Skurupu Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Jeg må trolig se meg om etter en ny indisk restaurant, etter at mitt faste sted byttet ut brøene sine. Peshwari nan er halve opplevelsen. Besøkte de for et par uker siden, og brøene var helt anderledes. Ga det en ny sjanse i dag, men det var det samme. Ikke lenger verdt pengene. Faen altså! Det lå i gangavstand fra jobben, og nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre neste gang jeg har lyst til å tørke svette fra ansiktet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Når #¤%¤&¤% mobilspill ikke lar deg vinne eller gå over til høyere nivå. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Når #¤%¤&¤% mobilspill ikke lar deg vinne eller gå over til høyere nivå. Sånn falsk sperre for å få deg til å bruke ekte penger? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Folk som slåss mot bygging av nye boliger. Dette skjer i byer over hele landet, store og små. Utbyggere møter veldig mye motstand fra lokalbefolkningen. Endret 3. august 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Sånn falsk sperre for å få deg til å bruke ekte penger? Vet ikke. Kanskje, eller min egen udugelighet. Er Golf Clash det er snakk om. Klarer bare ikke vinne 2 ganger på rad. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Det nye temaet til Chrome, med buet adresselinje og nesten ikke noe skille mellom fanene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Chrome er noe lumsk dritt, så den holder jeg meg unna. Anbefaler Firefox eller Vivaldi. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Det nye temaet til Chrome, med buet adresselinje og nesten ikke noe skille mellom fanene. Versjonsnummer? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Versjonsnummer?Version 69.0.3497.23 (Official Build) beta (64-bit) Og under appearance så er themes satt til GTK+. Uten ble det litt bedre kontrast, men da er det ikke mulig å få mørkt tema. I tillegg har det kommet en "ansikt"-knapp på toolbaren som det er umulig å fjerne. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Ikke last ned Beta da vel.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Takkrenna er tett, så det renner over og bråker.. Skal renske den i morgen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Ikke last ned Beta da vel..Jeg måtte ha beta en gang for lenge siden, for å få noe til å fungere, og så har det bare fortsatt å komme ny betaer. Dette kommer sikkert i den vanlige versjonen til slutt, uansett. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Hvorfor er trelast i Norge så enormt lange? Planker og sånt er som regel 4-5 meter.. Ser at i USA så selger de trelast som er 240cm lang, som er den lengden folk flest kjøper/bruker, som også er standard høyde i boliger og ikke minst, enormt mye lettere å frakte Endret 3. august 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Men veldig kjipt når man skal ha 241 cm. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Men veldig kjipt når man skal ha 241 cm. De kan selge begge deler Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Jeg forstår meg ikke på folk som tar bilde av resorthotellet sitt og snakker om hvor "nydelig det er her i Spania/Gran Canaria/Mallorca/[Cruiseskip]/whatever". Det virker bare så utrolig ignorant å reise utenlands for sitte ved et flisebelagt basseng proppet av andre turister, fremfor å faktisk oppleve land og kultur. Post på sosiale media når du har gjort noe interessant. Jeg driter i hvilken hotellkjede sin solstol du har plantet ræva di i. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 De kan selge begge deler Du får dem nok gratis kappet opp i akkurat den lengden du ønsker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Du får dem nok gratis kappet opp i akkurat den lengden du ønsker. Svært få plasser som kapper material for deg De fleste har selvkapp, så jeg tar med sirkelsagen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 (endret) Når aviser skriver om fotballkamper uten å skrive, i det minste, dato og klokkeslett, og gjerne kanal også. Endret 4. august 2018 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Jeg forstår meg ikke på folk som tar bilde av resorthotellet sitt og snakker om hvor "nydelig det er her i Spania/Gran Canaria/Mallorca/[Cruiseskip]/whatever". Det virker bare så utrolig ignorant å reise utenlands for sitte ved et flisebelagt basseng proppet av andre turister, fremfor å faktisk oppleve land og kultur. Post på sosiale media når du har gjort noe interessant. Jeg driter i hvilken hotellkjede sin solstol du har plantet ræva di i. Jeg forstår heller ikke avisartikler som "Dette hotellet MÅ du bo på i Kroatia". Jeg drar da for faen ikke på ferie for hotellets skyld. Hotellet er et sted jeg skal sove på. Gi meg en seng og dusj så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå