Skosåle Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Teit sammenligning ja.. Tror ofte at avhengighet ofte blir blandet med dedikasjon i enkelte tilfeller. Eller bare tidsfordriv. Foreldrenerasjonen ser på tv tilnærmet like mye som de fleste kids gamer vil jeg tro.. Endret 8. august 2018 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Når jeg har annonse på Finn og får SMS med spørsmål om varen er solgt.... og så får en haug spørsmål på SMS som alle er besvart i annonsen hvis man hadde lest den. For så at svaret (som også står i annonsen) tilsier at varen ikke var det vedkommende var ute etter.... 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Folk som går på byen lut blakke og forventer at en skal spandere på en i øst og vest. Har du ikke råd til å gå ut på byen, så sitt hjemme og drikk. Helsikkes snyltere. 2 Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Folk er for dumme for sitt eget beste. Det sier egentlig mer om henne at hun sidestiller spill med narkotika, og det er ett uheldig bilde hun maler av seg selv som en idiot i verdensklasse. Teit sammenligning ja.. Tror ofte at avhengighet ofte blir blandet med dedikasjon i enkelte tilfeller. Eller bare tidsfordriv. Foreldrenerasjonen ser på tv tilnærmet like mye som de fleste kids gamer vil jeg tro.. Det verste er at hun visstnok faktisk tidligere har jobbet som spillanmelder eller skribent. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Militant helicopter mommy. Gag. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 At man ikke kan korrigere feilaktige automatiske subtitles på youtube. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Butikker som ikke åpner før kl. 10. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Tenkte jeg skulle melde meg inn i 3T og begynne å trene, men de har ikke frokost på det lokale senteret Med frokost så hadde valget vært enkelt, men nå er jeg usikker på om jeg gidder.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Slutt å se etter unnskyldninger, spis frokost på vei til treninga. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Slutt å se etter unnskyldninger, spis frokost på vei til treninga. 99% av arbeidet med mat er å ta fram maten og sette den tilbake Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Er det så vanskelig å blande en proteinshake og ta med seg en banan? Kom igjen nå! Sett i gang med treninga! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Er det så vanskelig å blande en proteinshake og ta med seg en banan? Kom igjen nå! Sett i gang med treninga! Tåler ikke banan, vet ikke hva som gjør det, men får ihvertfall hodepine av den, nesten som sukkersjokk Lenke til kommentar
afterall Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Frokost på senteret? Visste ikke at det var en greie engang. Spise minutter og sekunder før trening er jo ikke jævlig lurt uansett. Endret 9. august 2018 av afterall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Skal spise etter trening, ikke før Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Trening nok å gå til senteret 3T har frokost på mange av sine sentre og står en opp tidlig nok så kan en spise etter trening Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Ta med en shake med havregryn og litt Oboy. Om du ikke tåler banan så hiv oppi noe annen frukt du tåler. Drit i protein shakes. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/netflix-sexual-harassment-training-rules-me-too-flirting-on-set-a8396431.htmlProgressivt..? Føles ærlig talt som om jeg er i en fucka black mirror episode 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/netflix-sexual-harassment-training-rules-me-too-flirting-on-set-a8396431.html Progressivt..? Føles ærlig talt som om jeg er i en fucka black mirror episode Er nok barer Netflix som helgarderer seg mot alt som kan skade deres omdømme og eventuelt skape grunnlag for et søksmål. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Skjønner ikke hvordan vipps eller mobilbank skal ha så mye data. Med mindre jeg har 3 bars på 4G er det bare å glemme å laste inn det. Det er snakk om et par kb med tekst fra en database!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå