Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ei søt jente som var innom jobben forrige uke som jeg kom i prat med, det er noe opplegg som skjer i byen hvor jeg jobber. Det er en del som jobber frivillig der, og hun sa at det bare er å slenge meg på om jeg har lyst til å jobbe med henne. Jeg sa at jeg selvfølgelig skulle tenke på det, og sende henne en melding (siden jeg hadde nummeret hennes etter at hun gjorde noen bestillinger, og det var helt greit at jeg gir henne et pip).

 

Så hva gjør jeg? Jeg kjenner henne ikke en gang. Ville det vært rart om jeg sa: "Har dessverre ikke muligheten, men jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg, kanskje vi kunne ha funnet på noe en annen dag?"

 

Jeg vil ikke virke som en creep heller, så jeg er redd det virker rart om jeg spør om å finne på noe en dag når vi ikke kjenner hverandre... De to dagene hun har vært innom har jeg bare fått en slags følelse som jeg sjeldent får. Er så kjedelig om jeg lar denne sjansen gå fra meg. Merket at jeg ble litt nervøs da hun var innom i dag, og vi fortsatte å snakke om dette opplegget.

 

Jeg poster det her ettersom jeg er irritert over at jeg mest sannsynligvis ikke får muligheten, men har innmari lyst til å bli kjent med henne. Vet ikke en gang om hun bor i byen. What to do?  :hmm: Spørre om hun har lyst til å finne på noe en annen dag og bli bedre kjent, eller la være?

Lenke til kommentar

Synes du virkelig det? Med lastpass så fylles jo passord inn automatisk.

Å lagre alle passordene mine hos en tilfeldig ekstern aktør, er nesten verre enn å bruke det samme overalt.

 

At de påstår at de ikke kan se passordene, har jeg bare deres ord for. Plutselig er lastpass hacket, og man får en oppdatert extension som stjeler alle passordene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var ei søt jente som var innom jobben forrige uke som jeg kom i prat med, det er noe opplegg som skjer i byen hvor jeg jobber. Det er en del som jobber frivillig der, og hun sa at det bare er å slenge meg på om jeg har lyst til å jobbe med henne. Jeg sa at jeg selvfølgelig skulle tenke på det, og sende henne en melding (siden jeg hadde nummeret hennes etter at hun gjorde noen bestillinger, og det var helt greit at jeg gir henne et pip).

 

Så hva gjør jeg? Jeg kjenner henne ikke en gang. Ville det vært rart om jeg sa: "Har dessverre ikke muligheten, men jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg, kanskje vi kunne ha funnet på noe en annen dag?"

 

Jeg vil ikke virke som en creep heller, så jeg er redd det virker rart om jeg spør om å finne på noe en dag når vi ikke kjenner hverandre... De to dagene hun har vært innom har jeg bare fått en slags følelse som jeg sjeldent får. Er så kjedelig om jeg lar denne sjansen gå fra meg. Merket at jeg ble litt nervøs da hun var innom i dag, og vi fortsatte å snakke om dette opplegget.

 

Jeg poster det her ettersom jeg er irritert over at jeg mest sannsynligvis ikke får muligheten, men har innmari lyst til å bli kjent med henne. Vet ikke en gang om hun bor i byen. What to do? :hmm: Spørre om hun har lyst til å finne på noe en annen dag og bli bedre kjent, eller la være?

Hvorfor kan du ikke bli med på opplegget hun spurte om?

 

Send uansett en melding, om dere hadde en fin tone så fremstår du ikke som en creep, ikke umulig at hun sitter og tenker det samme.

 

Du går glipp av 100% av alle sjanser du ikke tar!

Lenke til kommentar

Åja. Ja, den gjengen er ikke akkurat min favoritt heller. Lurer på hvem som liker de, egentlig.

Janne Helen er jo kul. Mista all respekt jeg hadde for Christine når jeg fant ut at hun har skylda for at Cezinando og Unge Ferrari har musikkarrierer.

 

Wee er bare dørgende kjedelig og har ingenting i media å gjøre.

Lenke til kommentar

Christine har jeg alltid oppfattet som veldig opptatt av å namedroppe alle hun kjenner (og hun/P3 har jo fått kritikk for å pushe noen artister/sjangre spesielt) + hun personifiserer mye av overgangen fra forrige generasjons P3 til det nye RnB-rælet de holder på med nå.

 

Jævlig glad for at P13 og DAB kom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Christine driver mange prosjekter med eieren av Little Big Sisters, og har økonomisk interesse i selskapet. Så og si alle norske artister som blir pimpet i programmet til Christine er frontet av Little Big Sisters. Du skal være spesielt tilbakestående hvis du tror at hun ikke driver med korrupsjon.

Cezinando og Unge Ferrari ville jobbet på Burger King nå hvis det ikke hadde vært for Christine.

Lenke til kommentar

Finner ingen som selger "billige" Jeans etter at Dressmann startet å selge ubrukelige Jeans

De er såkalt "lowcut", altså 5 cm lavere i ryggen/livet

Eneste disse buksene egner seg for er sagging

Sjekk ut Carlings. Var der nylig og kjøpte meg flere jeans av merket karve. God passform og ikke for stivt priset (fra kr. 399,- og oppover).

Lenke til kommentar

Sjekk ut Carlings. Var der nylig og kjøpte meg flere jeans av merket karve. God passform og ikke for stivt priset (fra kr. 399,- og oppover).

På nettsiden er de fra 700,- og oppover

Godt mulig det blir levis 501 eller 502

Skal muligens en tur på byen i dag og se på bukser, men ikke kjøpe

Lenke til kommentar

"When you ..."

*Video av akkurat det noen ville gjort når det skjer*

 

"When you've been drinking all night"

*Bilde av noen med hangover*

 

Denne "memen" er helt bak mål nå.

Det skal jo vitterlig være i en slags overført betydning.

Altså noe som faktisk er morsomt og veldig satt på spissen... Folk tagger hverandre likevel.

Jeg synes alle memes er sånn, det er liksom etablert at dette er 'morsomt', dermed kan man bare gjenta vitsen i det uendelige uten fare for ikke å være morsom.

Veldig tannløst.

Jeg husker da jeg først så dem, kanskje spesifikt sånne 'rage-comics', så tenkte jeg at det var kult at alle fikk muligheten til å lage sine egne sekvensielle bildelfortellinger. Men alt ble jo bare ørsmå variasjoner over det samme.

Og den evinnelige taggingen. "Tagg om vennen din er sånn, og sånn" *tag* "ÅÅåå, jeg er så sånn, og sånn" ser de ikke at det er milliarder av akkurat den samme kommentaren? Hvordan er det fremdeles unikt nok til å skulle ofres en tanke?

Kommenter og lik, hvis du er enig. Hyl ut om du tar tannpasta på tannbørsten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...