Gouldfan Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Ikke grenseløst... Men når man våkner halv 5 om morran, og må vente på at banker og butikker og ting skal åpne.... 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 En moped/scooter kjørte forbi meg når jeg kjørte 60 på Hydro-sletta.. Den skal vel gå maks 45??? (flatt, ikke en bakke ell no) Den gikk godt over farts grensen forbi meg.. Forstår ikke helt hvordan de får dem så opp men. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Folk som ikke svarer på Finn-annonser når de har ting ute for salg... Dette! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 En moped/scooter kjørte forbi meg når jeg kjørte 60 på Hydro-sletta.. Den skal vel gå maks 45??? (flatt, ikke en bakke ell no) Den gikk godt over farts grensen forbi meg.. Forstår ikke helt hvordan de får dem så opp men. Uplombert eller trimmet moped Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Mopeder i Norge er plombert for å gjøre de mer trafikkfarlige Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Nettbanken på PC er så tungvindt Må bruke ID-brikke hele tiden, men gjør jeg det samme via mobil så trenger jeg ikke bruke brikken.. Godkjente e-fakturaen på mobil på 5 sekunder, raskere enn hva det ville tatt meg å taste inn kode og passord, på nettsiden jeg var på Endret 5. juli 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 "We noticed that you have an ad-blocker..." som pop-up som dekker hele siden Da trykker jeg bare ut av siden, 1 kunde mindre for dere, uten å vurdere å hvite-liste siden deres 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Dårlig form etter ryggproblemer.. Trente idag og klippet gresset, vondt i ryggen igjen.... Kjedelig å ikke få kommet igang ordentlig igjen, håper på bedring til uka... Håper også at jeg kan trene i morgen også, jeg trente forsiktig men skulle vel ikke rodd og benpress kanskje? Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Andre dagen på rad med migrenlignende hodepine de første 6 timene av dagen. Mistenker varmen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Får klage litt på nedsatte fartsgrenser igjen da. Tre strekninger med 50 på Rv 33 over Tonsåsen og alt jeg så var en gravemaskin parkert i en skogkant. Ingen redusert fremkommelighet på veien eller noe sånt. Kanskje greit å oppheve disse hvis arbeiderne har tatt ferie. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Folk som blir sure når jeg spør om de vil være med ut på en is eller noe for å takle varmen, og sier at jeg må slutte å forstyrre dem midt under middagen. Man spiser da faen ikke middag klokken 22. Det er kveldsmat. Kanskje spise til normale tider hvis man du absolutt ikke vil bli forstyrret. Drittlei folk. Skulle hatt fellingstillatelse på idioter. Endret 5. juli 2018 av Dragen 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Vi spiser middag mellom 22 og 00 hver dag. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Nå som det er så varmt spiser vi senere middag her i huset. Blir ofte 2000 før vi spiser middag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Vi spiser middag mellom 22 og 00 hver dag.Bor du i Norge? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Nå som det er så varmt spiser vi senere middag her i huset. Blir ofte 2000 før vi spiser middag. Da er det ikke middag, men kveldsmat 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Da er det ikke middag, men kveldsmatNei, middag er hovedmåltidet. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Selv spiser jeg frokost i 15 tiden nå i ferien. FROKOST 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Nei, middag er hovedmåltidet. Da spiste jeg nettopp middag, ved midnatt 2 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Jaja, da får jeg "endelig" benyttet meg av denne tråden... Får flere dager gamle meldinger/SMS/MMS av folk... Noen som har vært borti dette? Har kontaktet Ice med dette nå. Sykt irriterende. Byttet nylig til ny telefon (Huawei P20 Pro), men hvis dette er Ice sin feil så skulle det bare mangle med plaster på såret. Ekstra data eller noe. Funket som normalt å sende meldinger i startet og har forøvrig aldri opplevd dette før. Unntaket må vel være da vi fikk meldinger noen timer rett etter nyttårsaften for mange år siden. Blir forbanna rett og slett. Risikerer jo at folk tror jeg ignorerer dem etter en uke uten svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå