Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg må trolig se meg om etter en ny indisk restaurant, etter at mitt faste sted byttet ut brøene sine. Peshwari nan er halve opplevelsen. Besøkte de for et par uker siden, og brøene var helt anderledes. Ga det en ny sjanse i dag, men det var det samme. Ikke lenger verdt pengene. Faen altså! Det lå i gangavstand fra jobben, og nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre neste gang jeg har lyst til å tørke svette fra ansiktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Versjonsnummer?

Version 69.0.3497.23 (Official Build) beta (64-bit)

Og under appearance så er themes satt til GTK+. Uten ble det litt bedre kontrast, men da er det ikke mulig å få mørkt tema.

I tillegg har det kommet en "ansikt"-knapp på toolbaren som det er umulig å fjerne.

Lenke til kommentar

Hvorfor er trelast i Norge så enormt lange?  Planker og sånt er som regel 4-5 meter..

Ser at i USA så selger de trelast som er 240cm lang, som er den lengden folk flest kjøper/bruker, som også er standard høyde i boliger

og ikke minst, enormt mye lettere å frakte

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Jeg forstår meg ikke på folk som tar bilde av resorthotellet sitt og snakker om hvor "nydelig det er her i Spania/Gran Canaria/Mallorca/[Cruiseskip]/whatever". Det virker bare så utrolig ignorant å reise utenlands for sitte ved et flisebelagt basseng proppet av andre turister, fremfor å faktisk oppleve land og kultur.

Post på sosiale media når du har gjort noe interessant. Jeg driter i hvilken hotellkjede sin solstol du har plantet ræva di i.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg forstår meg ikke på folk som tar bilde av resorthotellet sitt og snakker om hvor "nydelig det er her i Spania/Gran Canaria/Mallorca/[Cruiseskip]/whatever". Det virker bare så utrolig ignorant å reise utenlands for sitte ved et flisebelagt basseng proppet av andre turister, fremfor å faktisk oppleve land og kultur.

Post på sosiale media når du har gjort noe interessant. Jeg driter i hvilken hotellkjede sin solstol du har plantet ræva di i.

Jeg forstår heller ikke avisartikler som "Dette hotellet MÅ du bo på i Kroatia". Jeg drar da for faen ikke på ferie for hotellets skyld. Hotellet er et sted jeg skal sove på. Gi meg en seng og dusj så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...