Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er kanskje det dummeste jeg ser i kommentarfeltene på saker om været. Spesielt nordlendingene er ille. Selv om været i nord er nevnt i artikkelen så kommer de med disse konspirasjonsteoriene om at avisene ikke vet at landsdelen deres finnes. Nå er det jo uansett Sør-Norge som har hatt mest nyhetsverdig vær i sommer.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Aviser som forteller meg at jeg må finne frem paraplyen, siden det skal komme regn. Altså, jeg er nordmann. Jeg tåler å få litt regn i hodet. Spesielt nå som det har vært 25-30 grader og tørt i en hel måned.

Folk som maser på meg om at jeg må bruke paraply. Også har vi de som spør: "Hvorfor bruker du ikke paraply?!".

Jeg tåler å få litt regn på hodet. Synes det er utrolig godt faktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tidligere styreleder fikk tilbud på fiberinstallasjon og abonnement fra Eidsiva Nett til borettslaget rett før hennes siste årsmøte.

Tilbudet:

0,- for installasjon i bytte mot 5 års binding mot person (ikke boligenhet) og grunnavgift på 150,- pluss ordinær abonnementsavgift.

Vi har Canal Digital kabel, og de fleste har 250 mbit. Prisen er da ca 550,- i måneden totalt for internett.

Tidligere styreleder klarer ikke se videre enn "gratis installasjon", og sutrer og griner over at det kun var hun og rævslikkeren hennes som stemte for Eidsiva. Alle andre så at når vi ikke får borettslagsavtale og må betale 350,- ekstra i måneden i fem år enn det vi gjør nå, så er det ikke gratis installasjon.

Denne "gratis" installasjonen hennes vil koste 21 000 totalt pr boenhet. Og ikke bare det, men fordi kontraktene går på person og ikke bolig, så vil man måtte enten fortsette å betale for abonnementet hvis man velger å selge boligen før det har gått fem år, eller betale oppsigelsesavgift.

Totalt ville Eidsiva fått minst 735 000 for å installere fiber her, hvis hun hadde fått vilja si.

"Men det er jo gratis installasjon!"

• Liker 5
Lenke til kommentar

Folk som maser på meg om at jeg må bruke paraply. Også har vi de som spør: "Hvorfor bruker du ikke paraply?!".

Jeg tåler å få litt regn på hodet. Synes det er utrolig godt faktisk.

Enig.

Irriterer også at folk her i området er blitt så forbanna bortskjemt med finværet nå.

Vi har som regel regn 90% av året, så om det nå meldes bittelitt regn så blir folk galne og bare vill ha sol/tørke hele tiden nå.

Håper det regner resten av året når det først begynner igjen.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...