Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At dagen er igjen ødelagt av dårlig søvn pga varmen og skogbrannen noe stykka unna. Lukten kom helt inn i leiligheten så måtte lukke alt av vinduer. Vifta var på full guffe og bråkte. På med øreproppene. Tror jeg fikk totalt 4-5 timer med søvn, og hadde lyst å kaste alarmklokka på veggen. Skulle vært på skolen nå men skitt au. Får bli selvstudium dag.

Lenke til kommentar

Er nok et svensk problem, evnt. at du ser ut som en nasker..

Ofte det er skilt om at sekker ikke er tillatt inne i butikkene, men jeg har aldi blitt stoppet med sekk, ikke en gang når den var full med varer fra en annen butikk

Gikk med Barnet, så vanlig kledd ut og sober.

 

Rumenere har ikke adgang til Nordby.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Harrykulturen (svenskehandel) går vel hånd i hånd med fremmedfrykt, så jeg er ikke overasket om det er sant?

 

Hørte forresten av en på jobb i går at det var like mye drap pr innbygger i sverige nå, som i USA. Apropos fremmedfrykt.. Jeg kunne ikke annet enn å le av han, å ba han innse hvor utrolig feil det var å tro noe så dumt. "Svenske tilstander" er blåst ut av alle proporsjoner..

 

Litt statistikk.

Dødsfall i forbindelse med våpen pr 100 000 innbygere:

 

Sverige: 1.47

Norge: 1.75 (Norske tilstander!!!)

USA: 11.97...

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som påstår de er stresset. Jeg skriver "påstår" fordi jeg har vanskelig for å tru at dette stresset eksisterer utenfor vedkommendes hode. "Jeg føler meg stresset" er mer korrekt. Unntaket er folk som har barn, deres stress er legitimt i mine øyne. For det ser helt forjævlig ut.

 

Men, kanskje jeg bare ikke vet hva jeg snakker om. Har tross alt aldri i mitt liv følt på noe som kan kalles "stress", og vet egentlig ikke helt hva det er for noe, engang.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Får ikke til å spille av netflix på tv'n. Plutselig en dag kom det frem "The title is not available to watch instantly. Please try another title". Funker fint på nettbrette men ikke overføres via Chrome.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som påstår de er stresset. Jeg skriver "påstår" fordi jeg har vanskelig for å tru at dette stresset eksisterer utenfor vedkommendes hode. "Jeg føler meg stresset" er mer korrekt. Unntaket er folk som har barn, deres stress er legitimt i mine øyne. For det ser helt forjxxxig ut.

 

Men, kanskje jeg bare ikke vet hva jeg snakker om. Har tross alt aldri i mitt liv følt på noe som kan kalles "stress", og vet egentlig ikke helt hva det er for noe, engang.

Ja du virker å ha røynt lite, og har en del å lære.

 

Vi kan starte med noe så enkelt som:- Folk er forskjellige.

 

Sånn, det tror jeg vi sier det holder for i dag :)

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

1. Folk som fyrer opp musikk på badesteder.

2. Folk som fyrer opp musikk med høyttaler som har bass på badesteder.

2+2 = 22. Når flere grupper like ved hverandre fyrer opp musikk med høyttaler som har bass på badesteder. Alt blir til en belastende mos. Hva går det av folk? En om gangen! Her er 2+2 = 22.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...