Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre ting som irriterer: Folk som åpenlyst troller.

Also, folk som gjør en sak ut av en ikke-sak.

Also, folk som henger seg opp i en spesiell sak og ignorerer de tusen andre lignende sakene. Dette med Marie Amelie er ikke noe nytt. Sånt skjer hele tiden i Norge. Problemet er at hun er en såpass "offentlig person" at det blir mediesak av det.

Jeg er lei hele saken. Var lei den i det den kom fram.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte zombie på black ops med noen kamerater.

Kamerat 1: Hvem har monkeybomb?

Kamerat 2: Jeg har.

Meg: ..........(sier ingen ting grunnet at jeg ikke har)

Kamerat 1: Klikker mentalt på meg fordi jeg ikke svarer når han spør. Jeg er en inkompetent fjott og det som værre er. FYYYYYY FAAAN SOM JEG SUGER!!!!!!

Meg: Ok... care.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg ikke at Marie Amelie fortsatt ikke er sendt ut, for det blir hun snart, men all mediedekningen hun får.

Spesielt Dagbladet viser sitt ståsted når de lager artikler med overskriften "Her skal hun leve" og et bilde av en by som likner en krigssone når det ikke er noe relevant for saken.

Jeg er slett ikke for FrP, men talsmannen deres Per-Willy Amundsen fortalte bare til Dagbladet at han synes foreldrene burde dra med datteren tilbake til Russland. Ikke bare fordi de også bryter norsk lov og er ulovlige flyktninger i landet, men fordi de kan hjelpe sin kjære datter. Artikkelen blir portrettert som at Amundsen er den store stygge ulven.

Latterlig. Få den kriminelle kjerringen ut, og slutt å skrive om henne. Nå holder det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Helt enig, og når man ser på tv2, så fokuserer de noe så overdrevent mye på hvordan venner og kjæreste har og hele pakka. Hallo, tror de at vi gir mer faen i åssen vennene HENNES har det når ho blir sendt ut enn åssen vennene til de 60 andre ulovlige innvandrerne som blir sendt ut hver uke? Dette irriterer meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte zombie på black ops med noen kamerater.

Kamerat 1: Hvem har monkeybomb?

Kamerat 2: Jeg har.

Meg: ..........(sier ingen ting grunnet at jeg ikke har)

Kamerat 1: Klikker mentalt på meg fordi jeg ikke svarer når han spør. Jeg er en inkompetent fjott og det som værre er. FYYYYYY FAAAN SOM JEG SUGER!!!!!!

Meg: Ok... care.

pussig, opplevde det samme. I historien min var jeg kamerat 2? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg håper at det kommer en dag hvor dere hvor havner i en tilsvarende situasjon. Da får nok pipa en annen lyd, tenker jeg.

(Rettet mot de som surver over at folk vil ha kompetente innvandrere i landet.)

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Jeg håper at det kommer en dag hvor dere hvor havner i en tilsvarende situasjon. Da får nok pipa en annen lyd, tenker jeg.

Med den tankegangen kan vi jo ikke ha noen straffer i Norge da?

"Det skal bli 21 år for drap"

"Nei, forresten, i tilfelle jeg skulle finne på å drepe så setter vi strafferammen til 0 år og forenklet forelegg".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at politiet bruker tid på å arrestere hyggelige innvandrere som ikke gjør en flue fortred mens han JÆVLA FUCKINGS DOPSELGERAVSKUMMET nede på hjørnet her gidder ikke poltiet å gjøre en drit med. Fuck politiet, fuck politikere. Hodene burde rulle som i Frankrike.

Viva la revolucion

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...