Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En moped/scooter kjørte forbi meg når jeg kjørte 60 på Hydro-sletta.. Den skal vel gå maks 45??? (flatt, ikke en bakke ell no)

Den gikk godt over farts grensen forbi meg..

Forstår ikke helt hvordan de får dem så opp men.

Uplombert eller trimmet moped
Lenke til kommentar

Nettbanken på PC er så tungvindt

Må bruke ID-brikke hele tiden, men gjør jeg det samme via mobil så trenger jeg ikke bruke brikken..

Godkjente e-fakturaen på mobil på 5 sekunder, raskere enn hva det ville tatt meg å taste inn kode og passord, på nettsiden jeg var på

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Dårlig form etter ryggproblemer..

Trente idag og klippet gresset, vondt i ryggen igjen....

Kjedelig å ikke få kommet igang ordentlig igjen, håper på bedring til uka...

Håper også at jeg kan trene i morgen også, jeg trente forsiktig men skulle vel ikke rodd og benpress kanskje?

Lenke til kommentar

Får klage litt på nedsatte fartsgrenser igjen da. Tre strekninger med 50 på Rv 33 over Tonsåsen og alt jeg så var en gravemaskin parkert i en skogkant. Ingen redusert fremkommelighet på veien eller noe sånt. Kanskje greit å oppheve disse hvis arbeiderne har tatt ferie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som blir sure når jeg spør om de vil være med ut på en is eller noe for å takle varmen, og sier at jeg må slutte å forstyrre dem midt under middagen.

Man spiser da faen ikke middag klokken 22. Det er kveldsmat. Kanskje spise til normale tider hvis man du absolutt ikke vil bli forstyrret.

Drittlei folk. Skulle hatt fellingstillatelse på idioter.

Endret av Dragen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, da får jeg "endelig" benyttet meg av denne tråden...

Får flere dager gamle meldinger/SMS/MMS av folk... Noen som har vært borti dette? Har kontaktet Ice med dette nå. Sykt irriterende. Byttet nylig til ny telefon (Huawei P20 Pro), men hvis dette er Ice sin feil så skulle det bare mangle med plaster på såret. Ekstra data eller noe. Funket som normalt å sende meldinger i startet og har forøvrig aldri opplevd dette før. Unntaket må vel være da vi fikk meldinger noen timer rett etter nyttårsaften for mange år siden.

Blir forbanna rett og slett. Risikerer jo at folk tror jeg ignorerer dem etter en uke uten svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...