Emancipate Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Er ikke det bare et vanlig komma? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 To komma gikk over en vei, men det ene brukte så evig lang tid, og en bil nærmet seg. Da sa det andre: kom'a, komma, ellers blir det punktum! 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Varmen, jobbet i solo i dag, måleren visste 30 grader, så var sikkert 40 grader i sola Har drukket 2-3 liter uten å hatt behov for å tisse Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Sto tidligere i dag at det skulle bli regn i morgen. Nå er det dunstet vekk også. Pokkern også altså, ikke regn i sikte neste 15 dager, og nå blir det vanningsforbud. Forbannet. Plantene mine.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Er da bare å vanne om kvelden/natta. Trenger langt mindre vann, og ingen legger merke til det. Endret 17. juli 2018 av Dragen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 ... og ingen legger merke til det.Hvis problemet er at reservoaret blir tomt, hvilken rolle spiller dette? 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Aviser som forteller meg at jeg må finne frem paraplyen, siden det skal komme regn. Altså, jeg er nordmann. Jeg tåler å få litt regn i hodet. Spesielt nå som det har vært 25-30 grader og tørt i en hel måned. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Ta det med ro, det gjelder bare i Oslo. Resten av landet eksisterer ikke i avisenes værmelding. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Det der er kanskje det dummeste jeg ser i kommentarfeltene på saker om været. Spesielt nordlendingene er ille. Selv om været i nord er nevnt i artikkelen så kommer de med disse konspirasjonsteoriene om at avisene ikke vet at landsdelen deres finnes. Nå er det jo uansett Sør-Norge som har hatt mest nyhetsverdig vær i sommer. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Tenkte å lage ny kasse, av en gammel trekasse jeg har laget, men den er laget for solid Den er like solid nå, selv om jeg har fjernet alle skruene... 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Aviser som forteller meg at jeg må finne frem paraplyen, siden det skal komme regn. Altså, jeg er nordmann. Jeg tåler å få litt regn i hodet. Spesielt nå som det har vært 25-30 grader og tørt i en hel måned. Folk som maser på meg om at jeg må bruke paraply. Også har vi de som spør: "Hvorfor bruker du ikke paraply?!". Jeg tåler å få litt regn på hodet. Synes det er utrolig godt faktisk. 1 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Sto tidligere i dag at det skulle bli regn i morgen. Nå er det dunstet vekk også. Pokkern også altså, ikke regn i sikte neste 15 dager, og nå blir det vanningsforbud. Forbannet. Plantene mine.. Vann plantene med kanne. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Tidligere styreleder fikk tilbud på fiberinstallasjon og abonnement fra Eidsiva Nett til borettslaget rett før hennes siste årsmøte. Tilbudet: 0,- for installasjon i bytte mot 5 års binding mot person (ikke boligenhet) og grunnavgift på 150,- pluss ordinær abonnementsavgift. Vi har Canal Digital kabel, og de fleste har 250 mbit. Prisen er da ca 550,- i måneden totalt for internett. Tidligere styreleder klarer ikke se videre enn "gratis installasjon", og sutrer og griner over at det kun var hun og rævslikkeren hennes som stemte for Eidsiva. Alle andre så at når vi ikke får borettslagsavtale og må betale 350,- ekstra i måneden i fem år enn det vi gjør nå, så er det ikke gratis installasjon. Denne "gratis" installasjonen hennes vil koste 21 000 totalt pr boenhet. Og ikke bare det, men fordi kontraktene går på person og ikke bolig, så vil man måtte enten fortsette å betale for abonnementet hvis man velger å selge boligen før det har gått fem år, eller betale oppsigelsesavgift. Totalt ville Eidsiva fått minst 735 000 for å installere fiber her, hvis hun hadde fått vilja si. "Men det er jo gratis installasjon!" 5 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Folk som maser på meg om at jeg må bruke paraply. Også har vi de som spør: "Hvorfor bruker du ikke paraply?!". Jeg tåler å få litt regn på hodet. Synes det er utrolig godt faktisk. Enig. Irriterer også at folk her i området er blitt så forbanna bortskjemt med finværet nå. Vi har som regel regn 90% av året, så om det nå meldes bittelitt regn så blir folk galne og bare vill ha sol/tørke hele tiden nå. Håper det regner resten av året når det først begynner igjen. Endret 19. juli 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Folk som fortsatt sier "Harry Pothead", "Dummy Burger" og "Jostein Bever". Er vel minst ti år siden noe av det var i nærheten av morsomt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Automagisk. Enten er det drittunger som tror de har funnet på noe hysterisk morsomt, eller så er det gamle idioter som tror de fortsatt er hysterisk morsomme. Endret 19. juli 2018 av Dragen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Narsissisme Denne artikkelen. Virker som noen fra ungdomsskolen har skrevet denne dritten her. "Derigjennom kommer beskrivelsen av at man ikke kan elske andre om man ikke evner å elske seg selv." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Det irriterer meg at vi har en lov som sier at det er ulovlig å være naken i offentligheten. 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Applauderingen av turisme, og ikke minst cruiseskip. Makan til miljøkriminalitet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 "Sikkerhetsspørsmål". "Hva er favorittmaten din?" Hvor mange svarer ikke pizza? Og sider som skal samle inn fullt navn og fødselsdato helt unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå