Scampi Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Glemte begge Visa-kortene mine hjemme før jobb. Dette blir en lang og sulten vakt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Dama blir straffet for noe foreldrene gjorde. Du blir ikke satt i fengsel hvis foreldrene dine finner ut at det hadde vært gøy å ta livet av nabofamilien en lørdagskveld. Jeg synes det også er merkelig at dere finner det greit at narkolangere blir satt fri fordi ei 25 år gammel dame skal bli fratatt livet sitt fordi foreldrene hennes gjorde dumme valg. Jeg finner det også videre merkelig at dere finner det greit at istedet for å gi henne oppholds- og arbeidstillatelse, sånn at hun kan betale skatt av sine høyt belønnede jobbtilbud og dermed være en resurs for Norge, så velger staten å bruke store resurse på å hive henne ut og beholde folk som Krekar. Det er forresten forskjell på å drepe og å ville leve i et land som skryter av å være verdens beste land å bo i (hvis du har råd til det). Skal vi ha selektiv innvandring, så må vi ta inn de vi har bruk for og hive ut de vi ikke trenger. Vi har bruk for, og trenger, Maria Amelie. Endret 17. januar 2011 av Dragen 6 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Spilte zombie på black ops med noen kamerater. Kamerat 1: Hvem har monkeybomb? Kamerat 2: Jeg har. Meg: ..........(sier ingen ting grunnet at jeg ikke har) Kamerat 1: Klikker mentalt på meg fordi jeg ikke svarer når han spør. Jeg er en inkompetent fjott og det som værre er. FYYYYYY FAAAN SOM JEG SUGER!!!!!! Meg: Ok... care. pussig, opplevde det samme. I historien min var jeg kamerat 2? Wild shit ass, skulle nesten trudd vi kjente hverandre! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Når man er 25år skal man greie å tenke selv og må stå for sine handlinger. Derfor bør hun bli sendt ut, hun har brutt loven, ferdig! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Poenget er mer at hun ikke betyr noe mer en de andre som får avslag på søknaden sin. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo så enkelt som at Maria Salamova ikke er noe negativt for Norge. Men likevel, hun må behandles etter de gjeldenede lover. Slik som alle andre enn kongen. Skulle man da gjøre et unntak for henne måtte man ha gjort et unntak for alle andre også. Med andre ord laget en ny lov. Og hva skjer da? At søte russiske damer tar utdannelse, skriver ei bok og integrerer seg perfekt? Nei, en haug med "banditter" kommer til å utnytte denne nye loven. Derfor skjer det som må skje, hun må ut. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Vi har bruk for, og trenger, Maria Amelie. Vi har ikke bruk for mer dopavskum fra østen, ut med det skitne pakket så vi kan leve livene våre i fred, vekk fra sånne ekle skapninger som henne. 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Noen som vet hvordan hun ble tatt? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Poenget er mer at hun ikke betyr noe mer en de andre som får avslag på søknaden sin. Ja, det jeg skrev var mer et svar på Dragen sitt håpløse forsøk på å fremstille det som at hun ikke har gjort noe galt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Noen som vet hvordan hun ble tatt? Hun holdt tale på Nansenskolen i Lillehamer, hvorpå hun deretter ble arrestert av 8 store politimenn (halve styrken i Lillehammer). Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Jo, fått med meg det, men akkurat hvordan fikk politiet snurten på henne? 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Förr i tiden dräpte man utlänningar. Den gamla goda tiden. Tattare var ovälkomna i nord, 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 En i klassen min. Laget fanpage om seg selv på facebook Der han skriver: En ballspillende midtstopper medekstreme ferdigheter i lufta. Gutten har såvist rukket vise seg fram, men viser ekstremt gode tegn allerede. Og noen fantastiske statuser fra de siste dagene enda en dag med jentene rundt meg ♥ blir helt gærn snart ♥ baby, you're a firework ♥ nok en dag henger jentene oppå ryggen på meg... ♥ 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Jo, fått med meg det, men akkurat hvordan fikk politiet snurten på henne? Talen var annonsert i forveien. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Noen som vet hvordan hun ble tatt? Hun holdt tale på Nansenskolen i Lillehamer, hvorpå hun deretter ble arrestert av 8 store politimenn (halve styrken i Lillehammer). Åh fyttihelvete, er sikkert noe dopavskum i Lillehammer de heller kunne ha brukt tiden på. Men politiet er bare opptatt av å sitte på ræven så de er oppvakt når de kommer hjem eller skal ta kveldsjobb hos Securitas. Og når de ikke gjør det så whiner de om å få mer penger fordi styrken dems ikke strekker til for å fikse opp i kriminaliteten i landet. En i klassen min. Laget fanpage om seg selv på facebook Der han skriver: blablabla Er jo bare morsomt det Ikke vær så jantete. Endret 17. januar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 I starten var det morsomt... jeg lei etter snart 10 år med selvdiggingen hans Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Så la vær å heng på facebooken hans da. Hvis han har holdt på sånn siden han var 4 så kompenserer han sikkert for noe annet. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Jo, fått med meg det, men akkurat hvordan fikk politiet snurten på henne? Hun skrev en bok om hvordan det var å være ulovlig innvandrer i Norge, eller noe. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 Grrrr. Stå opp kvart over seks for å forlate huset halv åtte, stå ute i snø, is og regn - og så kommer det ingen buss. De skal komme hvert kvarter. Traske til tre forskjellige busstopp og vente forhåpningsfullt - ingen buss. Fryse av seg tær og fingre - ingen buss. Ringe buss-kundeservice - ingen svar. Ringe Trøndertaxi - ingen svar. Kom meg til slutt på en buss etter en time og tre kvarter, forfrossen og fæl, og fikk reket meg på skolen til en heller kjølig mottakelse. Grrr. Årets første fravær - og jeg VAR våken, VAR frisk, PRØVDE å komme meg på skolen, men ble stående og fryse heller. Hadde jo mye heller brukt det fraværet under dyna i så fall Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) I slike tilfeller burde man ikke få fravær. Lærere som ikke forstår såpass skulle det vært skuddpremie på. Endret 17. januar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå