Dragen Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Problemet er ikke at de skriver om noe, problemet ligger i at de bruker "eksperter" hvis univers slutter før øyelokka deres. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Været. Kjente jeg ble glad helt inn i hjerterota når det regnet en time i ettermiddag og temperaturen sank ned til 16. Så er det tilbake til 28-30 og varmehelvete i morgen. Men da fikk jeg hvertfall litt pustepause i kveld. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Eget rot... Finner ikke sykkelcomputeren, fant ladekabelen.. Tenkte å begynne å sykle igjen og ikke brukt den på flere år, motivasjon og alt det der Så i morgen blir det å rydd igjen, noe som trengs veldig mye, da jeg kjøpte meg vinkler tidlig i uka og bare ved å lete etter den computeren så fant jeg 20 vinkler av samme sort.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Nettbutikker eller forum som også har en app. Det er spesielt bilrelaterte ting som har sånt. Så bare "SE DETTE I APPEN VÅR I STEDET!!" så redirecter de meg Nei faen helelr i helvete! Skal jeg liksom laste ned en app? Det skal jeg så FAEN ikke. Så bare BRENN i helvete Endret 13. juli 2018 av Edgelord 6 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) ... Endret 4. september 2018 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) ... Endret 4. september 2018 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Imagine Dragons - Believer. Irriterende refreng og irriterende rapping i ny og ne Endret 13. juli 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Folk som blir sure når jeg spør om de vil være med ut på en is eller noe for å takle varmen, og sier at jeg må slutte å forstyrre dem midt under middagen. Man spiser da faen ikke middag klokken 22. Det er kveldsmat. Kanskje spise til normale tider hvis man du absolutt ikke vil bli forstyrret. Drittlei folk. Skulle hatt fellingstillatelse på idioter. Spurte en venn om det samme men ingen vil bli fortsyrret i "ferien" selv når jeg jobber.. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 https://www.nrk.no/buskerud/tagga-ned-92-gravstotter-1.14119812 Hva faen feiler det folk? Så den saken, noen bare ØNSKER og ødelegge for andre.. Hadde det skjedd på vår egen gravplass og folk får vite hvem det er.. (oh boi) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 men det er da ikke min skyld, og du kan faktisk bare bruke 5 minutter på å kjøre til nærmeste minibank, ta ut penger og så komme tilbake...) Irriterende at det begynner å ikke være ett alternativ lenger. Er vanskelig å finne steder å ta ut penger i norge nå, er ingen vits i å engang tenke på å lete etter nærmeste minibank, er du heldig er kanskje post-i-butikk ett eller annet sted i nærheten. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Seriøse butikker har reserve-løsninger, men om jeg har bestilt mat og ikke får betalt så er det ikke mitt problem Finnes andre plasser en kan dra til Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Tilbud på elsykler, kan spare 2k.. Uten moms så hadde vi spart 5k 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg lovte dama å stå opp klokka 10:00 i morgen. Angrer som faen. Har ikke stått opp så tidlig på mange måneder. Også på en lørdag, da! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg lovte dama å stå opp klokka 10:00 i morgen. Angrer som faen. Har ikke stått opp så tidlig på mange måneder. Også på en lørdag, da! Ikke få deg barn.... pro-tips 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Ingen planer om det, nei! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Søkte en jobb. CVen var visst for tynn... Javel! Hjelper ikke når dere ikke gir meg jobb for å få mer erfaring. Får jobbe videre der jeg jobber eller fylle inn mer bullshit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Litt OT, men; utenom svindel, hvordan var Munchen? Skal dit to dager neste uke fordi jeg flyr hjem derifra. Det er en fin by Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg elsker øl som er lagret på whiskeyfat (etc.) men liker ikke whiskey Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 https://www.nrk.no/buskerud/tagga-ned-92-gravstotter-1.14119812 Hva faen feiler det folk? Si det. Maks respektløshet. De kunne heller funnet seg en murvegg eller noe et sted hvis de var så j***a keen på å tagge noe. De skulle blitt tagga i trynet med pepperspray eller noe som straff. Det hadde sikkert gjort seg. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 http://www.duplexrecords.no/tekster/tagging/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå