Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bildene av han gjør meg sint. Det ekle gliset og en rød fjollete dunbart. Dreads, ubarbert, bandana, prøver å være motebevisst eller noe, men kler seg som en klovn. Sitter oppå rosa høyballer og gliser som en drittunge. Og kommer attpåtil med de mest selvfølgelige tipsene alle kan tenkte seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dumme bloggere med 1000 vis av følgere som ikke har bakkekontakt...

 

Denne er litt spesiell eksplosiv da, siden hun åpenbart er muslim...

 

https://www.dagbladet.no/kjendis/kritikkstorm-rundt-instagramstjerna---framstar-som-en-slaveeier/70046597

 

En fridag i uka liksom, SKANDALE, også får hun lov til å ha sitt eget pass!! Hva om hun RØMMER! fra den bloggrosa pisken min?!?!?!?

 

Hvordan skal jeg da liksom altså mate og lufte Chihuvavvoen miiin? Serrriøst??

Endret av Gouldfan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er unødvendig å bruke brillene hele tiden om du bare er nærsynt. Faktisk vil jeg si at det kan være dårlig for synet, men det er nå min mening. Gjør det øynene er mest komfortable med.

Eh.. nei. Jeg er nærsynt og må ha briller eller linser på meg hele tiden. Det er veldig ukomfertabelt å ikke se klart. Jeg har ikke skjeve hornhinner ifølge optiker.
Lenke til kommentar

Eh.. nei. Jeg er nærsynt og må ha briller eller linser på meg hele tiden. Det er veldig ukomfertabelt å ikke se klart. Jeg har ikke skjeve hornhinner ifølge optiker.

Det er såklart avhengig av styrken. Over en viss styrke, må man ha briller for å se klart. Men om man har f.eks. -1, ser man bedre på nært hold uten briller.

Lenke til kommentar

Holdt på å miste besinnelsen idag... Kan hende jeg var hotfull og hytta med neven.

 

Ble stoppet av vakt på vei før inn i butikken og spurt om kvittering, med en pose fra en annen butikk med 2 enkle pakker servietter og kjøkkenrull 4 pack.. Kvitteringen lå i bunn så jeg tømte posen og gav ham kvittering.

 

Det hører med til historien, at det er utallige mange andre lignende hendelser i samme butikk. Jeg drikker mye vann pga medisiner... Så hender jeg har med vannflaske springvann på colaflaske eller Imsdalflaske, da ble jeg bedt ta vannflaska på styrten eller nektes adgang.

 

Synes det er irriterende at de bruker penger på det, en sekuritasvakt inne i butikken hadde vært mer akseptabelt, fatter ikke at de gidder bruke penger på det heller, da må det isåfall være helt utrolig mye nasking av vann..

 

Nordby Sverige..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Ja, de vaktene la jeg også merke til når jeg var der forrige uke. Første gangen jeg så dem, og lurte på hvorfor det er behov nå plutselig og ikke før. Uansett tåpelig å praktisere "flyplass-regel" i en vanlig butikk.

 

Jeg på min side må seriøst lære meg å chille ned iblant og ikke bli så lett provosert og hevngjerrig av bagateller. Enkelte folk er bare idioter og blir bare trøbbel å senke ned på deres nivå.

Lenke til kommentar

De står aldri på Maximat derimot... Er samme eier... Så da må det være pga nabobutikken øob, clas osv. Men jeg skjønner ikke greia, generelt synes jeg det er uhøflig å stoppe folk FØR de går inn i en butikk. Det er nok av tiggere, kredittkortselgere, Strøm pushere, og mobilabbonemang ellers..

 

I kassa er jeg veldig innstilt på å vise kvittering, og jeg forstår det. Men før inngangen så blir jeg provosert av det.. 

 

Når jeg tenker litt lengre så er det jeg som i tillegg betaler lønna i dyrere varer til den blåbærvakta fra et land i midtøsten....

 

Har vært i mange kjøpesenter, og den greia med utspørring før inngang har jeg bare opplevd på Nordby supermarked.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hmmm, skal en tur dit neste uke. Høres veldig rart ut, og ikke minst feil. Nordby er ikke akkurat et utested.

 

 

Det har sef med kvittering og angst for å bli nasket vann..

 

Det er vel sikkert noen som nasker der også, og helt sikkert noen som glemmer å betale eller værre glemmer å ta vare på kvittering.

 

Det er jo ikke frykt for terror....

 

Nei, nå begynte jeg å tenke litt.. Det er jo rart, kanskje man ikke har lov å ha med drikke inn?

 

Holder nok en knapp på nasking, om det var terror så hadde de sjekket på Maximat også, og det gjør de aldri...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...