Myst Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Folk (les:jenter) som tar seg skikkelig nær av èn uheldig setning/handling og driver med silent treatment over flere dager. Riktignok bare en måned siden vi "møttes", og praten har egentlig gått bra hittil, men jeg hater slike sosiale "spill" og frister å be henne ryke og reise (på en pen måte selvsagt). Hvis noen vil ha innsyn i saken og evt. hjelpe meg ut av situasjonen, er jeg mottakelig for PM. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Egentlig for tidlig å legge seg nå, men vet ikke om jeg gidder å sitte oppe.. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 At folk skal være så PC nå at det er ukult å nevne at enkelte land er kvinnefiendtlige og at man burde dekke seg som kvinne hvis man er der og bryr om seg selv. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Sitter og vrenger hjernen for å tolke hva Buffy mener helt. Hvordan blir mye på PC at.. sorry glem det Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 PC = politically correct. Altså, politisk korrekthet. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Som vanlig - nordlendinger og vestlendinger som ikke skjønner at en storm har langt større konsekvenser på østlandet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Som vanlig - nordlendinger og vestlendinger som ikke skjønner at en storm har langt større konsekvenser på østlandet. På hvilken måte? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Har vært et vindu med sol og blå himmel en times tid. Akkurat når solformørkelsen starter kommer det en stor sky foran sola... Og NASA kansellerte raketten sin. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 På hvilken måte? Skulle likt og sett denne ''stormen'' der borte Irritere at det ikke ble noe mer ruskevær her i går, kom bare bøttevis med regn men det er jo normalt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Folk som sitter på full buss og stinker kebab / fries / stekeos / junk. Gå og dø. Endret 11. august 2018 av :utakt Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Når aviser skriver om fotballkamper uten å skrive, i det minste, dato og klokkeslett, og gjerne kanal også. Eller enda verre, når de skriver om de i etterkant og ikke noen steder klarer å nevne resultat eller legge inn oppdatert tabell 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Folk som sitter på full buss og stinker kebab / fries / stekeos / junk. Gå og dø. Så de får ikke lov til å ta bussen hjem etter jobb? Er du patetisk? 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Møtte på en bil med hund i bagasjen. Bilen var plassert midt på parkeringsplassen, med null skygge. Stikker inn på butikken mens jeg tenker at bilen er borte når jeg kommer ut. 5 min senere, og den står der fortsatt. Sjekker temperaturen i bilen (vinduene har et par cm glippe, ikke nok), og det er ubehagelig varmt for hånda mi nær vinduene. Gir eieren en sjanse på 10 min. Ingen kommer. Ringer politiet, som sier at jeg skal gå inn og spørre etter eieren av bilen, mens de prøver å ringe før de sender en patrulje. Ingen reagerer når jeg spør høyt etter eieren av en passat med takboks. På vei ut bestemmer jeg meg for å ringe tilbake til politiet og opplyse om at hunden nå har vært i solsteika i minst 20 min, og at jeg tar ruta omgående. I det jeg står og skal ringe, kommer det en fyr sakte men sikte mot passaten. Han låser opp bilen. Jeg går bort og sier at nå har jeg sett på hunden hans i nesten 20 min, og at den har blitt svakere og svakere. Jeg sier videre at jeg har ringt politiet og jeg var et minutt unna å ta ruta hans. "Ja, de ringte meg. Hadde du tatt ruta så hadde du ikke levd etterpå." "Du har brutt Dyrevelferdsloven §3. Jeg har plikt og rett til å ta ruta di etter Dyrevelferdsloven §4. Tror du at kommer langt med å drapstrue meg?" "Du ser jo at bikkja har det bra! Den sitter jo oppreist med tunga ute!" "Den sitter såvidt oppreist fordi du står utenfor, og tunga er ute fordi det er for varmt. DU kan jo se at den puster som den skulle ha løpt ei mil." "mumblemumble" Da dro jeg. 8 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Tips til neste gang:Hvis du sender regnr+ nummer til 2282, får du navnet på eieren. Så finner du nummeret på www.1881.noSå kan du ringe eieren. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Koster 50 kroner også er man prisgitt at nummeropplysningen bærer frukter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Ok visste ikke at det kostet så mye, men tror likevel jeg hadde gjort det før å rope inni en butikk. Endret 11. august 2018 av Delvis Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Koster bare 3 kr per mottatte melding. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Var et annet nummer jeg kikka opp som var en slags samletjeneste. Dette nummeret koster riktignok 3 kr per melding mottatt pluss eventuelle kostnader hos teleselskap. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Billigere å ringe 02800, eventuelt det lokale nummeret Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Folk som snakker som en foss, aldri stopp. Mas mas mas.... Endret 11. august 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå