Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her står AC på flere timer før leggetid. Idag var temp på soverommet 29.5c, nerderommet (Hvor PC står :p ) 30.8c. Uten AC hadde jeg krepert i denne varmen. Har en AC i stua å, så bruker nesten like mye strøm nå som på vinteren.

 

Ser frem til høsten nå.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

"Svenske Tilstander" er en av mange konspirasjonsteori som er skapt med kun ett formål; svartmaling av innvandring.

 

Rasisme er kanskje det snilleste ordet jeg kunne brukt.

 

Innvandrere er ikke en rase, så det har ingenting med rasisme å gjøre. Hva er de slemmeste ordene du kunne brukt? Er det en konspirasjonsteori at det er mange "no go-soner" hvor det hovedsakelig bor innvandrere i Sverige?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slike folk får blodet til å boble. Man drar ut i naturen for å finne ro, ikkje for å late som man er på ungdomsklubb!

Folk som lar ungene sine løpe rundt og hyle så mye de vil er ærlig talt verre da de ofte har en sånn "barn er barn"-holdning hvor de gir opp med å prøve å vise hensyn til alle andre fordi det er mer slitsomt å ta tak i det. Skulle vært kastrert. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå er jeg på ingen måte for å spille musikk/bråke i noen offentlig setting, men om du drar til stranda i håp om å finne ro så har du feil forventninger.

Jeg snakket ikke om stranden siden jeg aldri drar på slike steder, jeg snakker om de utallige badevannene i Nord og Østmarka. Tro det eller ei, men det er ungdommer der også, og alle har en forferdelig musikksmak og altfor høyt volum.

Lenke til kommentar

Folk som lar ungene sine løpe rundt og hyle så mye de vil er ærlig talt verre da de ofte har en sånn "barn er barn"-holdning hvor de gir opp med å prøve å vise hensyn til alle andre fordi det er mer slitsomt å ta tak i det. Skulle vært kastrert.

Enig. Man burde også få påtvunget innkallelse til vasektomi etter maks tre barn.

 

Det samme med "barn er barn"-holdningen gjelder forøvrig hundeeiere som lar hundene bjeffe i timesvis bare fordi "han er sånn".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig. Man burde også få påtvunget innkallelse til vasektomi etter maks tre barn.

 

Det samme med "barn er barn"-holdningen gjelder forøvrig hundeeiere som lar hundene bjeffe i timesvis bare fordi "han er sånn".

Man er ganske enige om at hunder som står å bjeffer konstant lider, om det så er av seperasjonsangst fordi eier ikke er hjemme og er på jobb istedet, men så fort barn hyler og lager bråk og kvalme for alle andre så er det bare barn som er barn, det er ikke foreldrene som er dårlige foreldre og barna som må lide for det. Jeg skjønner at det er slitsomt å være småbarnsforeldre og man må utsette ungene for ting for at de skal bli vandt med forskjellige situasjoner, men for guds skyld, ta med deg bråket hjem igjen hvis de absolutt ikke vil oppføre seg. Skjønner at det sies at det tar en landsby å oppdra barn men de mener det ikke bokstavelig talt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som påstår de er stresset. Jeg skriver "påstår" fordi jeg har vanskelig for å tru at dette stresset eksisterer utenfor vedkommendes hode. "Jeg føler meg stresset" er mer korrekt. Unntaket er folk som har barn, deres stress er legitimt i mine øyne. For det ser helt forjævlig ut.

 

Men, kanskje jeg bare ikke vet hva jeg snakker om. Har tross alt aldri i mitt liv følt på noe som kan kalles "stress", og vet egentlig ikke helt hva det er for noe, engang.

 

 

Stress er vel en lett variant av Angst... Angst er helt jævlig, stress er utholdbart.

 

Og ja, man kan bli stresset av å ha barn i butikk, og det hjelper ikke at blåbærvakter stopper deg før inngang og krever kvittering og gjennomsøke posen. konkurrentens Clas ohlssen lignende butikk.. ØoB.

Lenke til kommentar

Får ikke til å spille av netflix på tv'n. Plutselig en dag kom det frem "The title is not available to watch instantly. Please try another title". Funker fint på nettbrette men ikke overføres via Chrome.

 

Det der høres veldig ut som selve Netflix er nede, ofte gir de info om nedetid når du sjekker litt support..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...