Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama blir straffet for noe foreldrene gjorde. Du blir ikke satt i fengsel hvis foreldrene dine finner ut at det hadde vært gøy å ta livet av nabofamilien en lørdagskveld.

Jeg synes det også er merkelig at dere finner det greit at narkolangere blir satt fri fordi ei 25 år gammel dame skal bli fratatt livet sitt fordi foreldrene hennes gjorde dumme valg.

Jeg finner det også videre merkelig at dere finner det greit at istedet for å gi henne oppholds- og arbeidstillatelse, sånn at hun kan betale skatt av sine høyt belønnede jobbtilbud og dermed være en resurs for Norge, så velger staten å bruke store resurse på å hive henne ut og beholde folk som Krekar.

Det er forresten forskjell på å drepe og å ville leve i et land som skryter av å være verdens beste land å bo i (hvis du har råd til det).

Skal vi ha selektiv innvandring, så må vi ta inn de vi har bruk for og hive ut de vi ikke trenger. Vi har bruk for, og trenger, Maria Amelie.

Endret av Dragen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Spilte zombie på black ops med noen kamerater.

Kamerat 1: Hvem har monkeybomb?

Kamerat 2: Jeg har.

Meg: ..........(sier ingen ting grunnet at jeg ikke har)

Kamerat 1: Klikker mentalt på meg fordi jeg ikke svarer når han spør. Jeg er en inkompetent fjott og det som værre er. FYYYYYY FAAAN SOM JEG SUGER!!!!!!

Meg: Ok... care.

pussig, opplevde det samme. I historien min var jeg kamerat 2? :hmm:

Wild shit ass, skulle nesten trudd vi kjente hverandre! :hrm:

Lenke til kommentar

Det er jo så enkelt som at Maria Salamova ikke er noe negativt for Norge. Men likevel, hun må behandles etter de gjeldenede lover. Slik som alle andre enn kongen. Skulle man da gjøre et unntak for henne måtte man ha gjort et unntak for alle andre også. Med andre ord laget en ny lov. Og hva skjer da? At søte russiske damer tar utdannelse, skriver ei bok og integrerer seg perfekt? Nei, en haug med "banditter" kommer til å utnytte denne nye loven.

Derfor skjer det som må skje, hun må ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

En i klassen min.

Laget fanpage om seg selv på facebook :nei:

Der han skriver:

En ballspillende midtstopper med

ekstreme ferdigheter i lufta. Gutten

har såvist rukket vise seg fram, men

viser ekstremt gode tegn allerede.

Og noen fantastiske statuser fra de siste dagene

enda en dag med jentene rundt meg ♥ blir helt gærn snart ♥

baby, you're a firework ♥

nok en dag henger jentene oppå ryggen på meg... ♥
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan hun ble tatt?

Hun holdt tale på Nansenskolen i Lillehamer, hvorpå hun deretter ble arrestert av 8 store politimenn (halve styrken i Lillehammer).

Åh fyttihelvete, er sikkert noe dopavskum i Lillehammer de heller kunne ha brukt tiden på. Men politiet er bare opptatt av å sitte på ræven så de er oppvakt når de kommer hjem eller skal ta kveldsjobb hos Securitas. Og når de ikke gjør det så whiner de om å få mer penger fordi styrken dems ikke strekker til for å fikse opp i kriminaliteten i landet.

En i klassen min.

Laget fanpage om seg selv på facebook :nei:

Der han skriver:

blablabla

Er jo bare morsomt det :D Ikke vær så jantete.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Grrrr. Stå opp kvart over seks for å forlate huset halv åtte, stå ute i snø, is og regn - og så kommer det ingen buss. De skal komme hvert kvarter. Traske til tre forskjellige busstopp og vente forhåpningsfullt - ingen buss.

Fryse av seg tær og fingre - ingen buss.

Ringe buss-kundeservice - ingen svar.

Ringe Trøndertaxi - ingen svar.

Kom meg til slutt på en buss etter en time og tre kvarter, forfrossen og fæl, og fikk reket meg på skolen til en heller kjølig mottakelse.

Grrr. Årets første fravær - og jeg VAR våken, VAR frisk, PRØVDE å komme meg på skolen, men ble stående og fryse heller. Hadde jo mye heller brukt det fraværet under dyna i så fall :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...