Delvis Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Er ikke sikker om jeg skjønte helt den der. Var det en eldre dame som 'spaserte over hekken'(din),til å(?) stikke hodet inn i leiligheten din(din altså) fordi du hadde høyt volum? Og så skjelte du henne ut, og kaller henne dum f..?Var det riktig tolket?Vel vel, var ikke lett å bedømme hvem som var dummest der. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg gir faen i hvorfor, hun har ingenting hun skulle ha gjort i min leilighet. Bank på døren som ett normalt menneske, oppfører du deg som ett dyr så ikke bli overrasket når du blir skjelt ut for alt det er verdt. Dumme faen som trodde jeg lot henne overkjøre meg (hun har gjort det mot andre som bor her) så ble hun overrasket når hun fikk motstand. Er du en inntrenger så har jeg all rett til å bruke alle midler for å få deg til helvete ut igjen. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 (endret) Hvem faen tror du at du er? Pell deg til helvete vekk... Endret 22. juli 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Inb4 folka som skal begynne å snakke om folkeskikk.. hun etterlot alt som het folkeskikk da hun bestemte seg for å trenge seg på. Folk som ikke respekterer andre sine grenser er kvalme og irriterende. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg hadde slengt nærmeste tunge objekt etter hodet hennes, så hun slapp lett unna. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Har hatt lignende opplevelse med naboen her. De har 5 unger som bråker som faen hele tiden ute, så da "bråker" jeg ved å høre på høy musikk. Fikk beskjed om å dempe musikken så da sa jeg at det kunne jeg gjerne gjøre den dagen de lærer seg barneoppdragelse. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Ja hvis hun gikk helt inn, trodde bare hun stakk hodet innefor slik det sto.var en som kom inn til meg også pga samme for en del år siden. Men var for full til å huske det. En kammerat som var her fortalte det etterpå. Jeg hadde sagt han måtte komme og få seg en dram, men det hadde han ikke vilt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Har hatt lignende opplevelse med naboen her. De har 5 unger som bråker som faen hele tiden ute, så da "bråker" jeg ved å høre på høy musikk. Fikk beskjed om å dempe musikken så da sa jeg at det kunne jeg gjerne gjøre den dagen de lærer seg barneoppdragelse. Hav svarte de da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 (endret) Er du virkelig så tett mellom øra at du ikke skjønner at du ikke stikker hodet inn vinduet (eller døra, for den saks skyld) til folk? Endret 22. juli 2018 av Dragen 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Fungerer i Chrome her. Hva er det du sliter med? Fikk ikke logget inn, så jeg brukte Edge Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Ja hvis hun gikk helt inn, trodde bare hun stakk hodet innefor slik det sto. var en som kom inn til meg også pga samme for en del år siden. Men var for full til å huske det. En kammerat som var her fortalte det etterpå. Jeg hadde sagt han måtte komme og få seg en dram, men det hadde han ikke vilt. Hun hadde gått gjennom en hekk og over terrassen min og skulle til å gå inn, tittet rundt nysgjerrig som det hespetreet hun er.. da kom jeg rett opp i trynet hennes og sa at dette gjør du faen meg ikke og hylte om at hun skulle pelle seg ut herfra. Hun sier at hun skal sende inn klage, jeg sier at det får hun gjøre, som ett normalt menneske hadde gjort! Så truer hun med å ringe politiet da jeg veldig fysisk telegraferer at hvis hun ikke kommer seg ut selv så får hun hjelp av meg, så hyler jeg at det får hun faen meg bare gjøre så de får le av henne med meg! Får kjerringa vekk fra døren min og hun velger å stanse midt i hekken for så å si "Sånn! nå er jeg ikke innafor lenger!" da hylte jeg enda mer og sa at NEI, hun hadde å pelle seg til helvete vekk derfra. SERIØST WTF er galt med enkelte folk! Jeg har møtt på henne en håndfull ganger mens jeg har gått tur med familiebikkja, jeg vet faen meg ikke hva hun heter engang! Det er best for henne at hun løper motsatt vei når hun ser meg neste gang, jeg kommer ikke til å å spare på kruttet. Slike mennesker trenger å få motstand for jeg vedder på at det er sjeldent hun har fått motstand når hun prøver å mobbe folk (hun er en sånn typisk drittkjerring som truer folk for å få det som hun vil, kanskje litt spenning i hverdagen til den uttørka pensjonisten som kjeder seg?). Selv om det ikke spiller noen rolle da jeg hadde respondert annerledes hvis hun oppførte seg som ett normalt voksent menneske og banket på døren min for så å be meg sette ned musikken, så spilte jeg faktisk ikke så høy musikk heller, er en person som ligger i naborommet i samme leilighet som meg som prøvde å sove som ikke var plagd av volumet. 3 Lenke til kommentar
Bloatlord Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Den inni helvetes varmen!!! Hvor lenge skal jeg pines? Jeg er ikke lagd for denne varmen jeg orker ikke mer! 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Jeg ville nok blitt relativt hissig selv hvis noen plutselig gikk gjennom hagen min og stakk hodet inn gjennom verandadøra. 3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 At folk med katter ikke må plukke opp driten etter dem som de etterlater overalt, i jordbæra, i poteten, graver og lager helvete. Nå har jeg lagt ut tornebusker, game on! 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Hun hadde gått gjennom en hekk og over terrassen min og skulle til å gå inn, tittet rundt nysgjerrig som det hespetreet hun er.. da kom jeg rett opp i trynet hennes og sa at dette gjør du faen meg ikke og hylte om at hun skulle pelle seg ut herfra. Hun sier at hun skal sende inn klage, jeg sier at det får hun gjøre, som ett normalt menneske hadde gjort! Så truer hun med å ringe politiet da jeg veldig fysisk telegraferer at hvis hun ikke kommer seg ut selv så får hun hjelp av meg, så hyler jeg at det får hun faen meg bare gjøre så de får le av henne med meg! Får kjerringa vekk fra døren min og hun velger å stanse midt i hekken for så å si "Sånn! nå er jeg ikke innafor lenger!" da hylte jeg enda mer og sa at NEI, hun hadde å pelle seg til helvete vekk derfra. SERIØST WTF er galt med enkelte folk! Jeg har møtt på henne en håndfull ganger mens jeg har gått tur med familiebikkja, jeg vet faen meg ikke hva hun heter engang! Det er best for henne at hun løper motsatt vei når hun ser meg neste gang, jeg kommer ikke til å å spare på kruttet. Slike mennesker trenger å få motstand for jeg vedder på at det er sjeldent hun har fått motstand når hun prøver å mobbe folk (hun er en sånn typisk drittkjerring som truer folk for å få det som hun vil, kanskje litt spenning i hverdagen til den uttørka pensjonisten som kjeder seg?). Selv om det ikke spiller noen rolle da jeg hadde respondert annerledes hvis hun oppførte seg som ett normalt voksent menneske og banket på døren min for så å be meg sette ned musikken, så spilte jeg faktisk ikke så høy musikk heller, er en person som ligger i naborommet i samme leilighet som meg som prøvde å sove som ikke var plagd av volumet. Deilig å få bevist at den nøkterne, røddige, diplomatiske Buffy også er menneskelig, og har temperament!!! Yess. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 At folk med katter ikke må plukke opp driten etter dem som de etterlater overalt, i jordbæra, i poteten, graver og lager helvete. Nå har jeg lagt ut tornebusker, game on!Svarte pepperkorn. Funker knall. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Folk over 14 år som svarer med kun emojis. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Også i disse dager, hvor alt blir dårlig bare du ser stygt på det. Jeg kjøpte ett brød på fredag, godt og mykt og ferskt, på søndag skulle jeg lage meg ett par brødskiver og brødet hadde allerede mugnet. Bruk brødkutteren i butikken, frys brødet ned. Blir ikke tørt, slipper å kaste noe. Tiner hver morgen på ca 10 minutter.. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Syns dessverre det blir tørt og da begrenser det hva jeg kan bruke det til, er grenser for hvor mye toastet brød jeg orker. Funka fint å legge det i kjøleskapet Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Bruk brødkutteren i butikken, frys brødet ned. Blir ikke tørt, slipper å kaste noe. Tiner hver morgen på ca 10 minutter.. Funker gull det. Jeg bare kaster de i brødristeren på maks styrke etter jeg tar de ut fra fryseren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå