, ellers kommer de flere timer senere enn det som var avtalen. Skulle møte ei jente i kveld hvor avtalen var at hun skulle være her med toget halv 8. Fikk ikke noe videre beskjed før nå hvor hun skriver "skal prøve å rekke toget som er hos deg halv 12". Hver. Bidige. Gang. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg kjører svart innimellom for å spe på bensinbudsjettet. Når kvinnfolk skal ha skyss, ender de alltid opp med å sløse bort tida mi og blir sure fordi jeg krever mer penger fordi jeg sitter og venter i en time fordi de ikke får ut buttpluggen tidsnok. Eller blir sure fordi jeg krever kveldsbetaling når de skal ha "skyss i kveld en gang". Er det urimelig at jeg vil ha betalt for tida jeg må bruke på å vente på deg? Ja, det blir faktisk dyrt når jeg må vente fire timer på at du skal bli ferdig og deretter kjøres ut av kommunen. Og det blir faktisk enda dyrere når du absolutt skal passere en bomstasjon. Møter du opp til avtalt tid, da er jeg billigere enn taxi og raskere enn buss. Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Aftenposten på nett. Har en måned betalt digitalt abonnement da jeg glemte å kansellere gratisabonnement i tide, likevel får man reklamer i videoformat MED LYD! SOM OVERSTYRER SPOTIFY! FY FAEN INNERST I SVARTE HELVETE SÅ JÆVLA IRRITERENDE. Og likevel lurer de på hvorfor avisene sliter økonomisk? Hjelper ikke at de ringer daglig og ber meg om å abonnere videre heller. Aldri i verden. Forbanna møkkafolk. /rant 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Får ikke de statsstøtte? Så de gir jo faen i om du kjøper eller ei, betale gjør du uansett... 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Det får de sikkert. Vel, kommer aldri i verden til å betale for ei avis igjen noen sinne. Aldri. Ikke har de noen enkel måte å komme med ris/ros heller, ikke at de bryr seg. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 De får velge, finansiering via annonser eller abonnement. Rimelig bak mål å vise reklame til noen som betaler. Frister ikke akkurat å betale for noe sånt. Ikke er avisens innehold verdt pengene, heller. Det koster helt vannvittig mye. Jeg mener verdien ligger på rundt 20-30 kroner i måneden. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Avis på nett bør ikke være dyrere enn Netflix, maks 20 kroner måneden. Eventuelt en slags payperview løsning, 98% av artiklene er tull uansett. Fra nå av finansierer jeg ved å slutte å lese nyhet på nett via mobil, men heller på PC med Adblock. Mail er sendt til Aftenposten for å høre hva de tenker med. Hjernen er det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Synes det er rart dere klager. Aviser har alltid hatt annonser og reklame i papirutgavene uten at de er gratis av den grunn. Lyd og autospilling er dog en uting. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Ikea bytter ut ting hele tiden, så når en har funnet noe man liker, så må man finne noe nytt neste gang.. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Menn med "manboobs" kan gå med bar overkropp, mens kvinner som har mindre bryst stort sett ikke kan 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Synes det er rart dere klager. Aviser har alltid hatt annonser og reklame i papirutgavene uten at de er gratis av den grunn. Lyd og autospilling er dog en uting. Nja, det er forsåvidt sant. Syns isåfall digital abonnement burde vært MYE billigere. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Menn med "manboobs" kan gå med bar overkropp, mens kvinner som har mindre bryst stort sett ikke kanHvem er det som sier at de ikke kan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Society Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Folk som prøver selge greier uten å oppgi mål eller størrelse. Spesifikt klær og møbler (reol/garderobe/hylle osv). 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå